Wellnessdag

Stel hier al je vragen en deel je informatie over de Game Pack "Wellnessdag".
Gebruikersavatar
roxxie97
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 nov 2014, 16:35
Contacteer:

Wellnessdag

Bericht door roxxie97 »

Er is weer een nieuwe GamePack aangekondigd.. namelijk Wellnessdag! 14 juli is deze verkrijgbaar!!

Een nieuwe locatie is aanwezig (namelijk de spa) en EA gaat 3 verschillende spa's en 1 sportschool toevoegen aan de GP.
Voorwerpen zoals een massagestoel en een modderbad zullen niet ontbreken!

Wat misschien ook wel een leuk weetje is.... is dat er een nieuwe vaardigheid bij gaat komen! Dit gaat waarschijnlijk wellnessvaardigheid heten in het Nederlands. Hoe hoger de vaardigheid, hoe meer soorten yogaposities je kunt uitoefenen en superieure massages te geven!

Het klinkt wat mij betreft allemaal heel erg leuk! Alleen vind ik wel dat EA ons echt een beetje aan het uitmelken is door middel van zulke packs uit te brengen. Steeds minstens een tientje neerleggen voor een paar interacties of spulletjes. Geef mij maar een goed EP!! Daar zitten vele op te wachten denk ik!

Maar.. wat vinden jullie? Leuke GP of niet?
Don't wait for the PERFECT MOMENT. Take the moment and make it PERFECT.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door BanaanZombie »

Ik word hier een beetje moe van... geef ons gewoon een goede uitbreiding kom op.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Sven »

Rotzooi. Zoals bijna alles wat EA na de launch heeft uitgebracht.
Het enige wat ik kog een beetje interessant vond was Aan Het Werk of hoe het ook heette, voor de rest is het een wanhopige schreeuw om geld.
Ik heb het te doen met het team van de Sims die telkens weer inspiratie moeten opdoen om een nieuw idee te vinden zodat de serie uitgemolken kan worden.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bee »

Ja de sims 4 is een nog grotere melkkoe dan de voorgaande sims spellen.
Iedere maand een pack voor een tientje loopt lekker op!
Voor de volledigheid nog even de link: http://www.thesims.com/nl_NL/news/spa-day-game-pack
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Pomerani »

Kan geen andere uitgever de Sims maken? Kwaliteit boven kwantiteit... Ik ben blij dat ik nog geen cent heb uitgegeven aan de Sims 4.
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door meisjelief91 »

Komt deze en de perfect patio samen te download? Want kopen voor dat geld vindt ik belachelijk
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door tarac »

meisjelief91 schreef:Komt deze en de perfect patio samen te download? Want kopen voor dat geld vindt ik belachelijk
Ik denk dat de makers van "cracks" (downloads) er ook geen heil in zien, die zullen alles wel opsparen tot er echt een uitbreiding komt.
Gebruikersavatar
meisjelief91
Gebruiker
Berichten: 91
Lid geworden op: 11 dec 2014, 01:22
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door meisjelief91 »

Oohh oké nouja in ieder geval bedankt voor je reactie tarac
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Fiend »

Normaliter zijn de makers vrij snel met upgrades en dergelijke.. Dit keer wachten ze wel erg lang. Inmiddels bestaat 20% van hun game requests uit Sims 4 update + Perfect Patio, en nu komt daar Spa Day ook al bij.

Maar ja, uitmelkerij is het idd. Weer 20 euro eisen voor wat prulletjes..
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Katy Perry »

Hij lijkt mij best wel leuk. Ik wil m'n sims altijd al yoga laten doen. Maar het is een beetje duur enzo.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Sven »

Did somebody say yoga?

Op zich leuk dat dat er bij zit, maar de prijs is nog steeds veel te hoog, en dat terwijl er een korte tijd geleden ook al iets uitgebracht is...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Bee »

Hopelijk hebben de makers van de crack even gewacht op deze game pack, morgen komt Wellnessdag uit.
Op 9 juli was er ook een gratis update, halve muren en de mogelijkheid deuren op slot te doen.

Dus dan zou het zijn de sims4 update + perfecte patio + de gratis update + wellnessdag
Toch weer een aardig rijtje om een nieuwe crack te maken ...
Als ze wachten op een echte uitbreiding moeten er misschien nog 10 gamepacks en 20 updates in? :war:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door tarac »

Bee schreef:Hopelijk hebben de makers van de crack even gewacht op deze game pack, morgen komt Wellnessdag uit.
Op 9 juli was er ook een gratis update, halve muren en de mogelijkheid deuren op slot te doen.

