Spel verwijdert tegels

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anouk
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2014, 18:19
Contacteer:

Spel verwijdert tegels

Bericht door Anouk »

Hoi!

Als ik een tegel wil plaatsen in bouwen, selecteert het spel automatisch de tegels die er rondom staan (zie foto 1) en verwijdert die tegels dan ook (zie foto 2).

Afbeelding
Afbeelding

Dit is redelijk irritant aangezien ik liever een vloer heb zonder gaten :tong: .

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Alvast bedankt
Anouk

Edit: tot nu toe alleen buiten dit probleem bevonden
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Spel verwijdert tegels

Bericht door BanaanZombie »

Dat is wel heel bijzonder. Heb je downloads/mods in je spel zitten?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Anouk
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2014, 18:19
Contacteer:

Re: Spel verwijdert tegels

Bericht door Anouk »

BanaanZombie schreef:Dat is wel heel bijzonder. Heb je downloads/mods in je spel zitten?
Nee, maar het is wel een kavel uit de galerie.
Ik denk dat dat de reden is, want het gebeurt niet bij andere kavels.
Nou ja, ik kan er wel mee leven als het alleen bij 1 kavel is, al was het wel een leuk huisje :') .



Maar stel dat iemand toch nog het antwoord weet, let me know xD
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Spel verwijdert tegels

Bericht door Bee »

Is het alleen dat stukje vloer of heb je het over het hele kavel? Heel vreemd, nooit eerder gezien... Misschien als je eerst alle items daar verwijdert dat je daarna de hele vloer kunt verwijderen? Ligt een deel van de tegels misschien een level lager of hoger?

Misschien is het een speciaal bankje dat daar staat?

Als niets helpt kun je er misschien nog een vloerkleed overheen leggen dat je dan bewerkt in steenstructuur (als dat kan in sims 4)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Spel verwijdert tegels

Bericht door BanaanZombie »

Jammer genoeg kan dat niet in de Sims 4 Bee, geen create a style, wat ik zoooo erg mis
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Spel verwijdert tegels

Bericht door Bee »

BanaanZombie schreef:Jammer genoeg kan dat niet in de Sims 4 Bee, geen create a style, wat ik zoooo erg mis
Nee, dat dacht ik ook al ...
Is ook een reden waarom ik het spel gewoon niet echt leuk kan vinden. (o.a)
Dat maakt het nu juist zo leuk, dat je alles aan kunt passen!!
Nu ja, misschien komt het nog? :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Anouk
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2014, 18:19
Contacteer:

Re: Spel verwijdert tegels

Bericht door Anouk »

Bee schreef:Is het alleen dat stukje vloer of heb je het over het hele kavel? Heel vreemd, nooit eerder gezien... Misschien als je eerst alle items daar verwijdert dat je daarna de hele vloer kunt verwijderen? Ligt een deel van de tegels misschien een level lager of hoger?

Misschien is het een speciaal bankje dat daar staat?

Als niets helpt kun je er misschien nog een vloerkleed overheen leggen dat je dan bewerkt in steenstructuur (als dat kan in sims 4)
Ik denk niet dat er iets anders de vloer blokkeert, al weet ik het niet omdat het uit de galerie komt.

Maar, ik heb ondervonden dat dit alleen buiten gebeurt en bij vloeren die er al waren toen ik het huis uit de galerie haalde, als ik dus zelfs een vloer maak, gebeurt dit niet. Dus ik heb zelf nu de vloer gemaakt en dat lukte. Misschien is dit een kleine aansporing dat ik zelf meer moet bouwen :tong:

En ik hoop ook nog op create a style, huizen decoreren is moeilijk als er x soorten verschillende kleuren zwart in het spel zitten die niet eens bij elkaar passen :'(
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Spel verwijdert tegels

Bericht door Bee »

Anouk schreef: Ik denk niet dat er iets anders de vloer blokkeert, al weet ik het niet omdat het uit de galerie komt.

Maar, ik heb ondervonden dat dit alleen buiten gebeurt en bij vloeren die er al waren toen ik het huis uit de galerie haalde, als ik dus zelfs een vloer maak, gebeurt dit niet.
Wat je nog even kunt proberen is kijken of er iets 'onzichtbaars' is op die plek:

Cheatbalk openen - CTRL + SHIFT + C
testingcheats true [enter]
nog eens Cheatbalk openen - CTRL + SHIFT + C
bb.showhiddenobjects [enter]
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Spel verwijdert tegels

Bericht door garapoes »

Kun je er geen (tijdelijk) muurtje/hekje om de tegels zetten die je niet weg wil? Dan ziet hij het misschien als aparte kamer.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Spel verwijdert tegels

Bericht door BanaanZombie »

Ik haal dit even naar boven. Iemand die Engels spreekt heeft dit probleem (Clare Siobhan, youtuber). Dus ik zet de oplossing hier even in het Engels


ENGLISH ANSWER

The way the person with this problem used to solve the floor problem is: delete the old floor and place it all over again. If you want to fix it it deletes the floor around it. But if you delete the whole floor and put it down again it will work. Goodluck!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”