Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Algemene vragen kan je hier stellen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Wat ik heel irritant vind in de sims 2 is de temperaturen van de sims zelf. Ze kunnen oververhit raken en onderkeold en dat gebeurt best snel. Ik vergat een keer dat mn kindere buiten waren en toen waren ze onderkoeld. Werden ze meegenomen door de kinderbescherming
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Bee »

hahaha ... ja, je moet wel opletten dan!! Die jassen stellen ook niets voor ... :knip:
Maar goed dat alle sims een föhn in hun jaszak hebben voor noodgevallen :lol:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Femke »

Inderdaad BanaanZombie hahaha!

Trouwens, bij Sims 2 en Sims 3 zijn altijd de studentenleven uitbreidingen mijn favoriet geweest (naar seizoenen en huisdieren die ik gewoon noodzakelijk vind). Geen flauw idee waarom maar het spelen met studenten op zijn campus en die kamertjes inrichten heb ik altijd heel leuk gevonden.
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Femke »

Zo, Sims 3 gespeeld en Sims 4 gespeeld. Moet zeggen dat ik echt weer heel veel plezier beleef aan de Sims 4 en met Sims 3 heb ik echt totaal geen connectie. Ik heb ook het idee dat Sims 3 niet lekker speelt op mijn laptop en Sims 4 gaat gewoon helemaal smooth. Nu kan ik weer volop met Sims aan de gang! :grijns:
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Katy Perry »

Ik zou het heel leuk vinden als er snel dieren komen. Want dat vond ik wel het leukste in de sims 3.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Plofrijst
Gebruiker
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mei 2015, 18:34
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Plofrijst »

Ikzelf vond Wereldavonturen altijd geweldig bij de Sims 3. Hoop dat er toch ook weer zoiets terug gaat komen.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Sven »

Ik ben nog steeds een voorstander van een volledige open wereld, eventueel met korte laadschermen als je ver moet scrollen naar de andere kant van de buurt.
Daarbij zou een soort opdrachtensysteem (en dan kijk ik even naar de Sims Middeleeuwen, wat nog steeds mijn favoriet is) ook wel fijn zijn, zodat het niet alleen maar "wakker worden - werken - behoeften - vaardigheden - slapen" is. Wat tussendoor is ook wel leuk.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door xJessica »

Ik mis een open wereld ook wel erg ja in de Sims 4 (en peuters xD). Das ook een van de redenen dat k het liefst sims 3 speel, maar die werkt niet supergoed (blijft veel hangen ed) dus daar moet ik echt eens wat gaan doen. If I only had some time....
Not all monsters do monstrous things
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Femke »

Een open wereld Sims 4 zou echt perfect zijn inderdaad! En wat jij zegt Sven, een soort opdrachten systeem zou helemaal geen kwaad kunnen. Nu heb ik nogal snel dat ik het wel gezien heb na een tijdje met een Sim maar ik denk dat je als echt een soort opdrachten lijn hebt dat het dan veel leuker zou zijn.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Ik denk dat er geen open wereld meer komt. Dan moeten ze het hele spel omgooien gok ik. Ik mis het wel though. Maar het spel loopt er wel soepel door en het is niet zo erg als in de sims 2

We hebben al een soort van opdrachten he? De dagtaken en de dingen voor je werk
Of wil je andere dingen?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Femke »

Open wereld komt er sowieso niet nee maar het zou wel tof zijn.
En inderdaad, meer een soort van quests. Al denk ik dat dat ook weer niet echt bij Sims hoort.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Idd, maar ik snap jullie wel. Je hebt snel nu nog dat je in een soort sleur raakt in de Sims 4.

Met sims 2 en 3 heb ik dat nooit gehad, altijd wel weer eat nieuws te ontdekken. Dat heb ik met Sims 4 nog niet zo
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Fiend
Gebruiker
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2015, 22:53
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Fiend »

Mijn verwachting is dat ze alle uitbreidingen die ze hier noemen ook uit gaan brengen:
http://www.desims4.com/uitbreidingen/

Mijn wens is verder voornamelijk peuters en meer npc's. Ik wil weer gewoon politie, brandweer etc. Ze hebben al de tuinman van vroeger terug gebracht, dat is al iets..
Kijk op The Sims Resource voor al mijn downloads. :mrgreen:
Gebruikersavatar
simsprincessx
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 jan 2016, 13:54
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door simsprincessx »

Dieren en seizoenen, dat mis ik wel heel erg bij de Sims 4.. Maar ik denk dat dat voor de meeste van ons geldt. :overdrlach:
Love and gratitude
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Hope »

