Stamboom

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Sidsy
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 apr 2015, 16:39
Contacteer:

Stamboom

Bericht door Sidsy »

Hey allemaal
Ik heb een vraag. Mijn stamboom in de sims 4 werkt niet goed. Na een tijd worden de mensen op de stamboom gewoon vergeten ofzo. ze blijven wel aangegeven maar hun foto verdwijnt... hun naam
Wordt wel nog Weergegeven. Hebben er meer mensen last van of ben ik echt de enige?

Alvsast bedankt!

EDIT: blijkbaar Wordt hun naam dus niet meer weergegeven. Enkel dat ze ooit bestaan hebben.
Sidsy
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 apr 2015, 16:39
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Sidsy »

Niemand? :(
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Lurania »

Zijn de mensen van wie dit gebeurt overleden?

Op welke generatie zit je in je spel, en welke generatie begint te verdwijnen?
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Divergent »

Waarschijnlijk zijn ze overleden, hebben ze een graf of een urn? Want toen mijn sim in een urn binnen stond kon ik het zien maar met een graf niet dus misschien ligt het daar aan?
Don't worry be Happy
Sidsy
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 apr 2015, 16:39
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Sidsy »

De eerste generatie. Nu zit ik aan hun achteekleinkinderen en die heeft ook alen dochter. Maar het is al sinds dat hun eigen kinderen nog leefde en ze net overleden waren. Verder blijft iedereen bestaan, alleen deze generarie is weg...
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Lurania »

Dus.. je speelt met de achterkleinkinderen (=4e generatie), er is zelfs al een achter-achterkleinkind? (=5e generatie)

Want dan is dat het probleem.. je kunt maar vier generaties terug kijken.

Een ander probleem is dat je spel steeds nieuwe Sims creëert terwijl er een limiet op de wereld zit van 180 sims. Dus stel dat je Sim overleden is en er zijn 180 sims, dan zal het spel doorgaan met mensen toevoegen.. het limiet zorgt er echter voor dat de eerdere mensen 'verdwijnen'. Dus stel dat je 180 sims hebt en er komt er 30 bij, dan heb je er eigenlijk 210 en dat kan niet. De eerste dertig zullen dan verdwijnen, de dag erna de volgende dertig, de dag erna de dertig die dan volgen.. snap je? Dat heet "culling" en dat is inderdaad een bug.

Ik heb er zelf geen last van nog, maar het betekent in feite dat alle Sims die je een tijd lang niet gespeeld hebt 'verdwijnen'. Er is een mod om het tegen te gaan, hier: http://modthesims.info/download.php?t=545615

In je stamboom kun je alsnog maar 4 generaties zien dus zullen de grootouders verdwijnen ben ik bang, want daar ben ik nog geen mod voor tegen gekomen :) Het komt ook voor dat je bijvoorbeeld de stiefmoeder niet meer kunt zien als de vader verdwijnt, want dan hebben ze geen banden meer.. best irritant!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”