Welke objecten noodzakelijk voor school?

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Welke objecten noodzakelijk voor school?

Bericht door Fiend »

Ik wil graag scholen maken voor de Go To School Mod Pack, maar ik heb deze zelf nog niet geïnstalleerd. Hiermee wacht ik nog tot de nieuwe update beschikbaar is, aangezien ik alles in de nieuwe wereld zou willen plaatsen.. Maar kan iemand misschien hier vertellen wat er noodzakelijk is voor zowel de basisschool als de middelbare school?
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Lizzy
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 nov 2014, 01:11
Contacteer:

Re: Welke objecten noodzakelijk voor school?

Bericht door Lizzy »

Volgens mij wordt dat niet precies weergegeven als je een kavel omzet naar Elementery of High School.. Bij een park wordt er precies weergegeven welke benodigdheden je nodig hebt om een park te "voldoen"..

Voor scholen kun je denken aan o.a: computers, teken- en chemietafel (om kinderen dingen te laten leren), maar is het ook belangrijk om toiletten te hebben..

Zoals ik zei: voor andere kavels wordt het grotendeels weergegeven in een benodigdheden lijst, maar wat ik zag is dat bij scholen niet beschikbaar..
Gebruikersavatar
Vayetje
Gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 mar 2015, 20:06
Contacteer:

Re: Welke objecten noodzakelijk voor school?

Bericht door Vayetje »

zijn er scholen in de sims 4?????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Welke objecten noodzakelijk voor school?

Bericht door Sven »

Lees het topic gewoon even door, en plaats niet zomaar overal je vraag alsjeblieft.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”