Nieuwe voorwerpen weg

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chunn
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2015, 17:31
Contacteer:

Nieuwe voorwerpen weg

Bericht door Chunn »

Mijn vriendinnen en ik gingen sims spelen en toen stond er bij meldingen dat er nieuwe spullen bij waren gekomen. Dus die hebben we gebruikt om onze sims aan te kleden dus shirts en haar enzo. Nu wilden we het vandaag weer spelen en toen was al het nieuwe spul weg dus waren de sims kaal en waren sommige kledingstukken weg. Echt heel raar. En de sims hadden ook van die banen waarmee je meekan en ze kan besturen zegmaar en nu stond er dat ze geen banen meer hadden, en toen probeerden we het opnieuw zegmaar dat ze die banen weer zouden hebben en ze stonden er niet meer bij :( super raar dit ik heb ook geen updates verwijdert ofzo. Weet iemand misschien hoe dit kan?

Alvast bedankt,
Love your parents, we are so busy growing up, we often forget they are also growing old. :tong:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe voorwerpen weg

Bericht door tarac »

Heb je misschien vroeger spellen van de Sims-4 gekocht en daarna weer uitbreidingen gedownload ?
In dat geval zet Origin (als je automatisch updaten niet hebt uitgeschakeld) je spellen weer terug naar ALLEEN die dingen die je destijds gekocht hebt en zijn je gedownloade uitbreidingen waardeloos geworden.
Gebruikersavatar
Chunn
Gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2015, 17:31
Contacteer:

Re: Nieuwe voorwerpen weg

Bericht door Chunn »

tarac schreef:Heb je misschien vroeger spellen van de Sims-4 gekocht en daarna weer uitbreidingen gedownload ?
In dat geval zet Origin (als je automatisch updaten niet hebt uitgeschakeld) je spellen weer terug naar ALLEEN die dingen die je destijds gekocht hebt en zijn je gedownloade uitbreidingen waardeloos geworden.
Ik heb niks gekocht voor de sims 4, eigenlijk alleen maar gedownload
Love your parents, we are so busy growing up, we often forget they are also growing old. :tong:
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Nieuwe voorwerpen weg

Bericht door tarac »

Heb je dan misschien kleding e.d. gedownload van andere sites ?
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”