Pffff Sims 4

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Pffff Sims 4

Bericht door Gympie »

Hoi alle, wat ik lees aan problemen met Sims4 zakt me de moed een beetje in de schoenen, onze manier van werken op de Laptop en PC is eigenlijk het eerste deel altijd origineel kopen, al is het nou Windows origineel en daarna Office hoeft van ons niet legaal, of Sims3 Basis origineel en de rest hoeft niet legaal, je snapt wat ik bedoel denk ik, trouwens bij Sims 3 ook wel delen tussen door gekocht dus dat zit wel goed maar we hebben al een tijdje Sims4 origineel en is ook geinstalleerd en willen met jullie hulp de rest wel uitbreiden maar als ik het e.e.a. lees zakt me de moed ff in de schoenen en wacht wel tot dat Origin de moed opgeeft want jullie staken de strijd zeker niet Hihihi.

Mijn dochter speelt Sims3 op de laptop van mijn vrouw (en hebben de hele serie lekker werkend) en wou Sims4 op haar nieuwe laptoppie plaatsen maar laat dat maar even zitten en alleen Sims4 Basis als je de hele Sims3 gewend bent is errugggg karig dan, ik download denk ik serie 3 weer als het mag en zet die er voor haar op en Sims4 maar ff de kast in.

Ik weet niet of ik de enige ben die er zo over denkt maar.............
Ik ben benieuwd wat jullie er van denken.

G®®®
Amsterdam
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door Bee »

Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
Lees Taracs duidelijke instructies op de helpsite (+filmpje!) en hier op het forum: viewtopic.php?f=11&t=1721
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Als je alles goed leesr en goed uitvoert is er niks aan de hand!

(Ook met uitbreidingen is sims 4 nog steeds karrig tegenover sims 3, maar vind je het gek)
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door tarac »

Echt moeilijk is het niet.
Mapje van de Sims 4 verplaatsen uit Program Files(x86)\Origin games\ naar Program Files(x86)
De uitbreidingen (= 1 download), koppelen in Poweriso en installeren.
Crack plaatsen - bij 64 bits computers de taal wijzigen van engels naar Nederlands.
Evt. bestand GameVersion aanpassen naar 1.12.50.1020
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door Gympie »

Yep idd peace of cake maar dingen die ik ook lees zoals opstarten in veilige modus en crack activeren en dan verder en die fratsen voor een spel (het zal wel een van de uiterste van moeilijke gevallen zijn) laat ik ff aan mij voorbij gaan.

Tja idd "BZ", het zal even duren voordat Sims4 op niveau van Sims3 zit qua accessoires maar dat mag ook wel, anders is er niets aan als je alles in een keer hebt toch? Het zal op een manier toch ook wel Sims3 moeten overtreffen met spullen en meer mogelijkheden.

Wij hebben Sims3 (PC en Laptop) op externe schijf geïnstalleerd staan gekoppeld aan de computer en werkt prima, misschien? iets trager maar geen last van, kan de Sims4 en uitbreidingen op dezelfde wijze gespeeld worden als ik deze zou installeren?

Ik ga zoiezo Sims3 op mn dochters nieuwe laptop plaatsen, samen met PowerIso maar ga eerst weer alle filmpjes na lopen want tis weer ff geleden dat ik het gedaan hebt, ebt een beetje weg he als je het niet elke dag doet Hihihi.

Jongens bedankt vast voor de reacties (als vertrouwd), ik hoop dat ik jullie hulp dit keer minder nodig heb.

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door tarac »

Wij hebben Sims3 (PC en Laptop) op externe schijf geïnstalleerd staan gekoppeld aan de computer en werkt prima, misschien? iets trager maar geen last van, kan de Sims4 en uitbreidingen op dezelfde wijze gespeeld worden als ik deze zou installeren?
Ja, geen probleem. Wel belangrijk dat je dan vóórdat je de uitbreiding gaat installeren EERST je mapje de Sims 4 - wat nu waarschijnlijk in Program Files(x86)\Origin Games zit - verplaatst naar je externe schijf.
Lees ook viewtopic.php?f=89&t=1629 zodat je toegang kunt verkrijgen tot onze downloads.

