Peuters?!

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Peuters?!

Bericht door Divergent »

Hallo Simleden,
Het gerucht gaat dat er eindelijk peuters komen in de Sims 4! Weet iemand of dit klopt? :)
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door BanaanZombie »

Waar heb je dit gerucht vandaan?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door Sven »

Divergent schreef:Hallo Simleden,
Het gerucht gaat dat er eindelijk peuters komen in de Sims 4! Weet iemand of dit klopt? :)
Het is een gerucht, niet veel mensen weten of het dan wel of niet klopt.
Verder heb ik geen idee, en ik raad je altijd aan als je het over games heb: niet teveel hopen, en geloof alleen wat de developer heeft gezegd.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door Lurania »

Het gerucht gaat al twee jaar dat er Peuters in zitten/komen.. tot nu toe heb ik ze niet gezien.
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door Divergent »

Lurania schreef:Het gerucht gaat al twee jaar dat er Peuters in zitten/komen.. tot nu toe heb ik ze niet gezien.
Jullie kunnen mij nu wel allemaal onserieus gaan nemen maar dat vind ik erg raar ook al kan het niet kloppen iedereen maakt toch wel eens fouten over en over bijv het topic eindelijk water reageert iedereen wel heel normaal?

Maar ik keek laatst een yt video en daarin stond een reactie dat in de eerst volgende update er peuters komen en er waren een heleboel reacties met ja klopt!
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door BanaanZombie »

Oh de reacties zijn helemaal niet vervelend bedoeld hoor! Ik was bv gewoon nieuwsgierig waar het weg kwam, of de bron betrouwbaar was zeg maar. Maar this wel zo dat dat gerucht al heel lang gaat. Natuurlijk hopen de meeste mensen er wel op, maar wat Sven eigen zegt: het is pas echt zeker als EA het zelf bevestigd heeft
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door Divergent »

BanaanZombie schreef:Oh de reacties zijn helemaal niet vervelend bedoeld hoor! Ik was bv gewoon nieuwsgierig waar het weg kwam, of de bron betrouwbaar was zeg maar. Maar this wel zo dat dat gerucht al heel lang gaat. Natuurlijk hopen de meeste mensen er wel op, maar wat Sven eigen zegt: het is pas echt zeker als EA het zelf bevestigd heeft
Oké dan begrijp ik het :)
Alleen ik dacht dat misschien meerderen hier op het forum er iets over wisten. ;)
Don't worry be Happy
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door Sven »

Divergent schreef:
Lurania schreef:Het gerucht gaat al twee jaar dat er Peuters in zitten/komen.. tot nu toe heb ik ze niet gezien.
Jullie kunnen mij nu wel allemaal onserieus gaan nemen maar dat vind ik erg raar ook al kan het niet kloppen iedereen maakt toch wel eens fouten over en over bijv het topic eindelijk water reageert iedereen wel heel normaal?

Maar ik keek laatst een yt video en daarin stond een reactie dat in de eerst volgende update er peuters komen en er waren een heleboel reacties met ja klopt!
Oja, de Youtube reacties...
Die kan je beter niet zo serieus nemen, als je het IQ van de mensen die dat soort dingen plaatsen gaat nemen kom je op een mingetal uit volgens mij.

Maar goed, zoals ik al zei, het kan dat het wel waar is, het kan dat het niet waar is. Zolang het een gerucht is, is alles mogelijk.
Hou je echt alleen aan wat EA zegt, en niet wat andere mensen zeggen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door Divergent »

Sven schreef:
Divergent schreef:
Lurania schreef:Het gerucht gaat al twee jaar dat er Peuters in zitten/komen.. tot nu toe heb ik ze niet gezien.
Jullie kunnen mij nu wel allemaal onserieus gaan nemen maar dat vind ik erg raar ook al kan het niet kloppen iedereen maakt toch wel eens fouten over en over bijv het topic eindelijk water reageert iedereen wel heel normaal?

