Onmogelijke prestaties?

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Onmogelijke prestaties?

Bericht door noukkky »

Hoi,

Ik zie somigge prestaties, zoals 26 generatoes, dat is nog tot daar aan toe, maar ook een met 100 generaties?! Hoe lang moet je dan wel niet spelen :o Of 1 miljoen verdienen in een huishouden. Waarom zijn er zijn er van die absurde prestaties?
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Onmogelijke prestaties?

Bericht door Joyce »

Sommige mensen kunnen jaren met 1 save spelen, waarschijnlijk zijn die prestaties afgeleid van spelgegevens van de sims 3
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Onmogelijke prestaties?

Bericht door kevinblaas »

Joyce schreef:Sommige mensen kunnen jaren met 1 save spelen, waarschijnlijk zijn die prestaties afgeleid van spelgegevens van de sims 3
Ik speel sinds sims 3 toen Ambities uit kwam met de Familie 'Van Walbeek' Nu op sims 4 weer. Ik had 11 generaties op sims 3 en op sims 4 nu mijn 2de <3
Het had meer kunnen zijn want ik zet verouderen altijd uit. Ik deed 7 maanden met 1 sim genaamd 'Canna van Walbeek'
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Onmogelijke prestaties?

Bericht door Joyce »

kevinblaas schreef:
Joyce schreef:Sommige mensen kunnen jaren met 1 save spelen, waarschijnlijk zijn die prestaties afgeleid van spelgegevens van de sims 3
Ik speel sinds sims 3 toen Ambities uit kwam met de Familie 'Van Walbeek' Nu op sims 4 weer. Ik had 11 generaties op sims 3 en op sims 4 nu mijn 2de <3
Het had meer kunnen zijn want ik zet verouderen altijd uit. Ik deed 7 maanden met 1 sim genaamd 'Canna van Walbeek'
Dat heb ik zelf ook hoor, ik heb meerdere saves, sommige speel ik een dag mee en verwijder ik heb weer maar 1 die heb ik al sinds november, en ik blijf dol op ze, ik verzin de gekste verhalen in mijn gedachte erbij. Op die manier zou ik wel eens de 100 generaties kunnen halen, maar die achievements resetten per nieuwe save
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
noukkky
Gebruiker
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 nov 2014, 17:18
Contacteer:

Re: Onmogelijke prestaties?

Bericht door noukkky »

Bedankt voor d e reacties, wat is een save?
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Onmogelijke prestaties?

Bericht door Sven »

noukkky schreef:Bedankt voor d e reacties, wat is een save?
Een opslagbestand.
Elke keer als je iets opslaat, dan wordt er een save bijgewerkt. Je kan ook kiezen voor meerdere saves, dus dat je dan een nieuw bestand aanmaakt. Dan heb je dus twee saves, maar staat er op de ene iets anders dan op de andere.
Voorbeeld:
Op save 1 heeft de familie Groen geen kind.
Je slaat het spel op in een nieuwe save, en dan krijg je een kind.
Op save 2 heeft de familie Groen dus wel een kind, maar op save 1 nog niet.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”