Liedje op viool maken

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Liedje op viool maken

Bericht door Divergent »

Hallo,
Ik wil graag een lied op de viool maken maar hoe moet dat want als ik op de viool klik dan staat er niet nummer schrijven of iets dergelijks en op de computer staat dat er ook niet bij schrijven, dus hoe moet je een liedje schrijven? :?:
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Liedje op viool maken

Bericht door Bee »

Dan moet je vaardigheid hoger zijn. Ik heb onderstaande gekopieerd van simsnieuws:

'Viool Vaardigheid
Sims met een hogere Viool vaardigheid zullen nieuwe, meer uitdagende liedjes leren en ontgrendelen nieuwe muzikale interacties. Ze kunnen ook liedjes schrijven. Sims die liedjes schrijven via de viool kunnen deze via de brievenbus patenteren om Royalty betalingen te ontvangen. Sims die geïnspireerd zijn, zijn meestal betere violisten.'
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Liedje op viool maken

Bericht door Divergent »

Bee schreef:Dan moet je vaardigheid hoger zijn. Ik heb onderstaande gekopieerd van simsnieuws:

'Viool Vaardigheid
Sims met een hogere Viool vaardigheid zullen nieuwe, meer uitdagende liedjes leren en ontgrendelen nieuwe muzikale interacties. Ze kunnen ook liedjes schrijven. Sims die liedjes schrijven via de viool kunnen deze via de brievenbus patenteren om Royalty betalingen te ontvangen. Sims die geïnspireerd zijn, zijn meestal betere violisten.'
Ja klopt :normalelach: , maar mijn sim had laatst bij haar wenswolkjes staan een lied via de viool schrijven maar dat staat er nog steeds niet tussen :?:
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
Sagittarius
Gebruiker
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 dec 2014, 17:30
Contacteer:

Re: Liedje op viool maken

Bericht door Sagittarius »

Dan is het niveau van viool spelen van je Sim is nog te laag. Blijven oefenen!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Liedje op viool maken

Bericht door Sven »

Blijf viool spelen. Uiteindelijk krijg je de melding dat je liedjes kan schrijven. Dit kan best even duren, maar als je het nog niet kan moet je blijven oefenen.
Let er wel op dat het schrijven van een nummer erg lang duurt, dus daar moet je ook wat tijd voor reserveren.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Liedje op viool maken

Bericht door Divergent »

Oké maar mijn vioolvaardigheid is al op level 7 maar anders blijf ik nog wel oefenen bedankt allemaal!
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
vcable1972
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mei 2015, 03:01
Contacteer:

Re: Liedje op viool maken

Bericht door vcable1972 »

Met niveau 8 kan je liedjes maken op de viool en met niveau 9 kan je ze publiceren via de brievenbus dit kan maar 1 keer per week.
ditzelfde geld ook voor piano en gitaar.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”