Uitgebreide handleiding voor installeren zieHIER
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door Gympie »

Dank Tarac, Morgenavond begint mn weekend dus ga er morgen mee aan de slag, doorloop de procedure dan want nu gaat om 04.30 mn wekkertje weer.

Nogmaals vast dank voor het vertrouwen en de zorg.

Slaap lekker.

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door tarac »

Ik heb vandsaag een uitgebreide installatiepagina met film gemaakt voor het installeren van de uitbreidingen op een gekochte sims 4 versie van het basisspel.
zie http://sims-downloaden.weebly.com/origi ... loads.html
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door Gympie »

Goedenavond Tarac en andere forum medewerkers, Ik heb de boel gelezen en film bekeken (dank om de middag daarvoor op te offeren maar het zal niet alleen een hulp voor mij zijn) en er gaat nu zeker een lichtje branden.
Goh wat is het makkelijk als alles lekker werkt (mijn PC en mn vrouw's laptoppie), net begonnen om op mn dochters laptoppie PowerIso te plakken en gaan eerst beginnen met Sims3 waar ze zelf al veel heeft gebouwd en daar op haar ding mee verder wil, daarna toch een keer aan Sims4 beginnen maar voorlopig even mn handen vol met Sims3 te installeren.

Nogmaals dank voor je tijd en het filmpje, ik stuur je zo een PB

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door tarac »

Veel succes met het installeren.
Voor wat betreft de Sims-3, hou zo veel mogelijk rekening met de juiste volgorde en de laatste patch.
Doe in ieder geval eerst de patch, dan ben je van het updaten per uitbreiding/accessoire af.
Let or ook op dat de installatie van de spellen via torrents héél anders is dan onze methode waar de cracks al ingebouwd zitten.
Er is gisteren een mail naar je verstuurd via Invite, activeer die link en dan heb je toegang tot de downloadtabel via Mega-cloud.
Stukken makkelijker dan via torrents.
bossers
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2016, 14:44
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door bossers »

Nou Gympie, ik heb ook sims 4 de rug toegekeerd, ondanks dat ik het sims 4 spel wel heb. Maar nu ik het opnieuw heb gelezen en de tijd ervoor genomen heb, begin ik de instructies te snappen.

Zodra ik klaar ben laat ik het natuurlijk graag weten.. Vooral dat gezeik met origin!

Ook thanks to Tarac, voor de duidelijke informatie, ondanks dat je door de bomen het bos niet meer ziet. :) Take your time.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door tarac »

bossers schreef:Nou Gympie, ik heb ook sims 4 de rug toegekeerd, ondanks dat ik het sims 4 spel wel heb. Maar nu ik het opnieuw heb gelezen en de tijd ervoor genomen heb, begin ik de instructies te snappen.

Zodra ik klaar ben laat ik het natuurlijk graag weten.. Vooral dat gezeik met origin!

Ook thanks to Tarac, voor de duidelijke informatie, ondanks dat je door de bomen het bos niet meer ziet. :) Take your time.
Misschien heb ik de handleidingen wel TE uitgebreid gemaakt;

Handleiding torrents:
Download Basis - Uitpakken met Winrar - klik op Setup (zonder nummertje)
Download Get To Work - Uitpakken met Winrar - Klik op Setup (zonder nummertje)
Download Get Together - uitpakken met Winrar - Kopieer alle mapjes naar je installatiemap - Game - Bin

Handleiding Mega
Download basis - koppel in Poweriso - klik op Setup (zonder nummertje)
Download Uitbreidingen - koppel in PowerIso - Klik op Setup (zonder nummertje)
Plaats EAsetup (taal wijziger) in de hoofdmap The Sims - kies Dutch voor Nederlands
Plaats de Crack

Ik ben toch bang dat er dan talloze vragen en klachten zullen komen.
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door Gympie »

Tja ach zo blijven we lekker bezig toch Hihihi, maar goed, ik verneem van mijn vrouw dat ze Sims 4 volledig origineel (waar haalt ze het geld vandaan Pfff) op haar laptoppie wil, ik zei doe je best.