Maar ik keek laatst een yt video en daarin stond een reactie dat in de eerst volgende update er peuters komen en er waren een heleboel reacties met ja klopt!
Oja, de Youtube reacties...
Die kan je beter niet zo serieus nemen, als je het IQ van de mensen die dat soort dingen plaatsen gaat nemen kom je op een mingetal uit volgens mij.

Maar goed, zoals ik al zei, het kan dat het wel waar is, het kan dat het niet waar is. Zolang het een gerucht is, is alles mogelijk.
Hou je echt alleen aan wat EA zegt, en niet wat andere mensen zeggen.
Oké als jij dat denkt PRIMA maar niet alleen mensen met een laag IQ reageren zulke dingen hoor! Maarja dan ga ik er maar vanuit dat jij dat denkt.
En ik wacht wel gewoon af :knipknip:
Don't worry be Happy
Lurania
Gebruiker
Berichten: 145
Lid geworden op: 18 nov 2014, 18:43
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door Lurania »

Nu ja, het probleem is dat mensen het al twee jaar roepen ;)

Ik bedoelde het niet gemeen, maar ik volg het Amerikaanse officiële forum (forums.thesims.com) en elke maand komt er wel iemand die roept "Oh! Peuters komen! Want er is nu.." (".." is vul in, vaderdag, moederdag, familiedag, eenjarig bestaan, iets 'heel speciaals') en het enige wat eruit komt is dat ze aan het "kijken zijn of ze het toe kunnen voegen". Als er peuters komen zou het geweldig zijn, ik speel de Sims 4 niet omdat het gewoon 'niet echt' is dat je van een baby waarmee je niets kunt doorspringt naar een kind en vervolgens een tiener/volwassene/oudere die er hetzelfde uit zien..) maar het feit is dat er tot nu toe niemand is geweest die zegt "het komt echt."

En pas als een producer het zegt gebeurd het is mijn visie. Er is nu al meer dan een jaar lang gezeur over, maar ze komen er gewoon niet/zijn er nog niet, en misschien komen ze wel nooit. Wat in ieder geval wel zo is, is dat hoe verder je in het spel komt, hoe kleiner de kans dat er peuters kómen, want in deze pakketten zijn er geen interacties voor ze en die komen er achteraf ook niet in (want.. dat is niet hoe de Sims werkt), dus misschien heb je straks één pakket die peuters toevoegt, maar kun je er vervolgens nog niets mee. Eerst zien dan geloven ;)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door tarac »

Lurania schreef: Wat in ieder geval wel zo is, is dat hoe verder je in het spel komt, hoe kleiner de kans dat er peuters kómen, want in deze pakketten zijn er geen interacties voor ze en die komen er achteraf ook niet in (want.. dat is niet hoe de Sims werkt), dus misschien heb je straks één pakket die peuters toevoegt, maar kun je er vervolgens nog niets mee. Eerst zien dan geloven ;)
In de Sims-2 kwamen er uitbreidingen en patches die ook de vorige uitbreidingen aanpasten, dus het kan wel om achteraf peuters in te brengen.
Gebruikersavatar
Divergent
Gebruiker
Berichten: 135
Lid geworden op: 23 nov 2014, 15:04
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door Divergent »

tarac schreef:
Lurania schreef: Wat in ieder geval wel zo is, is dat hoe verder je in het spel komt, hoe kleiner de kans dat er peuters kómen, want in deze pakketten zijn er geen interacties voor ze en die komen er achteraf ook niet in (want.. dat is niet hoe de Sims werkt), dus misschien heb je straks één pakket die peuters toevoegt, maar kun je er vervolgens nog niets mee. Eerst zien dan geloven ;)
In de Sims-2 kwamen er uitbreidingen en patches die ook de vorige uitbreidingen aanpasten, dus het kan wel om achteraf peuters in te brengen.
Zo zie je maar weer, het kan altijd nog! ;)
Don't worry be Happy
CaitlinlovesSims
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2015, 17:22
Contacteer:

Re: Peuters?!

Bericht door CaitlinlovesSims »

Hopelijk komen er peuters, naar mijn mening is de Sims 4 zonder niks aan. Speel nog steeds sims 3. Tot ik de sims 4 leuk genoeg vind!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”