Komen de peuters hopelijk nog terug?

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door kevinblaas »

We hebben nu veel terug gekregen in de updates.
Misschien was Sims 4 te vroeg gelanceerd en hadden ze niet genoeg tijd om zwembaden/geesten te maken.
Peuters kosten veel tijd, door de vele interacties. Zou dat de reden kunnen zijn van het weglaten van de peuters? Dit is eigenlijk wel het grootste (Misschien wel enige) Wat ik mis in Sims 4. Ik heb nu namelijk een Aliën baby, maar ik vind baby's saai dus zou ik ze willen laten opgroeien tot peuter... maar nee het moet GELIJK een kind worden... Het is niet meer realistisch als je het mij vraagt dan.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door Femke »

Ik denk, en ben er eigenlijk wel zeker van, dat er nog peuters in de Sims 4 gaan komen.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door Sven »

Niemand van EA heeft bevestigd of er nog peuters komen, dus we kunnen het niet zeker zeggen.
Dus je moet even afwachten.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door garapoes »

Ik denk eigenlijk van niet. Of er moet een familie-uitbreidingspakket komen ofzo. Ik mis de peuters ook eigenlijk niet zo. Ik laat baby's zodra ze geboren zijn meteen opgroeien naar kind want baby's zijn echt saai.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door Femke »

Ze zijn wel echt heel dom als ze geen peuters meer toevoegen though. Dat is echt alles wat het fandom wil op het moment.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door Sven »

Ik heb zelf echt geen idee of peuters terugkomen... ik mis ze zelf niet, dus van mij hoeft het niet, maar ik begrijp ook wel als veel mensen ze graag terug willen zien. Het zit al in Sims 2 volgens mij in de game.

Ik vind trouwens wel dat EA beter bezig is dan voorgaande jaren. Ze voegen nu ook gratis content toe, met die updates bijvoorbeeld, en het eerste uitbreidingspakket is gelijk goed.
Alleen jammer van die prijzen, maar ja, het blijft EA.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door Femke »

Dat is zeker waar. Even een leuk verhaaltje over EA, ik speel altijd Call of Duty, en dit jaar was Sledgehammer games de maker. SH Games heeft gecollabed met EA en raad eens wat we opeens konden kopen in Call of Duty? Supply Drops. Een supply drop is hetzelfde als een FIFA pakje. Als je geluk hebt zit er speciale gear in. Mega veel mensen kopen die. EA is zo'n slim maar eigenlijk ook zo'n zielig bedrijf.

MAAR GOED, ONTOPIC haha.
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door xSiimOne »

Ik haat de peuters, dus ik hoop van niet :P
sannereumer
Gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2015, 18:46
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door sannereumer »

Misschien een functie waarbij je ze 'uit' en 'aan' kunt zetten? ;)
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door xSiimOne »

Haha dat lijkt me erg lastig, ik hoop dus dat ze gewoon wegblijven. Je kunt er weinig mee en dan blijven ze zo lang kind, lekker op laten groeien die handel.
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door Lurania »

Zelf vind ik Peuters de fijnste leeftijdsfase dus ik zou ze wel graag terug willen zien ;)

Je kan ze dingen leren, ze zijn schattig, ze kunnen al relaties opbouwen voordat ze kind zijn en moeten presteren.. en daarnaast blijf ik het belachelijk vinden dat een sim van een "Baby" POEF in een "Kind" veranderd. Eén van de redenen dat ik niet hou van de Sims 4 is dat er geen peuters inzitten..

Ik had juist gehoopt dat er meer leeftijdsfases zouden komen!

Wat dacht je van iets als: Een peuter die leert praten, lopen, traplopen, klimmen en naar de wc gaan
Een begin-basisschoolkind die leert lezen, rekenen en vaardigheden
Een latere-basisschoolkind die begint met de 'moeilijkere' vakken en goed kan lezen en alles
Een tiener die op de middelbare school zit,

Een soort middle-high school idee uit de VS, met prementary (?) erbij; oftewel een soort kleuterklas :P
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door tiktokchick »

-xSimmOne *Kijkt eerste berichtje erg scherp aan*
Ik ben het er niet mee eens, en ik heb het idee dat ik GlaDOS zou moeten quoten, maar ik wil m'n tijd er nu niet aan verspillen.
Laatst gewijzigd door tiktokchick op 16 apr 2015, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door garapoes »

^Wow doe rustig, ze mag toch gewoon haar eigen mening hebben.
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door xJessica »

tiktokchick schreef:-xSimmOne *Kijkt eerste berichtje erg scherp aan*
Ik heb het idee dat ik GlaDOS zou moeten quoten, maar ik wil m'n tijd er nu niet aan verspillen.
Doe eens normaal aub, ieder zijn eigen mening. Dat xSimmone ze nou niet leuk vindt hoef je niet meteen zo te reageren.
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
kevinblaas
Gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: 23 nov 2014, 12:51
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door kevinblaas »

Als EA het niet in een update doet maar in een Game Pack, dan word ik echt spastisch, hopen dat Tarac er weer een download van maakt dan.
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door xSiimOne »

Wow ik zie nu die spoiler pas, je hoeft niet zo boos te reageren inderdaad.
Ik vind het er gewoon niks aan, ze dingen leren vind ik geen pluspunt en daarnaast vind ik ze gewoon lastig.
Kinderen vind ik al leuk zat, dus voor mij hoeven er gewoon geen peuters bij nee.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door tiktokchick »

Sorry, Ik kan nogal aanvallend klinken.
Ik verwijder dat stukje wel.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door Katy Perry »

Ik hoop zelf dat ze nog terug komen. Ik vond peuters in de Sims 3 altijd erg leuk. Als ik nu mijn baby's op laat groeien tot kinderen lijkt het alsof er iets mist, het hoort gewoon niet dat ze ineens al zo groot zijn.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door tiktokchick »

Katy Perry schreef:Ik hoop zelf dat ze nog terug komen. Ik vond peuters in de Sims 3 altijd erg leuk. Als ik nu mijn baby's op laat groeien tot kinderen lijkt het alsof er iets mist, het hoort gewoon niet dat ze ineens al zo groot zijn.
Helemaal mee eens!
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Manu

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door Manu »

Vind het echt raar dat de peuters weg zijn. Dat maakte het juist wat realistischer in de sims 3. Vond wel irritant dat het leren lopen/praten en zindelijk worden lang duurde !
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Komen de peuters hopelijk nog terug?

Bericht door Katy Perry »

Manu schreef:Vind het echt raar dat de peuters weg zijn. Dat maakte het juist wat realistischer in de sims 3. Vond wel irritant dat het leren lopen/praten en zindelijk worden lang duurde !
Ik vond het leren juist niet vervelend, want het hoefde niet per se. En je was er anders maar een halve dag mee bezig, als je andere sims had kon je daar gewoon mee verder spelen of het afwisselen.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”