Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Bericht door xSiimOne »

Urgh, ik ging gisteren simsen, maar liep meteen tegen een aantal bugs aan en vroeg me af of jullie daar ook last van hebben.
Volgens mij heb ik het sinds de laatste update.

1. Als ik een huishouden open in CAS zie ik geen bonuseigenschap
2. Huishoudens laden in CAS duurt sowieso lang, die pictogrammen onderin verschijnen maar niet
3. In de buurt. Als ik met mijn muis boven een huis zweeg, dan verschijnt de familie en de andere opties niet
4. Sowieso als ik naar een huis wil moet ik een paar keer klikken voordat ie het doet
5. In het spel heb ik dit ook, moet soms 6 keer klikken op een voorwerp voordat ik opties krijg
6. Veel kapsels alleen in de kleur lichtbruin
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Bericht door xSiimOne »

Ik heb hier trouwens al gezocht en hier ook, maar nog niks kunnen vinden.
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Bericht door kevinblaas »

xSiimOne schreef:Urgh, ik ging gisteren simsen, maar liep meteen tegen een aantal bugs aan en vroeg me af of jullie daar ook last van hebben.
Volgens mij heb ik het sinds de laatste update.

1. Als ik een huishouden open in CAS zie ik geen bonuseigenschap
2. Huishoudens laden in CAS duurt sowieso lang, die pictogrammen onderin verschijnen maar niet
3. In de buurt. Als ik met mijn muis boven een huis zweeg, dan verschijnt de familie en de andere opties niet
4. Sowieso als ik naar een huis wil moet ik een paar keer klikken voordat ie het doet
5. In het spel heb ik dit ook, moet soms 6 keer klikken op een voorwerp voordat ik opties krijg
6. Veel kapsels alleen in de kleur lichtbruin
Ik heb gelukkig alleen de eerste.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Bericht door tarac »

De laatstste update 1.5.139.1020 is van 26 maart 2015
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Bericht door Bee »

xSiimOne schreef:Urgh, ik ging gisteren simsen, maar liep meteen tegen een aantal bugs aan en vroeg me af of jullie daar ook last van hebben.
Volgens mij heb ik het sinds de laatste update.

1. Als ik een huishouden open in CAS zie ik geen bonuseigenschap
2. Huishoudens laden in CAS duurt sowieso lang, die pictogrammen onderin verschijnen maar niet
3. In de buurt. Als ik met mijn muis boven een huis zweeg, dan verschijnt de familie en de andere opties niet
4. Sowieso als ik naar een huis wil moet ik een paar keer klikken voordat ie het doet
5. In het spel heb ik dit ook, moet soms 6 keer klikken op een voorwerp voordat ik opties krijg
6. Veel kapsels alleen in de kleur lichtbruin
Het lijkt erop dat je spel niet goed is geïnstalleerd als ik kijk naar nr. 1 en nr. 6
nr. 3: Volgens mij moet je op die huizen klikken voordat je die dingen ziet.

De andere punten: Ik heb ook sinds kort het spel op mijn PC en die problemen van dat je vaak ergens op moet klikken voordat het werkt heb ik dus ook constant. Volgens mij heeft het met het geheugen van je PC te maken. Zet in ieder geval je beeldinstellingen laag en sla vaak op. Sluit geregeld het spel af en start je PC opnieuw op. Het spel afsluiten en opnieuw opstarten moet je sowieso doen als je in de beeldscherminstellingen dingen gewijzigd hebt.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Bericht door xSiimOne »

Bedankt voor de tips! Wat bee zei kan wel eens klippen nu ik wat beter onderzocht heb :)
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Bericht door Joyce »

Nummer 1 heb ik ook, met het origineel (gekochte) en met de gedownloade, opzich is het geen groot probleem want de eigenschap heb je gelukkig wel gewoon :p
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Bericht door xSiimOne »

Ja, maar voorheen was het niet zo, vandaar dat ik me erover verbaasde en ik gebruikte het wel echt bij het creëren van sims. Nouja, niks aan te doen dus :p
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Bugs: Bonuseigenschap, huishoudens zien

Bericht door Bee »

Als je je doel verandert krijg je ook een veranderde eigenschap, misschien is dat het?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”