internet

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
mystic
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:02
Contacteer:

internet

Bericht door mystic »

Ik ben een groot sim fan en heb de sims praktisch overal op sims 1 compleet sims 2 compleet sims 3 bijna en heb de sims voor playstation wii en gameboy en op mn telefoon heb ook sims middeleeuwen nu vin ik t erg raar dat voor alle eerste sims spellen totaal geen internet nodig is/was ook niet om te installeren en bij sims 4 moet dat ineens wel zelf heb ik geen internet thuis dus ik baal onwijs dat ik sims 4 niet kan kopen en spelen omdat je internet nodig hebt om het te installeren terwijl bij sims 1 tm 3 dit niet nodig was ken heel sims 4 helaas nog niet en vind dat een grote minpunt en ik ben een onwijze fan van de sims en baal dus behoorlijk dat ik m niet kan spelen
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: internet

Bericht door Joyce »

Tegenwoordig heb je bijna voor ieder spel een blijvende of tijdelijke internet connectie nodig hiervoor, maar als je dit bericht kan plaatsen doe je dat toch ook via internet?
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
mystic
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:02
Contacteer:

Re: internet

Bericht door mystic »

Nu zit ik bij mn broer op zn laptop dus vandaar thuis heb ik alleen een pc en geen internet helaas dus ja
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: internet

Bericht door Joyce »

Misschien kan je via je broer zijn laptop de reloaded versie downloaden van het forum en op een usb stick zetten, dan heb je verder bij her installeren geen internet nodig omdat de gedownloade versie geheel offline is
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
mystic
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:02
Contacteer:

Re: internet

Bericht door mystic »

Zou je dat misschien stap voor stap kunnen uitleggen hoe dat precies moet want ben maar een simpele leek wat dat betreft sorry
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: internet

Bericht door tarac »

mystic schreef:Zou je dat misschien stap voor stap kunnen uitleggen hoe dat precies moet want ben maar een simpele leek wat dat betreft sorry
1. Ga naar de computer van je broer.
2. Download de uitbreidingen en patches (voor zover dat nog niet is gebeurd)
3. Kopieer deze naar een USB-stick of externe harde schijf.
4. Installeer vanaf die USB stick of schijf op je eigen computer.
mystic
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:02
Contacteer:

Re: internet

Bericht door mystic »

ben nu bezig om via die cloud t basispel te downloaden duurt lang maar ga t proberen
thnx
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”