Sims 4 - overzicht alle pakketten

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Sims 4 - overzicht alle pakketten

Bericht door Sven »

Soorten pakketten:
  • Uitbreidingspakketten (Expansion packs): Voegt een nieuwe gameplay toe, voegt voorwerpen toe. De grootste van de drie pakketten. Kost 40 euro.
  • Game Packs: Voegt nieuwe gameplay toe, maar in een mindere mate dan in een uitbreidingspakket. Voegt een aantal nieuwe voorwerpen toe. Schommelt een beetje tussen een accessoirepakket en een uitbreidingspakket. Kost 20 euro.
  • Accessoirepakketten (Stuff packs): Voegt nieuwe voorwerpen toe, voegt heel weinig of geen nieuwe gameplay toe. De kleinste van de drie pakketten. Kost 10 euro.
Welke pakketten zijn uit?
  • Uitbreidingspakketten:
    • Aan Het Werk (Get To Work)
      • Kost 40 euro.
      • Uit sinds 2 april 2015 in Europa.
      • Voegt nieuwe speelbare banen toe, je gaat met je Sim mee naar het werk. Voegt ook nieuwe voorwerpen toe met betrekking tot deze banen. Sims kunnen ook een eigen winkel beginnen.
    • Beleef Het Samen (Get Together):
      • Kost 40 euro.
      • Uit sinds 10 december 2015 in Europa.
      • Sims kunnen lid worden van een specifieke club, je hebt meer opties voor interacties met andere Sims. Voegt ook nieuwe voorwerpen toe, specifiek voorwerpen die je samen met anderen kunt gebruiken.
  • Game packs:
    • In de Natuur (Outdoor Retreat)
      • Kost 20 euro
      • Uit sinds 13 januari 2015
      • Voegt kamperen toe, inclusief voorwerpen die daar mee te maken hebben.
    • Wellnessdag (Spa Day)
      • Kost 20 euro.
      • Uit sinds 14 juli 2015
      • Sims kunnen mediteren en aan yoga doen, ze kunnen ook een sauna of modderbad nemen. Voegt uiteraard voorwerpen toe hiervoor.
  • Accessoirepakketten:
    • Luxe Feestaccessoires (Luxury Party Stuff)
      • Kost 10 euro
      • Uit sinds 19 mei 2015
      • Zitten wat feestvoorwerpen en -kleding in.
    • Perfecte Patio Accessoires (Perfect Patio)
      • Kost 10 euro
      • Uit sinds 16 juni 2015
      • Bevat wat tuinmeubelen, zoals bubbelbaden en een barbecue. Er is ook zwemkleding toegevoegd.
    • Coole Keukenaccessoires (Cool Kitchen Stuff)
      • Kost 10 euro
      • Uit sinds 11 augustus 2015
      • Er zitten wat keukenvoorwerpen in dit pakket.
    • Griezelige Accessoires (Spooky Stuff)
      • Kost 10 euro
      • Uit sinds 29 september 2015
      • Zit wat Halloweendingen in, zoals kleding en een paar voorwerpen.
    • Filmavond Accessoires
      • Kost 10 euro
      • Uit sinds 12 januari 2016
      • Voegt wat voorwerpen toe dat met films kijken te maken heeft.
    • Romantische Tuinaccessoires (Romantic Garden Stuff)
      • Uit sinds 9 februari 2016
      • Kost 10 euro
      • Voegt tuinvoorwerpen toe, en wat andere voorwerpen.
Vragen over pakketten:
  • Heb ik alle pakketten nodig?
    • Nee, maar het is begrijpelijk dat je ze allemaal wel wil. Alleen het basispakket is saai na een tijdje, zoals de meeste mensen zeggen.
    • Als je veel uit de galerij Sims of huizen wil downloaden, zal je misschien wel veel pakketten nodig hebben omdat sommige makers wel pakketten gebruiken die jij niet hebt. Dan mis je een aantal voorwerpen of kledingsets, wat jammer is.
  • Krijg ik waar voor mijn geld?
    • Dit is vaak een punt van discussie. Hoewel uitbreidingspakketten vaak wel veel dingen toevoegen, is 40 euro enorm duur betaald voor wat het pakket levert. Een Game pack is 20 euro waard, maar ook dat is wat aan de magere kant, wat je ook kan zeggen over accessoirepakketten.
    • Vaak levert het ene pakket wat meer inhoud dan de ander, en het is ook net wat je aanspreekt. Vind je het leuk om bijv. te kamperen met je Sims of wil je dat gebruiken voor je verhaallijn, zou je In De Natuur kunnen aanschaffen.
  • Hoeveel pakketten komen nog?
    • Onduidelijk. Sims 3 had 11 uitbreidingspakketten en 8 accessoirepakketten, maar sinds de komst van de nieuwe Game packs is het onduidelijk welke kant Sims 4 opgaat. Mijn gok is dat het 10 uitbreidingspakketten, 10 Game pakcs en 10 accessoirepakketten gaat worden, maar dit is natuurlijk maar een gok.
  • Waar koop ik zo'n pakket?
    • Het makkelijkste is via Origin, een programma die je op je PC moet hebben als je de Sims 4 wil spelen (op de legale manier). Je kan daar zoeken naar het pakket dat je wil kopen, en het vanuit Origin ook aanschaffen.
    • Verder zijn er nog veel meer winkels waar je het kan kopen, zowel digitaal als in een normale winkel. Een gamewinkel op straat, of een speelgoedwinkel hebben vaak wat je zoekt. Als je op het internet wil kopen, kan je eens naar een site als Tweakers gaan om de prijzen van verschillende winkels te vergelijken. Ben je nog jong, vraag jouw ouders om hulp!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Femke
Gebruiker
Berichten: 500
Lid geworden op: 17 nov 2014, 00:43
Contacteer:

Re: Sims 4 - overzicht alle pakketten

Bericht door Femke »

Netjes topic Sven! Handig voor de beginnende Sims 4 speler zoals ik zelf. Ik kon er bij Sims 4 niet goed uit wat nou een uitbreiding etc. was. :clown:
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Sims 4 - overzicht alle pakketten

Bericht door Sven »

Femke schreef:Netjes topic Sven! Handig voor de beginnende Sims 4 speler zoals ik zelf. Ik kon er bij Sims 4 niet goed uit wat nou een uitbreiding etc. was. :clown:
Dankje! Leek me inderdaad wel handig om wat overzicht te geven, speciaal voor nieuwe spelers die nog niet zo lang de Sims 4 spelen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”