Spel meerdere keren geladen

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
iboya2

Spel meerdere keren geladen

Bericht door iboya2 »

Weer een vraagje..

als je het spel begint kan je ook bij je ´spel laden´ spelen.
Maar ik heb nu iets van 11 spellen geladen, omdat ik dan weer opnieuw begon.
mijn vraag is .. kan je niet alles verwijderen en dat je weer bij 1 spel begint.. nu staat er steeds in beeld 11 spelen geladen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Spel meerdere keren geladen

Bericht door tarac »

iboya2 schreef:Weer een vraagje..

als je het spel begint kan je ook bij je ´spel laden´ spelen.
Maar ik heb nu iets van 11 spellen geladen, omdat ik dan weer opnieuw begon.
mijn vraag is .. kan je niet alles verwijderen en dat je weer bij 1 spel begint.. nu staat er steeds in beeld 11 spelen geladen.
Anders dan bij de Sims2 en sims3 waarbij elke uitbreiding zijn eigen registervermelding kreeg, gaat bij de Sims4 alles "op de grote hoop"
Elke uitbreiding werkt weer het register bij op 1 en dezelfde locatie.
Heb je het spel dus 11x geinstalleerd dan geeft dat een vermelding voor 11 lokaties (ook al zijn die allemaal dezelfde).
Zo kan het dus voorkomen dat je spel 11x laadt.

Wanneer je eerdere installaties met Revo uninstaller verwijdert krijg je ook de mededeling dat het basisspel en Aan Het Werk dezelfde registerinstelling delen. Bij mij hebben ze dus 4 vermeldingen - zie plaatje - die allemaal met revo verwijderd moeten worden.
lokaties.PNG
Klik op het plaatje voor een vergroting

Kies in Revo de hoogst mogelijke stand en let er op dat je - als naar overgebleven registerinstellingen en mappen wordt gezocht - je eerst Alles selcteren en dan Verwijderen kiest.
Kijk na elke verwijdering weer in het revo scherm of er nog sims-4 bestanden te zien zijn, zo ja, die dan ook weer verwijderen.
Daarna nog even handmatig checken of er in Origin Games of Program Files(x86)->Electronic Arts nog mappen de Sims 4 of The Sims 4 zijn achtergebleven. Zo ja, handmatig verwijderen.
Je spelgegevens in Mijn Documenten kun je laten staan.

Pas als echt alles weg is kan je weer opnieuw installeren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”