inzicht vraag

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lotteeex
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jan 2015, 18:43
Contacteer:

inzicht vraag

Bericht door lotteeex »

hallo!

Ik heb mijn eigen challenge gemaakt waarbij mijn sim alleen de vaardigheden mag verbeteren die bij haar levensdoel/werk horen. Nu heb ik een probleem... Mijn sim moet 2 uur geconcentreerd gamen , maar ze wordt dus niet geconcentreerd van boeken lezen. Ik ben bang dat als ik een schaaktafel koop en 'over zetten nadenken' kies mijn inzicht gaat verbeteren dat is dus nog niet de bedoeling , weet iemand hoe mijn sim anders geconcentreerd kan worden zonder te cheaten of een andere vaardigheid te verbeteren??

Mijn challenge komt ooit online als ik hem heb uitgespeeld en goed heb ontwikkeld.

Alvast bedankt!!
I know I expect too much and not enough all at once.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: inzicht vraag

Bericht door Joyce »

je kan van je aspiratie punten toch een drankje kopen daarvoor?
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: inzicht vraag

Bericht door Bee »

Er zijn diverse manieren om geconcentreerd te raken, ik ken ze ook nog lang niet allemaal. Maar er zijn bepaalde stenen waar je naar kunt kijken, of speciale schilderijen (moet je dan door een andere sim laten maken) die je kunt gebruiken om geconcentreerd te raken. Ook sommige interacties op de PC dacht ik (weet niet meer welke op het moment)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
lotteeex
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 jan 2015, 18:43
Contacteer:

Re: inzicht vraag

Bericht door lotteeex »

Ik heb daar nog lang niet genoeg punten voor haha , ik zit echt nog in de begin fase. Toch bedankt !
Joyce schreef:je kan van je aspiratie punten toch een drankje kopen daarvoor?

Heel erg bedankt ! Ik zal eens kijken of het werkt als ik een andere sim een schilderij laat maken of het dan wel werkt om geconcentreerd te raken , want met de schilderijen die ik heb gekocht lukt het ook niet. Heel erg bedankt!

Bee schreef:Er zijn diverse manieren om geconcentreerd te raken, ik ken ze ook nog lang niet allemaal. Maar er zijn bepaalde stenen waar je naar kunt kijken, of speciale schilderijen (moet je dan door een andere sim laten maken) die je kunt gebruiken om geconcentreerd te raken. Ook sommige interacties op de PC dacht ik (weet niet meer welke op het moment)

!
Gelieve niet powerposten
~BanaanZombie
I know I expect too much and not enough all at once.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: inzicht vraag

Bericht door Joyce »

Je hebt ook die plumbob lampen voor een geconcentreerde sfeer enzo, als je die in je spel hebt hoor, anders zou je die kunnen downloaden maar als je liever geen CC hebt houdt dat ook op..
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: inzicht vraag

Bericht door BanaanZombie »

Als je het gehele spel gedownload hebt van hier dan zitten ze sws in je spel :)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: inzicht vraag

Bericht door Fiend »

Beetje late reactie, maar ik gebruik altijd de "Simpedia doorzoeken"-interactie op de computer. Worden ze snel geconcentreerd van en het bied verder ook geen vaardigheden
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”