Wellnessdag

Stel hier al je vragen en deel je informatie over de Game Pack "Wellnessdag".
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bee »

Ik heb alles gedownload van de cloud en geen Origin op mijn PC.
Heb ook nog even alle andere dingen getest: outfit plannen, familie verhuizen, kavels plaatsen, reizen.

Alles werkt gewoon prima en ik gebruik gewoon mijn oude familie die ik al heb vanaf het begin. Gebruik verder geen mods of aanpassingen.

Misschien dat het aan de familie ligt of het kavel? Of inderdaad aan een foutje in jullie download? Of de crack niet goed geplaatst?
Ik weet helaas niets over windows 10. Met windows 7 krijg ik iig geen meldingen van AVG of firewalls over virussen etc.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
cvdc
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 dec 2014, 11:30
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door cvdc »

Ik heb zojuist alles gedownload en geïnstalleerd op mijn computer en het lijkt allemaal prima te werken.
Ik alleen sinds kort windows 10 op mijn computer staan en windows defender zorgt ervoor dat ik de sims niet kan opstarten als dat programma aan staat.
Het lijkt mij niet slim om het altijd maar uit te laten en daarom ben ik benieuwd of iemand weet hoe ik het bestandje RdlOrigin.ddl kan toevoegen aan de uitzonderingen zodat windows defender hem niet gelijk als bedreiging ziet wanneer windows defender dus weer aan staat.
:grijns:
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Fiend »

tarac schreef:@Fiend
Jij gebruikt een andere download dan wij doen.
Ik heb de torrent gedownload, misschien zit er in jouw download een foutje ?
Lijkt me stug, gezien de basis hetzelfde is.
Maar heb het inmiddels opgelost. Ik vond een corrupte file, deze vervangen en toen laadde hij weer door :)
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bee »

cvdc schreef:Ik heb zojuist alles gedownload en geïnstalleerd op mijn computer en het lijkt allemaal prima te werken.
Ik alleen sinds kort windows 10 op mijn computer staan en windows defender zorgt ervoor dat ik de sims niet kan opstarten als dat programma aan staat.
Het lijkt mij niet slim om het altijd maar uit te laten en daarom ben ik benieuwd of iemand weet hoe ik het bestandje RdlOrigin.ddl kan toevoegen aan de uitzonderingen zodat windows defender hem niet gelijk als bedreiging ziet wanneer windows defender dus weer aan staat.
Hier een handleiding in het Engels: http://www.tenforums.com/tutorials/5924 ... -10-a.html
Fiend schreef: Maar heb het inmiddels opgelost. Ik vond een corrupte file, deze vervangen en toen laadde hij weer door :)
Wat voor file was dat dan? (Even voor mensen met hetzelfde probleem .. :knip:)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bananenmoes »

Fellowes schreef:Hier hetzelfde probleem als bij banananmoes: ik kon de crack niet plaatsen omdat Windows (10) Defender dit bestand als een virus ziet.
Heb nu alles van de Sims4 verwijderd en het basisspel opnieuw gekoppeld en geinstalleerd.
Windows Defender even uitgezet en ben nu opnieuw de nieuwste patch aan het downloaden.
Ik kreeg trouwens wel de melding dat Origin bijgewerkt werd, misschien heeft dat er ook mee te maken??
Zal straks even melden of het gelukt is.
Ik had dat ook met origin! Hij moest bijwerken.. Ga ook maar even opnieuw downloaden, hoe moet die virusscanner van windows uit weet je dat?
Gebruikersavatar
Fellowes
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2014, 20:35
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Fellowes »

Windows Defender opstarten en dan kun je het bovenaan uitzetten.
De Sims werkt weer bij mij, dus het is gelukt.
In Windows Defender kun je een map (of bestand) uitsluiten. Dat heb ik gedaan met de map: Game (het gaat om het bestand RldOrigin.dll wat daarin zit) Daarna Windows Defender weer aangezet en ook de computer even opnieuw opgestart.
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bananenmoes »

Wordt langzamerhand een beetje geïrriteerd van mijn laptop. Heb hem ingesteld op downgraden zodat ik windows 7 weer kreeg ( kan niet echt omgaan met 10 ) met bestanden behouden en wat denk je? Gewoon windows 10 ZONDER bestanden. Wil ik sims 4 installeren krijg ik deze melding weer.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Sven »

Bananenmoes schreef:Wordt langzamerhand een beetje geïrriteerd van mijn laptop. Heb hem ingesteld op downgraden zodat ik windows 7 weer kreeg ( kan niet echt omgaan met 10 ) met bestanden behouden en wat denk je? Gewoon windows 10 ZONDER bestanden. Wil ik sims 4 installeren krijg ik deze melding weer.

Afbeelding
Doe je nu iets met PowerISO toevallig? Weet namelijk wel dat er een soort handleiding daarover is, hier: http://tarac.weebly.com/crc---cyclische ... trole.html
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bananenmoes »

Bedankt Sven, dit ga ik even proberen.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door kevinblaas »

Ik heb gewoon op setup gedrukt en daarna de Game map vervangen, werkt vlekkeloos!
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bananenmoes »

Sven schreef:
Bananenmoes schreef:Wordt langzamerhand een beetje geïrriteerd van mijn laptop. Heb hem ingesteld op downgraden zodat ik windows 7 weer kreeg ( kan niet echt omgaan met 10 ) met bestanden behouden en wat denk je? Gewoon windows 10 ZONDER bestanden. Wil ik sims 4 installeren krijg ik deze melding weer.

