Jeugddrankje werkt niet

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xSimsnoepje
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 dec 2014, 17:44
Contacteer:

Jeugddrankje werkt niet

Bericht door xSimsnoepje »

Hallo!

Ik heb mijn bejaarden Sim een jeugddrankje gegeven die ik van de beloningenmarkt gekocht hebt, maar ze wordt niet jonger!
Ze drinkt het gewoon op als een normaal drankje en loopt weer verder als een bejaarde vrouw.
Zou iemand me hierbij kunnen helpen?

Bedankt! (:

Groepjes, Merel.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not - Kurt Cobain
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Jeugddrankje werkt niet

Bericht door WALUIGI96 »

Dat is ook niet het effect van het jeugddrankje; het jeugddrankje zorgt ervoor dat het groene balkje van de leeftijd leegloopt;
dus als een tiener over 1 simdag jongvolwassen wordt, maar het jeugddrankje drinkt voor het ouder worden, dan duurt het weer iets van 30 simdagen (ligt aan de instellingen)
Als je wil dat de sim een generatie teruggaat (terug naar volwassene bijv.) moet je dat doen via cheats en CAS (ik weet zo niet welke cheat)
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
xSimsnoepje
Gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: 29 dec 2014, 17:44
Contacteer:

Re: Jeugddrankje werkt niet

Bericht door xSimsnoepje »

WALUIGI96 schreef:Dat is ook niet het effect van het jeugddrankje; het jeugddrankje zorgt ervoor dat het groene balkje van de leeftijd leegloopt;
dus als een tiener over 1 simdag jongvolwassen wordt, maar het jeugddrankje drinkt voor het ouder worden, dan duurt het weer iets van 30 simdagen (ligt aan de instellingen)
Als je wil dat de sim een generatie teruggaat (terug naar volwassene bijv.) moet je dat doen via cheats en CAS (ik weet zo niet welke cheat)
Oh oké, bedankt! Wist niet dat het zo werkte, haha! Ik zal is gaan zoeken naar die cheat.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not - Kurt Cobain
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”