Sims 4 doet raar?

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
loisxsims
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2015, 12:37
Contacteer:

Sims 4 doet raar?

Bericht door loisxsims »

Hoi!
Ik heb mijn sims al best wel lang en ben dr redelijk goed in geworden ik wou het vandaag weer doen maar ik heb een probleempje.
Ik heb hier geen wifi dus ik ging op de offline modus, toen wou ik mijn familie opstarten en kreeg ik het laad scherm maar na het laadscherm werd ik weer terug naar de werelden gestuurd! Snappen jullie wat ik bedoel of is dit nog nooit gebeurt?
Want ik weet nu niet wat ik moet doen.
Ik heb ook een andere familie aan gemaakt om te kijken of het daar wel lukte maar het lukte ook niet!! :huilen:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Groetjes Loïs
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 doet raar?

Bericht door Bee »

loisxsims schreef:Hoi!
Ik heb mijn sims al best wel lang en ben dr redelijk goed in geworden ik wou het vandaag weer doen maar ik heb een probleempje.
Ik heb hier geen wifi dus ik ging op de offline modus, toen wou ik mijn familie opstarten en kreeg ik het laad scherm maar na het laadscherm werd ik weer terug naar de werelden gestuurd! Snappen jullie wat ik bedoel of is dit nog nooit gebeurt?
Want ik weet nu niet wat ik moet doen.
Ik heb ook een andere familie aan gemaakt om te kijken of het daar wel lukte maar het lukte ook niet!! :huilen:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Groetjes Loïs
Heb je dit ook gedaan?
Spelen in de off-line modus
In Origin ga naar het Menu en kies off-line

Origin is nodig om de Sims 4 te spelen. Wanneer je niet verbonden bent met het internet hoef je alleen maar je wachtwoord in te tikken om in de off-line modus te kunnen komen. Daarna kun je de Sims 4 gewoon spelen.


Of maak eens een nieuwe sims 4 map - hoe dat moet lees je hier.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
loisxsims
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2015, 12:37
Contacteer:

Re: Sims 4 doet raar?

Bericht door loisxsims »

Bee schreef:
loisxsims schreef:Hoi!
Ik heb mijn sims al best wel lang en ben dr redelijk goed in geworden ik wou het vandaag weer doen maar ik heb een probleempje.
Ik heb hier geen wifi dus ik ging op de offline modus, toen wou ik mijn familie opstarten en kreeg ik het laad scherm maar na het laadscherm werd ik weer terug naar de werelden gestuurd! Snappen jullie wat ik bedoel of is dit nog nooit gebeurt?
Want ik weet nu niet wat ik moet doen.
Ik heb ook een andere familie aan gemaakt om te kijken of het daar wel lukte maar het lukte ook niet!! :huilen:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Groetjes Loïs
Heb je dit ook gedaan?
Spelen in de off-line modus
In Origin ga naar het Menu en kies off-line

Origin is nodig om de Sims 4 te spelen. Wanneer je niet verbonden bent met het internet hoef je alleen maar je wachtwoord in te tikken om in de off-line modus te kunnen komen. Daarna kun je de Sims 4 gewoon spelen.


Of maak eens een nieuwe sims 4 map - hoe dat moet lees je hier.
Ik heb ook in mijn offline modus gespeeld alleen hij doet raar
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 doet raar?

Bericht door Bee »

Ik kan niets met dit antwoord.
Wat doet er 'raar'
Wat gebeurt er precies
Heb je al een nieuwe sims 4 map gemaakt.
Had je Origin laten updaten terwijl je met een gedownloade versie speelt
Gebruik je downloads in je spel ...
Speel je met een gedownload spel of een spel gekocht bij origin
Vele mogelijkheden, en we hebben nog steeds géén glazen bol ... :normalelach:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”