Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vayetje
Gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 mar 2015, 20:06
Contacteer:

Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Vayetje »

Hoi allemaal :)

Wanneer ik aan het werk ben bij een van deze gebouwen; Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab en als ik de kavel ga bijwerken,
dan kan mijn sim niet meer aan het werk omdat er bepaalde acties verdwijnen terwijl er alles staat wat die kavel nodig heeft.
bijv. (na het bijwerken van de kavel) kan ik geen actie doen op de computer die ik als opdracht krijg links boven in het scherm. :(

Nader hand sluit in het spel maar af zonder opslaan, en dan maar het standaard gebouw gebruiken wanneer ik het weer ga spelen

Kan dit opgelost worden om toch de kavels te kunnen bijwerken zonder dat het invloed heeft op je carrieere

Thx alvast :)
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door tarac »

Bij sommige objecten moet je in bouwmodus het soort object instellen, daarna bouwmodus verlaten,. opnieuw naar bouwmodus gaan en weer opnieuw instellen.
Gebruikersavatar
Vayetje
Gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 mar 2015, 20:06
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Vayetje »

En waar kan ik die installatie vinden? in bouwmodes endan? :$
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Bee »

Als je iets wilt veranderen aan zulke kavels zou ik dat iig NIET doen terwijl je sim aan het werk is ... :)
Ik zou dat doen als je spel net opgestart is en je je sim nog niet geselecteerd hebt om verder te spelen (bv)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Anne »

Bee schreef:Als je iets wilt veranderen aan zulke kavels zou ik dat iig NIET doen terwijl je sim aan het werk is ... :)
Ik zou dat doen als je spel net opgestart is en je je sim nog niet geselecteerd hebt om verder te spelen (bv)
Hoe wil je dat doen dan? Ik weet geen andere manier om bij de locaties te komen, naast met je sim mee te gaan. :tong:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Bee »

In het stadoverzicht kun je je lokaties aanklikken en wijzigen net zoals je een huis kunt bouwen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Anne »

Bee schreef:In het stadoverzicht kun je je lokaties aanklikken en wijzigen net zoals je een huis kunt bouwen.
Maar de Aan Het Werk locaties kun je niet zien in je stadsoverzicht... Of kijk ik erover heen? Ik heb zojuist mijn spel opgestart om te kijken, maar ik kan ze niet zien.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Bee »

Ik denk dat je gelijk hebt!! (Ik heb momenteel geen spel)

In dat geval is het toch een kwestie van met je sim mee naar het werk en de kavel aanpassen (misschien even opletten dat je sim niet met de onderdelen bezig is die je wilt veranderen). En daarna je sim naar huis sturen als het werk niet meer lukt?
Zelf heb ik nooit geprobeerd die werklokaties aan te passen, dus ik weet ook eigenlijk niet of dat wel kan. Of die lokatie dan nog 'bruikbaar' is als werklokatie bedoel ik dan.
Laat het even weten of dat lukt?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Anne »

Het moet mogelijk zijn. LifeSimmer op Youtube heeft haar ziekenhuis gerenoveerd, en daarna heeft ze er nog gewoon in kunnen spelen zoals het hoort. Ik zal het zelf eens proberen.
Gebruikersavatar
Vayetje
Gebruiker
Berichten: 22
Lid geworden op: 31 mar 2015, 20:06
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Vayetje »

Anne schreef:Het moet mogelijk zijn. LifeSimmer op Youtube heeft haar ziekenhuis gerenoveerd, en daarna heeft ze er nog gewoon in kunnen spelen zoals het hoort. Ik zal het zelf eens proberen.

Is het al gelukt? :D

Ik heb het nog nie geprobeerd.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Ziekenhuis, Politiebureau, Wetenschapslab bijwerken

Bericht door Joyce »

Ik heb hier geen problemen mee, bij mij doet alles het gewoon het als ik klaar ben met verbouwen.. Heb je het ook als je een nieuw spel start en het daar probeert?
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”