Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Algemene vragen kan je hier stellen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Omdat er wel animo voor bleek te zijn, hierbij een topic waar je alles kan plaatsen wat jij wel zou terug willen zien in de Sims 4. Je mag natuurlijk ook dingen plaatsen die je NIET terug wil zien uit eerdere games
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Bananenmoes »

Graag zou ik de sims huisdieren en seizoenen terug zien! Dat vondt ik echt de allerleukste eigelijk .. Studentenleven ookwel maar dan als tieners studeren en niet zoals in de sims 3 volwassen.
Gebruikersavatar
SanneStar
Gebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 23 nov 2015, 12:36
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door SanneStar »

ik vond dat met die resorts en woonboten bouwen erg leuk.. met die zeemeermin lekker de onderwaterwereld verkennen enzo..
dat mag zeker terug komen van mij! :D

maar wat ik het meest mist zijn de peuters!
vond altijd super schattig en leuk dat je ze van alles moest leren..
nu van baby naar kind.. ik vind het maar nix..
Heaven Doesn't Want Me & Hell Is Afraid I'll Take Over
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door garapoes »

Seizoenen!
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Danjel »

Seizoenen en huisdieren inderdaad! Maar die kwamen bij TS3 ook vrij laat dus ik wacht wel braaf haha. Mis toch stiekem ook wel de open wereld
:normalelach:
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Bananenmoes »

Danjel schreef:Seizoenen en huisdieren inderdaad! Maar die kwamen bij TS3 ook vrij laat dus ik wacht wel braaf haha. Mis toch stiekem ook wel de open wereld
Dit!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Bee »

SanneStar schreef:
maar wat ik het meest mist zijn de peuters!
vond altijd super schattig en leuk dat je ze van alles moest leren..
nu van baby naar kind.. ik vind het maar nix..
Het lijkt mij dat dit toch wel een eerste vereiste is om sims 4 serieus wat leuker en realistischer te maken. Hopelijk komt dit terug als er een vergelijkbare uitbreiding komt voor 'Levensweg' (sims 3). Wat mij betreft inderdaad dit eerst! Maar ik stel mij zo voor dat het niet echt eenvoudig zal zijn om de peuters er tussen te frommelen in het spel ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
roodborstje
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 feb 2016, 16:44
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door roodborstje »

Bananenmoes schreef:Graag zou ik de sims huisdieren en seizoenen terug zien! Dat vondt ik echt de allerleukste eigelijk .. Studentenleven ookwel maar dan als tieners studeren en niet zoals in de sims 3 volwassen.
Waarom dat eigenlijk, we studeren in het echt toch ook niet als tieners :tong:
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Niet helemaal waar haha, als je van vmbo af gaat ben je vaak 16. Nog een tiener, geen jong volwassene.
In Amerika is dat dan weer niet zo, misschien dat het daarom vanaf jong volwassene is
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Margot »

Hoewel ik de Sims 4 niet speel, zou een uitbreiding als "Op Vakantie" of iets dergelijk mij wel overhalen! Niet zoals wereldavonturen van de Sims 3, ook al vind ik die erg leuk, zou ik toch liever weer een op vakantie zien zoals in de Sims of in de Sims 2, dat zou mij overhalen om Sims 4 te spelen! Aan het werk had mij bijna overgehaald, dus nog één goede uitbreiding en ik wil het wel een kans geven ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door tarac »

Margot schreef:Hoewel ik de Sims 4 niet speel, zou een uitbreiding als "Op Vakantie" of iets dergelijk mij wel overhalen! Niet zoals wereldavonturen van de Sims 3, ook al vind ik die erg leuk, zou ik toch liever weer een op vakantie zien zoals in de Sims of in de Sims 2, dat zou mij overhalen om Sims 4 te spelen! Aan het werk had mij bijna overgehaald, dus nog één goede uitbreiding en ik wil het wel een kans geven ;)
Ik denk niet dat die uitbreiding er komt omdat In de Natuur al zo iets is.
s439
Gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2015, 17:21
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door s439 »

Zoals bijna iedereen hier huisdieren en de seizoenen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Ik hoop wel dat dat komt, met verschillende soorten vakanties. Wintersport, strand vakantie, berg vakantie etc
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Fenarijo
Gebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 dec 2014, 19:54
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Fenarijo »

Net als iedereen wil ik graag de dieren terug in het spel.