Wat betreft mn dochters laptoppie alles geregeld en ziet er goed uit, gisteravond nog even de "saves" over gepland en wanneer ze tijd heeft tussen het leren door kan ze aan de slag met haar verse Sims 3.

Iedereen weer happy, "kan het nog makkelijker" ;-)

Oja Tarac, nog een vraagje, ging over die laatste update melding als je Sims 3 opstart, ik vind m prima werken dus geen behoefte aan maar dat is update 1.6.8. toch? was hij nou schadelijk voor het gebeuren wat wij alle hier gebruiken of kan zoals op het forum staat bij een lid dat het bij haar geen kwaad doet.....
Ik sta er niet om te springen om hem te installen maar de vraag wordt mij met enige regelmaat gesteld als hij weer opduikt, jij zou er als je zin/tijd voor had induiken dus was benieuwd.

We horen het wel weer, voor nu weer dank en veel plezier

Tja Bossers, het blijft een uitdaging soms met sommige spelen maar als het eenmaal gelukt is ben je toch weer beetje trots op jezelf en geef je jezelf een schouderklopje dus geef de moed niet zo maar op, succes man.

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door tarac »

Oja Tarac, nog een vraagje, ging over die laatste update melding als je Sims 3 opstart, ik vind m prima werken dus geen behoefte aan maar dat is update 1.6.8. toch? was hij nou schadelijk voor het gebeuren wat wij alle hier gebruiken of kan zoals op het forum staat bij een lid dat het bij haar geen kwaad doet.....
De laatste update voor gedownloade spellen is versie 1.67.2.024002
Je kan je versie controleren via Documenten - Electronic Arts - de Sims 3 - Version.tag
Klik er met rechts op, open het met kladblok en je ziet jouw versie. Of kijk simpelweg in de launcher.
Er worden via de launcher nog 2 updates aangeboden:
1x om artikelen uit de Store te updaten - die mag je zonder meer doen, zeker als je speelt met gedownloade spulletjes zoals kleding, haar e.d.
1x om via Origin een nieuwe patch te downloaden waarbij je bepaalde uitbreidingspakketten van de Sims-3 kunt in- of uitschakelen. Die moet je met gedownloade spellen beslist NIET doen. Net als bij de Sims-4 worden dan je gedownloade spellen onspeelbaar gemaakt.
Dit laatste heb ik niet kunnen testen omdat ik alle origin-registraties voor mijn eerlijk gekochte spellen destijds heb weggegeven aan forumleden.
sims3 versie.PNG
Tja ach zo blijven we lekker bezig toch Hihihi, maar goed, ik verneem van mijn vrouw dat ze Sims 4 volledig origineel (waar haalt ze het geld vandaan Pfff) op haar laptoppie wil, ik zei doe je best.
Dat gaat een dure grap worden. Ik heb ook zo'n vrouw die alles origineel wou.
Maar nu ze alles in gedownloade vorm heeft wil ze niet anders. Ze maakte toch nooit gebruik van de uitwisseling en/of de store, dus ze mist niks.
Uiteindelijk moet een ieder dat voor zich weten. Van al het geld dat we aan de diverse sims-spellen hebben besteed zouden we een leuke all-in vakantie of cruise hebben kunnen boeken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Gympie
Gebruiker
Berichten: 29
Lid geworden op: 03 jan 2015, 20:23
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door Gympie »

"Dat gaat een dure grap worden. Ik heb ook zo'n vrouw die alles origineel wou."

Zijn begonnen met Sims 3 origineel en een paar extra's tussendoor, toen de hele serie aangevuld met behulp van jullie.
Ze begint weer met verse moed en straks weet ik waar het uiteindelijk toch vandaan komt, dus "Time will tell"

We gaan het beleven ;-)

G®®®
Denk aan de 3x S
Surf & Seks Safe
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Pffff Sims 4

Bericht door tarac »

Gelukkig houden we hier op het forum alle downloads in de gaten, dus mocht het licht ooit dagen, blijf lid van ons forum !
Gemiddeld lopen we ca. 1 week achter op de officiële uitbreidingen (accessoires e.d. niet meegerekend).
Dankzij teams als Reloaded beschikken we meestal al heel snel over bruikbare downloads.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”