Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door BanaanZombie »

Hoi hoi,

ik ging even kijken waar ik opgeslagen huizen terug zou kunnen vinden. Natuurlijk staan ze dus gewoon in mijn bibliotheek, maar hoe kan je daar een bestand van maken zodat je hem kan versturen? Ik vind niks in mijn Sims 4 map in Mijn Documenten. De Gallerij kan ik natuurlijk niet gebruiken, want alles is gedownload.

Is het dus überhaupt mogelijk?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door Bee »

Komt het niet in 'Tray' terecht als je je huis opslaat?
Ik heb er eerlijk gezegd ook mijn twijfels over of dit mogelijk is

Bij sims 3 komen opgeslagen huizen en sims in de map 'Library' terecht en moet je goed het tijdstip vastleggen.
Met de uitwisseling werkt het natuurlijk weer anders en krijg je sims3packs. Geen idee of dit te combineren valt met een eigen uploadsite.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door BanaanZombie »

Je kan in sims 3 sws je huizen uploaden, en dan moet je via de launcher nog weer uploaden naar se uitwisseling. Doe je dat laatste niet staat er wel ergens een sims3pack van je huis in je sims 3 map als ik het goed heb. Lukte vandaag niet maar ga ik maandag even weer bekijken. Maar in de sims 4 kan ik hrt echt niet vinden. Als het in tray zou staan, valt het dan wel te downloaden voor mensen dat het dan ook in hun spel kan staan ?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door tarac »

Go into build/buy mode, look up at the top middle of the screen, one of the buttons allows you to save it to your library (the third button from the right).
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door BanaanZombie »

I've done that already English Tarac haha

Hij staat idd in mn biblotheek al, maar dan. Ik wil ze op de simsforumuitwisseling hebben
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door tarac »

Ik zal morgen wel eens testen.
Je hebt allerlei dingen in je Library staan en die kan je dan uploaden naar de Sims Cloud.
Even kijken of dat ook naar een andere Cloud kan.
How do I share my Sims, Lots and Rooms in the Gallery?
The Gallery is your opportunity to share your creativity with other players of The Sims 4. Once you've made your Sim or Lot, save them to add them to My Library. Now you can open the Gallery and navigate to the “My Library” tab to see the content you’ve created. Select whatever you want to share and then click on the Cloud icon in the bottom left corner to upload your content to the Gallery.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door tarac »

Ik kan natuurlijk mijn sims4 spel verzieken (speel het toch nooit) en het originele basispakket installeren.
Daarmee krijg ik toegang tot de Galerij.
Maar als ik het dan download komt het weer in mijn spel en dan zijn we geen stap verder.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door BanaanZombie »

Nee precies

Het moet toxh willen? Er staat genoeg online te downloaden. Ook wel huizen toch? Nog niet echt na gekeken eigenlijk
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door BanaanZombie »

Halleluhja, bedankt weer Tarac!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door Bee »

Mooi, je filmpje! Inclusief intermezzo. :lol: Dus toch de map Tray maar dan alle bestandjes van die datum en tijdstip. Heeft iemand al getest of het werkt in zijn spel? Echt leuk dat het kan!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door BanaanZombie »

Ben ik nu mee bezig! Laptop is echter verschrikkelijk traag. Ik houd jullie op de hoogte


Edit: Jahoor, het werkt! Zowel sims als huizen, beide werkt. Fantastisch, ga ik gelijk mn huis even op de cloud zetten. Nog even foto's maken, update ik mn site ook gelijk
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Ben ik nu mee bezig! Laptop is echter verschrikkelijk traag. Ik houd jullie op de hoogte


Edit: Jahoor, het werkt! Zowel sims als huizen, beide werkt. Fantastisch, ga ik gelijk mn huis even op de cloud zetten. Nog even foto's maken, update ik mn site ook gelijk
Even een vraagje:
Kan je de gedownloade Sims/Kavels ook in je spel zetten ?
Zo ja, hoe ?
Ook weer via de Library ?
Nogmaals, ik kan het zelf niet checken omdat alles al in mijn spel zit.
Gaarne handleiding hoe je de artikelen ná het downloaden en uitpakken en naar je mapje Tray te verslepen moet doen.
Nog even foto's maken, update ik mn site ook gelijk
Beperk het aantal foto's aub tot maximaal 4 per upload
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door BanaanZombie »

1. Download de bestanden
2. Verplaats de .rar bestanden die je net hebt gedownload naar Mijn documenten/Electronic arts/De Sims 4/Tray
3. Pak de .rar bestanden uit in die map. (de .rar bestanden kan je laten staan, mag je ook weghalen dat maakt niet uit)
4. Start je spel
5. Als je nu naar je bibliotheek gaat vind je daar de gedownloade bestanden. Vanuit hier kun je ze ook in je spel plaatsen. Huizen op kavels waar je ze wil hebben, sims kun je plaatsen in een huis of lege kavel. Of je kunt ze bewerken in CAS.


Alles komt dus gewoon in de Bibliotheek te staan en vanuit daar kun je het gebruiken


Wat de foto's betreft: Doe ik, maar ik plaats er meer op mijn site dus ik maak ze in 1x
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door tarac »

Fijn dat alles prima werkt.
Laat de creaties maar binnenstromen.
Moeten we daar nog aparte topics voor maken, zoals "Deel je Creaties" of zo ?

O, toch nog een vraagje
Hoe zit het met de vaardigheden van de gedownloade sims, zijn die er nog of is alles niveau NUL ?
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Sims 4 huizen, waar terug vinden?

Bericht door BanaanZombie »

Heb ik je net antwoord op gegeven in het andere topic! Als er wat op zat is het nul

Ik heb zojuist mijn eerst kavel geupload naar je cloud! Heb gelijk even een mapje voor mezelf gemaakt en hem daar ingezet gheghe :$ Summer terrace. Het bestand heet BZ_Summer_Terrace_DS4. BZ staat dan voor BanaanZombie, DS4 voor De Sims 4
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”