Afbeelding
Doe je nu iets met PowerISO toevallig? Weet namelijk wel dat er een soort handleiding daarover is, hier: http://tarac.weebly.com/crc---cyclische ... trole.html
Het heeft geholpen, hij geeft nu aan dat het bestand beschadigd is, ik download hem wel even opnieuw hopen dat hij 't dan wel doet!
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door tarac »

Voor diegenen die een CRC fout tegenkomen.
Dit wordt veroorzaakt door:
1. corrupt bestand
2. In geval van een echte CD/DVD speler (dus niet een virtuele zoals PowerIso) een te traag station.
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bananenmoes »

tarac schreef:Voor diegenen die een CRC fout tegenkomen.
Dit wordt veroorzaakt door:
1. corrupt bestand
2. In geval van een echte CD/DVD speler (dus niet een virtuele zoals PowerIso) een te traag station.
Traag stadion zou zomaar kunnen, heb het idee dat voor mij laptop werdt leeggehaald er meer waren ?:P
Zou dat kunnen?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door tarac »

Bananenmoes schreef:
tarac schreef:Voor diegenen die een CRC fout tegenkomen.
Dit wordt veroorzaakt door:
1. corrupt bestand
2. In geval van een echte CD/DVD speler (dus niet een virtuele zoals PowerIso) een te traag station.
Traag stadion zou zomaar kunnen, heb het idee dat voor mij laptop werdt leeggehaald er meer waren ?:P
Zou dat kunnen?
Traag station : In dit geval niet omdat het een virtueel station (poweriso) is
Meer stations: Zou kunnen, hangt er vanaf hoeveel stations je aan poweriso gekoppeld had.
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Fiend »

Bee schreef:
Wat voor file was dat dan? (Even voor mensen met hetzelfde probleem .. :knip:)
Weet ik niet meer helaas.. Geloof dat het een .dll extensie had.
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bananenmoes »

Bedankt Tarac! Had inderdaad maar 1 speler gekoppeld :clown: Sims 4 installerd nu.

EDIT krijg de origin melding weer :( heb de crack gewoon geplaatst

Opstarten niet mogelijk:
Origin loopt momenteel niet. Zorg dat origin loopt voordat je de sims 4 probeert te spelen
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door BanaanZombie »

Hoe heb je de crack geplaatst? Je moet namelijk de inhoud van het mapje kopiëren en vervangen
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Hoe heb je de crack geplaatst? Je moet namelijk de inhoud van het mapje kopiëren en vervangen
Tot voor kort dacht ik ook dat met het verplaatsen van de map alles uit de oorspronkelijke map zou verdwijnen. Het blijkt nu echter dat alleen die 3 bestandjes gewijzigd worden en de rest van de oorspronkelijke map hetzelfde blijft.
Het maakt dus geen verschil of je de hele map of de 3 bestandjes overzet.
Extra reden om bij verwijdering van programma's goed te controleren of er geen (rest)mappen achtergebleven zijn.
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bananenmoes »

BanaanZombie schreef:Hoe heb je de crack geplaatst? Je moet namelijk de inhoud van het mapje kopiëren en vervangen
Heb het hele mapje gekopieerd van game
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door tarac »

Bananenmoes schreef:Bedankt Tarac! Had inderdaad maar 1 speler gekoppeld :clown: Sims 4 installerd nu.

EDIT krijg de origin melding weer :( heb de crack gewoon geplaatst

Opstarten niet mogelijk:
Origin loopt momenteel niet. Zorg dat origin loopt voordat je de sims 4 probeert te spelen
Waarschijnlijk heeft jouw anti-virus het bestand RldOrigin.dll "onschadelijk" gemaakt. Je ziet het wel staan maar het is geblokkeerd.
Grote kans dat het ook in het mapje Crack geblokkeerd is.
Schakel je anti-virus uit, download de bijlage bij dit bericht, is een Crack in Winrar vorm.
Zet het hele winrar-bestand in je mapje Bin en pak het dáár uit.
RldOrigin.rar
Meestal laten anti-virus programma's een winrar bestand met rust totdat je het gaat uitpakken.
Configureer je anti-virus zodanig dat het RldOrigin.dll accepteert.
virusmelding.PNG
klik op plaatje voor vergroting
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bananenmoes »

tarac schreef:
Bananenmoes schreef:Bedankt Tarac! Had inderdaad maar 1 speler gekoppeld :clown: Sims 4 installerd nu.

EDIT krijg de origin melding weer :( heb de crack gewoon geplaatst

Opstarten niet mogelijk:
Origin loopt momenteel niet. Zorg dat origin loopt voordat je de sims 4 probeert te spelen
Waarschijnlijk heeft jouw anti-virus het bestand RldOrigin.dll "onschadelijk" gemaakt. Je ziet het wel staan maar het is geblokkeerd.
Grote kans dat het ook in het mapje Crack geblokkeerd is.
Schakel je anti-virus uit, download de bijlage bij dit bericht, is een Crack in Winrar vorm.
Zet het hele winrar-bestand in je mapje Bin en pak het dáár uit.
RldOrigin.rar
Meestal laten anti-virus programma's een winrar bestand met rust totdat je het gaat uitpakken.
Configurer je anti-virus zodanig dat het RldOrigin.dll accepteert.
virusmelding.PNG
Bedankt Tarac, zit nu in het zh maar zodra ik thuis ben ga ik het gelijk proberen!

EDIT: Krijg nog steeds de zelfde melding, als ik orgin zelf open zegtie ook dattie met onderhoud bezig is.
Heb alles ookal opnieuw geïnstalleerd
Plaats reactie

Terug naar “Wellnessdag”