Ik heb toch een heel lijstje.
Het allerliefste zou ik peuters in Sims 4 krijgen. Dat was eigenlijk hetgene dat het leukste was aan Sims 3.
Verder wil ik graag de uitbreidingen 'Exotisch eiland', 'Jaargetijden', 'Beestenbende' en 'Wereldavonturen' terug. Die waren zo leuk.
En ik vind het vreselijk dat als je naar een ander gebouw gaat, in de Sims 4, er zo'n laad-scherm-achtig-iets (mooie woordkeuze :overdrlach: ) komt. In de Sims 3 vond ik het toch wel handiger met de auto.

Dat was het. Verder vind ik Sims 4 perfect.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Anne »

Dieren, seizoenen en peuters... Dan zal voor mij de Sims 4 pas perfect zijn. Ik houd namelijk heel erg van het familie gebeuren dat de Sims heeft. Ook zou ik best graag iets zoals Na Middernacht willen, met het uitgaan en vooral het beroemd zijn. Ik vind het stadsleven echt geweldig als ik eraan denk, of zie in films. Na Middernacht is dan ook een uitbreiding wat ik nog steeds héél graag speel.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Ik denk dat we dat al hebben, ik denk dat Get Together de Na Middernacht is van Sims 4
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Anne
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 apr 2015, 18:54
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Anne »

Ja, dat is waar... Jammer! Ik was mij echt aan het verheugen op een terugkeer van het beroemdheid-systeem.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Bee »

BanaanZombie schreef:Ik denk dat we dat al hebben, ik denk dat Get Together de Na Middernacht is van Sims 4
Zou het echt?? Das wel magertjes toch vergeleken met de mogelijkheden van Na Middernacht?

Oh kijk Banaan, wat voor jou .. ? De Uit Eten Game Pack: https://www.thesims.com/nl_NL/news
Hope schreef: En ik vind het vreselijk dat als je naar een ander gebouw gaat, in de Sims 4, er zo'n laad-scherm-achtig-iets (mooie woordkeuze :overdrlach: ) komt. In de Sims 3 vond ik het toch wel handiger met de auto.
Helemaal met je eens! Ik kan er echt niet aan wennen in de sims 4 ... na de open wereld van sims 3 wil je graag overzicht, het voelt voor mij zo 'nep' als je 3 stappen zet en de wereld houdt opeens op voordat ie opnieuw geladen is. Het is juist zo leuk om je sim rond te zien rijden ergens heen!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Sven »

Bee schreef: Helemaal met je eens! Ik kan er echt niet aan wennen in de sims 4 ... na de open wereld van sims 3 wil je graag overzicht, het voelt voor mij zo 'nep' als je 3 stappen zet en de wereld houdt opeens op voordat ie opnieuw geladen is. Het is juist zo leuk om je sim rond te zien rijden ergens heen!
En toch weet ik niet of het echt gaat werken, zit ik nu te bedenken...
Toen ze Sims 4 gingen produceren hebben ze bewust gekozen om het idee van een open world te schrappen, en buurten weer in te voeren, al dan niet op een andere manier (met meerdere kavels en veel Sims die in de buurt kunnen komen). Ik denk dat ze dit hebben gedaan omdat ze de weg wilde inslaan die weinig prestaties van de PC zou vereisen. Een game die licht is, en makkelijk te draaien. Het spel wordt immers heel vaak op laptops gespeeld.
Een open world is al heel zwaar, zeker als alle Sims geladen moeten worden, en dan kavels al snel weergegeven moeten worden (we wil natuurlijk wel goed naar binnen kunnen kijken). Kost al gelijk veel processor en videokaart-capaciteiten, iets wat de meeste laptops niet hebben.
Ik verwacht niet dat ze het later nog gaan invoeren. Technisch zou het denk ik wel mogelijk zijn, maar als ze het invoeren moeten de prestaties wel flink omhoog geschroefd worden. Misschien een update die niet verplicht is, zodat iedereen voor zichzelf kan beslissen of ze het willen?
Ik denk trouwens wel dat een open world echt een enorme verbetering zou zijn...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Bee »

Ik denk helaas dat je gelijk hebt Sven, volgens mij zit dat er niet echt in.
Dat is denk ik vooral de reden waarom mensen toch nog heel erg aan sims 3 blijven hangen. Maar je weet het niet? In sims 3 kon je opeens overal zwemmen en varen waar dat voorheen niet kon. Toch kunnen ze dit niet meer veranderen ben ik bang.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Sven »