Wat van mij echt niet nodig is om terug te laten komen, zijn specifiek de zombies (en rest van de bovennatuurlijke bevolking) heksen/tovenaars prima, maar weerwolven en vampiers overbodig.
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Bananenmoes »

roodborstje schreef:
Bananenmoes schreef:Graag zou ik de sims huisdieren en seizoenen terug zien! Dat vondt ik echt de allerleukste eigelijk .. Studentenleven ookwel maar dan als tieners studeren en niet zoals in de sims 3 volwassen.
Waarom dat eigenlijk, we studeren in het echt toch ook niet als tieners :tong:
Wel hoor wat Banaanzombie ook al aangaf :grijns: Maar vondt het persoonlijk leuker en realistischer als tieners studeren
roodborstje
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 feb 2016, 16:44
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door roodborstje »

BanaanZombie schreef:Niet helemaal waar haha, als je van vmbo af gaat ben je vaak 16. Nog een tiener, geen jong volwassene.
In Amerika is dat dan weer niet zo, misschien dat het daarom vanaf jong volwassene is
Hm ja, maar de Sims gaan wel naar een universiteit en niet naar een beroepsopleiding, dus dan zouden ze vwo hebben gedaan en dus rond de achttien zijn. En dat schaar ik dan weer onder jongvolwassene :) Vooral ook omdat je op de sims als tiener niet de liefde kan bedrijven en dat is voor veel mensen toch een deel van het studentenleven :lol: Ach, het maakt ook niet zoveel uit.
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Bananenmoes »

roodborstje schreef:
BanaanZombie schreef:Niet helemaal waar haha, als je van vmbo af gaat ben je vaak 16. Nog een tiener, geen jong volwassene.
In Amerika is dat dan weer niet zo, misschien dat het daarom vanaf jong volwassene is
Hm ja, maar de Sims gaan wel naar een universiteit en niet naar een beroepsopleiding, dus dan zouden ze vwo hebben gedaan en dus rond de achttien zijn. En dat schaar ik dan weer onder jongvolwassene :) Vooral ook omdat je op de sims als tiener niet de liefde kan bedrijven en dat is voor veel mensen toch een deel van het studentenleven :lol: Ach, het maakt ook niet zoveel uit.
:lol: Bij sims 4 nu wel :D
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Nogmaals, sims is Amerikaans. Dus het heeft niks te maken met hoe het hier in Nederland gaat

In Amerika heb je geen vmbo, havo en vwo
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Margot
Gebruiker
Berichten: 212
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:21
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Margot »

tarac schreef: Ik denk niet dat die uitbreiding er komt omdat In de Natuur al zo iets is.
Daar vreesde ik idd ook al voor
Afbeelding
Gebruikersavatar
SandMan88
Gebruiker
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 mei 2015, 17:45
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door SandMan88 »

Doe mij maar gewoon een pack met een paar honderd meubels/decoraties. Al die thema's hoeven voor mij niet. Ik speel de sims eigenlijk uitsluitend voor de bouwmode, en de keuze in dit deel is behoorlijk beperkt :(
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Vind ik ook idd! Ik ben dol op bouwen en ik mis echt de opties uit de Sims 3 in de Sims 4. Ik speel sims 4 alleen meer omdat die soepeler loopt op mijn laptop
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Femke »

Ik wil graag seizoenen en huisdieren! Dat is iets wat ik echt mis op Sims 4. En dan vooral dat het altijd zonnig is dat vind ik echt ergerlijk.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Ja ik hou van sneeuw in spellen :3
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Bee »

Ik ben toch bang dat seizoenen niet hetzelfde kan zijn als in sims 3 waar je natuurlijk een open wereld hebt. Het lijkt mij iig niet even leuk.
Toch had sims 2 ook seizoenen (zonder open wereld) maar heb dat zelf niet veel gespeeld dus kan me niet herinneren hoe het eruit zag eigenlijk ..
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Femke »

In Sims 2, voor wat ik me kan herinneren, zag je dan bijvoorbeeld wel gewoon overal sneeuw. Dus op je eigen kavel, op een openbaar kavel, maar ook gewoon in het buurtoverzicht. Dus het lijkt mij dat dat bij Sims 4 hetzelfde zou kunnen werken. Dan zou ik het spel al wel echt veel leuker vinden. Ik hoop niet dat ze met zo'n onzin pakket komen
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”