Dus dan zou het zijn de sims4 update + perfecte patio + de gratis update + wellnessdag
Toch weer een aardig rijtje om een nieuwe crack te maken ...
Als ze wachten op een echte uitbreiding moeten er misschien nog 10 gamepacks en 20 updates in? :war:
Hoop doet leven
Gebruikersavatar
Richard2002
Gebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:48

Re: Wellnessdag

Bericht door Richard2002 »

Check het YouTube kanaal van de sims eens.

Want de GP is uit.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door kevinblaas »

Bee schreef:Hopelijk hebben de makers van de crack even gewacht op deze game pack, morgen komt Wellnessdag uit.
Op 9 juli was er ook een gratis update, halve muren en de mogelijkheid deuren op slot te doen.

Dus dan zou het zijn de sims4 update + perfecte patio + de gratis update + wellnessdag
Toch weer een aardig rijtje om een nieuwe crack te maken ...
Als ze wachten op een echte uitbreiding moeten er misschien nog 10 gamepacks en 20 updates in? :war:
Precies! Hopelijk binnen twee weken want dan kan ik ze nog lekker ontdekken.
Gebruikersavatar
MissMonotone
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2015, 16:35
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door MissMonotone »

Deze GP's lijken pijnlijk veel op de ook veel te dure store sets van de sims 3. Ze kunnen hun tijd beter steken in een goede EP in plaats van steeds deze kleine stukjes rommel uit te brengen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door tarac »

Met update 1.8.61.1020 van 11 juni 2015 schijnt EA extra beveiligingen te hebben ingebouwd in het bestand TS4.exe.
Noch Reloaded, noch 3DM is er tot dusverre in geslaagd om een goed werkende crack te produceren.
Er zijn wel downloads op het internet te vinden van Wellness en Patio, maar die zijn allemaal ZONDER crack en dus niet speelbaar.

Mocht je in de verleiding komen om deze accessoires dan toch maar te kopen, bedenk dan wel dat - als je tussenliggende uitbreidingen als In de Natuur of Aan het Werk hebt gedownload - deze dan waardeloos worden en niet meer in je pakket speelbaar zijn.
Gebruikersavatar
MissMonotone
Gebruiker
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 aug 2015, 16:35
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door MissMonotone »

tarac schreef:Met update 1.8.61.1020 van 11 juni 2015 schijnt EA extra beveiligingen te hebben ingebouwd in het bestand TS4.exe.
Noch Reloaded, noch 3DM is er tot dusverre in geslaagd om een goed werkende crack te produceren.
Er zijn wel downloads op het internet te vinden van Wellness en Patio, maar die zijn allemaal ZONDER crack en dus niet speelbaar.

Mocht je in de verleiding komen om deze accessoires dan toch maar te kopen, bedenk dan wel dat - als je tussenliggende uitbreidingen als In de Natuur of Aan het Werk hebt gedownload - deze dan waardeloos worden en niet meer in je pakket speelbaar zijn.
Het is fijn om te weten dat het enige waar EA wel veel tijd in wil steken beveiligingen tegen downloaden zijn.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door BanaanZombie »

Ja echt he? Nou geen zorgen EA, zolang het geen nuttige uitbreiding is waar genoeg in zit wat de prijs überhaupt waardig js wil ik t niet eens hebben. Ik brn eergisteren weer met sims 3 verder gegaan.

Opzich, als ze voor de toekomstige uitbreiding wrl een crack vinden, dan kun je dit er toch zo tussen installeren?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Ja echt he? Nou geen zorgen EA, zolang het geen nuttige uitbreiding is waar genoeg in zit wat de prijs überhaupt waardig js wil ik t niet eens hebben. Ik brn eergisteren weer met sims 3 verder gegaan.

Opzich, als ze voor de toekomstige uitbreiding wrl een crack vinden, dan kun je dit er toch zo tussen installeren?
Ja
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door kevinblaas »

Ik zit nu weer vrolijk Sims 3 te installeren. Na 5/6 uitbreidingen van Sims 4 waar maar 1 goede tussen zit, heb ik de hoop opgegeven.
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Fiend »

In feite is er nog maar 1 uitbreiding, de rest is vergelijkbaar met accessoirepakketten en Sims 3 store. In november geloof ik komt er weer een nieuwe uitbreiding, dus een echte expansion pack. Helaas valt van wat ik heb gezien dat ook behoorlijk tegen.

Ik hoop dat ze snel wat weten te fixen met de crack..
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Fiend »

Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door BanaanZombie »

Er It ook een crack bij?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Wellnessdag

Bericht door Fiend »

Uiteraard, is ook van Reloaded hè. Helaas lijkt hij bij mij niet door te starten. Zodra ik in het hoofdmenu op Play druk, blijft ie oneindig laden..
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Wellnessdag”