Ze kunnen het denk ik wel veranderen, maar de keuze om een open wereld weg te laten hebben ze volgens mij heel bewust gedaan.
Maxis en EA Games hebben allebei best verstand van zaken, ze gaan echt niet een van de beste features uit De Sims 3 weglaten zonder goede reden. Ze hebben echt nagedacht over die keuze, en dat ze het later toch toevoegen lijkt me onwaarschijnlijk.
De kans dat het ooit terugkomt is aanwezig, maar waarschijnlijk is het dan op een andere manier vormgegeven. Ik denk dat de open wereld zoals hij er in Sims 3 uitzag niet terug gaat komen, maar er is altijd ruimte voor een beetje hoop.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door tarac »

Ze hebben natuurlijk niet voor niets een update 1.69 uitgebracht voor de Sims-3 waarbij je onderdelen kunt uitschakelen.
De meeste laptops kunnen een volledige Sims-3 niet aan.
De trend bij nieuwe laptops is steeds meer een GPU geïntegreerd in de CPU zonder een extra dedicated videokaart.
Intel en AMD brengen wel steeds nieuwere versies uit, maar nog steeds niet krachtig genoeg.
Ze zijn natuurlijk gelimiteerd door koeling en powerconsumptie voor een laptop.

Uiteindelijk is een laptop niet bestemd om er zware spellen op te kunnen spelen.
Wil je dat toch, dan ben je rond de €1000,00 kwijt. Voor dat geld heb je een goede PC + een redelijke laptop. (€ 600,00 voor de PC en € 400,00 voor de laptop).
Ik sta steeds weer verbaasd dat mijn - intussen al tig jaren oude - PC moeiteloos de Sims-3 met alle uitbreidingen en accessoires op de allerhoogste instellingen moeiteloos met 4GB RAM kan spelen.

Maar ja, iedereen wil tegenwoordig een laptop voor ALLES, dus zal EA zich moeten aanpassen aan de daaraan verbonden limieten.
(Sims-4 stelt al veel minder hoge eisen dan Sims-3)
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door Sven »

tarac schreef:Ze hebben natuurlijk niet voor niets een update 1.69 uitgebracht voor de Sims-3 waarbij je onderdelen kunt uitschakelen.
De meeste laptops kunnen een volledige Sims-3 niet aan.
De trend bij nieuwe laptops is steeds meer een GPU geïntegreerd in de CPU zonder een extra dedicated videokaart.
Intel en AMD brengen wel steeds nieuwere versies uit, maar nog steeds niet krachtig genoeg.
Ze zijn natuurlijk gelimiteerd door koeling en powerconsumptie voor een laptop.

Uiteindelijk is een laptop niet bestemd om er zware spellen op te kunnen spelen.
Wil je dat toch, dan ben je rond de €1000,00 kwijt. Voor dat geld heb je een goede PC + een redelijke laptop. (€ 600,00 voor de PC en € 400,00 voor de laptop).
Ik sta steeds weer verbaasd dat mijn - intussen al tig jaren oude - PC moeiteloos de Sims-3 met alle uitbreidingen en accessoires op de allerhoogste instellingen moeiteloos met 4GB RAM kan spelen.

Maar ja, iedereen wil tegenwoordig een laptop voor ALLES, dus zal EA zich moeten aanpassen aan de daaraan verbonden limieten.
(Sims-4 stelt al veel minder hoge eisen dan Sims-3)
Ze hebben zich heel goed gericht op hun doelgroep.
Iemand die De Sims speelt is vaak heel anders dan de gemiddelde gamer. Een PC-gamer bouwt of koopt een desktop met een goede videokaart en een nette processor etc. etc. terwijl een Sims-speler al heel snel geneigd is om een minder zware PC aan te schaffen.
Het zijn vaak toch meiden en kinderen die het spelen, en die hebben vaker een laptop.
Nu hebben ze zich gericht op de mensen met een mid-budget laptop. Koop een laptop van om en nabij 500 euro, en je kan De Sims 4 draaien.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
tijgertjet3
Gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2014, 14:43
Contacteer:

Re: Verwachtingen en wensen voor de Sims 4

Bericht door tijgertjet3 »

SandMan88 schreef:Doe mij maar gewoon een pack met een paar honderd meubels/decoraties. Al die thema's hoeven voor mij niet. Ik speel de sims eigenlijk uitsluitend voor de bouwmode, en de keuze in dit deel is behoorlijk beperkt :(
Helemaal met je eens :normalelach:
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”