Sims 4: Highschool challenge

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
xokaboutertje
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2015, 16:30
Contacteer:

Sims 4: Highschool challenge

Bericht door xokaboutertje »

Heeey allemaal,

Ik weet niet of dit het goede kopje is om hem onder te plaatsen, maar ik heb een hele leuke challenge bedacht. Ik wil dus al heel lang een soort van school challenge doen en er staan er al honderdmiljoen van op internet. Ik dacht ik geef mijn eigen draai hier aan en ik laat hier de regels enzo wel achter voor als je het zelf wilt uitproberen.

Met deze challenge ga je er voor zorgen dat al je tieners goed opgeleid zijn en als jong volwassene voorbereid zijn op hun banen.

Allereerst heb je een mod nodig voor deze challenge, ik vind het namelijk leuk om dan een huishouden van meer dan 8 sims te hebben.
Link mod: http://modthesims.info/d/536556
Voor mij waren de instructies niet helemaal duidelijk, thank god bestaat er youtube...
youtube tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=7WhkrU9AlBE

Regels:

Leraren

Bij deze challenge heb je 1 directeur/directrice, 3 leraren en 1 conciërge.

Je mag natuurlijk zelf de vakken verzinnen als je dat leuk vind maar ik heb dus 3 vakken gekozen waar ik mee ga spelen :)

leraar kunst: - moet de eigenschap "creatief" hebben
- mag alleen de vaardigheden gitaar, viool, piano, schilderen, fotografie (aan het werk), DJ-mixen (beleef het samen) en dansen (beleef het samen) beoefenen.
leraar gym: - moet de eigenschap "actief" hebben
- mag alleen fitness beoefenen
leraar wetenschap: - moet de eigenschap "geniaal" hebben
- mag alleen inzicht, programmeren en raketwetenschapbeoefenen.
Het handigste is om voordat je met de challenge begint, alvast te zorgen dat alle leraren het maximale van hun vaardigheden hebben gehaald. Ook moeten alle leraren de eigenschap mentor hebben. (http://www.pinguintech.nl/sims-4-gidsen/sims-4-cheats/)
conciërge: - moet de eigenschap "netjes" hebben
- mag alleen koken, mixologie, handigheid, tuinieren, vissen en plantenkunde (in de natuur) beoefenen
directeur/directrice: - moet "extravert" als eigenschap hebben
- mag alle vaardigheden beoefenen.
Leerlingen:
- Je moet evenveel jongens als meisjes hebben
- de leerlingen mogen maar 2 keer per dag eten
- alle leerlingen dragen een uniform
- Er is alleen doordeweeks les. In het weekend kun je iets van reisjes organiseren, zoals een dag naar het museum of naar het winkelcentrum (aan het werk).

De challenge is afgelopen als alle tieners jongvolwassen zijn of als ze van alle kunst, gym en wetenschap vaardigheden het maximale hebben gehaald.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4: Highschool challenge

Bericht door tarac »

Leuk idee
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4: Highschool challenge

Bericht door Bee »

Ik ben benieuwd naar je vorderingen! Hou je ons op de hoogte? :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Simslovrtje
Gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2016, 19:57
Contacteer:

Re: Sims 4: Highschool challenge

Bericht door Simslovrtje »

Ik had ook al zo'N challenge in gedachte! Alleen Moss installeren is mijn ding niet ;P
sims is best geam :lekkerpuh:
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”