Kan geen vloer plaatsen

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Stephanie
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2015, 20:35
Contacteer:

Kan geen vloer plaatsen

Bericht door Stephanie »

    Sorry voor de caps lock, maar ik word wanhopig ondertussen. Ik kan op bepaalde plaatsen, begane grond (tuin), geen tegels plaatsen en ik snap maar niet waarom. Internet afgestruind maar kan geen oplossing vinden. Ook EA al benaderd maar nog geen reactie. Kan iemand hier mij helpen? Zou geweldig zijn. Ik heb al muurtjes en hekjes geprobeerd er omheen te zetten, dat werkt helaas niet. Bij een muurtje zetten wordt de fundering automatisch meegebouwd trouwens. Zie link voor foto.

    Alvast dank!
    Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
    Gebruikersavatar
    Joyce
    Gebruiker
    Berichten: 236
    Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
    Contacteer:

    Re: Kan geen vloer plaatsen

    Bericht door Joyce »

    Waarschijnlijk is het terrein niet egaal, en we kunnen het zelf ook niet egaal maken, ik had laatst een filmpje op youtube gezien waar iemand er ook last van had, wat je als alternatief kan doen is terreinverf gebruiken
    "Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
    Stephanie
    Gebruiker
    Berichten: 2
    Lid geworden op: 07 apr 2015, 20:35
    Contacteer:

    Re: Kan geen vloer plaatsen

    Bericht door Stephanie »

    Bedankt voor je reactie. Jammer, wil eigenlijke gewoon tegels :)
    Gebruikersavatar
    Joyce
    Gebruiker
    Berichten: 236
    Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
    Contacteer:

    Re: Kan geen vloer plaatsen

    Bericht door Joyce »

    Je had ook een terras kunnen doen, maar omdat je het verhoogd hebt wordt dat ook verhoogd..

    https://www.youtube.com/watch?v=ysOoeHwGUaw bij 7:55
    Misschien heb je er iets aan
    "Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
    Plaats reactie

    Terug naar “Sims 4 - Algemeen”