Reparateur blijft in huis

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Reparateur blijft in huis

Bericht door Nowella »

Mijn reparateur gaat niet weg en blijft op het kavel staan. Hierdoor gaat de tijd niet sneller als mijn sims slapen en als er dingen stuk gaan komt er geen reparateur om mijn dingen te maken en de sim die er al staat doet verder niks. Ze klopt wel telkens op mijn deur en kan alle interacties met haar doen behalve wegsturen of laten weggaan. Hoe verwijder ik haar? Met de testingcheats cheat staat er geen optie verwijderen bij..
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Reparateur blijft in huis

Bericht door BanaanZombie »

Bouwmodus openen, gebruik de cheat bb.moveobjects on
En verwijder hem
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Reparateur blijft in huis

Bericht door Nowella »

BanaanZombie schreef:Bouwmodus openen, gebruik de cheat bb.moveobjects on
En verwijder hem
Oh dat kan wel? Ik heb het wel geprobeerd maar omdat ze op mijn patio staat klik ik alleen maar op de patio en komen al die lijnen tevoorschijn :P Krijg haar zelf niet te pakken. Maar even wachten tot ze in het gras staat dan ;)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Reparateur blijft in huis

Bericht door BanaanZombie »

Oh dat is wel vreemd
Ze beweegt dus wel? Krijg je een naam te zien?
Ik weet eigenlijk niet of resetsim ook werkt in de sims 4 anders kan je dat nog proberen

Edit:
En anders de kavel even verplaatsen naar een andere plek en evt weer terug
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Reparateur blijft in huis

Bericht door Nowella »

BanaanZombie schreef:Oh dat is wel vreemd
Ze beweegt dus wel? Krijg je een naam te zien?
Ik weet eigenlijk niet of resetsim ook werkt in de sims 4 anders kan je dat nog proberen

Edit:
En anders de kavel even verplaatsen naar een andere plek en evt weer terug
Ja, ze heeft gewoon een naam en ze beweegt inderdaad. Af en toe klopt ze op mijn voordeur en soms gaat ze gewoon naar binnen, even op de computer gamen en dan weer naar buiten. En dan blijft ze op de patio staan (maar wel ijsberend zeg maar).

Resetsim bestaat wel in de sims 4, heb ik ook al geprobeerd maar dan reset ze inderdaad wel maar gewoon buiten op de patio..
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Reparateur blijft in huis

Bericht door Bee »

Gek dat resetsim [voornaam] [achternaam] niet werkt! Normaliter gaan ze dan terug naar hun eigen huis, in dit geval (homeless) zou ze moeten verdwijnen. Wat kan helpen is even naar een ander kavel reizen. In de sims 4 geeft dat steeds een reset van je kavel en je sims.
Je kunt misschien ook aan haar vragen om weg te gaan?
Anders de voordeur afsluiten voor haar, dat kan ook nog.

Dat gezegd hebbende denk ik dat ze iets wil repareren maar er niet bij kan?! Kijk even of de deur is afgesloten naar het te repareren apparaat.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Nowella
Gebruiker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 sep 2015, 19:55
Contacteer:

Re: Reparateur blijft in huis

Bericht door Nowella »

Bee schreef:Gek dat resetsim [voornaam] [achternaam] niet werkt! Normaliter gaan ze dan terug naar hun eigen huis, in dit geval (homeless) zou ze moeten verdwijnen. Wat kan helpen is even naar een ander kavel reizen. In de sims 4 geeft dat steeds een reset van je kavel en je sims.
Je kunt misschien ook aan haar vragen om weg te gaan?
Anders de voordeur afsluiten voor haar, dat kan ook nog.

Dat gezegd hebbende denk ik dat ze iets wil repareren maar er niet bij kan?! Kijk even of de deur is afgesloten naar het te repareren apparaat.
Ik kan alle interacties met haar doen behalve vragen of ze weggaat of wegsturen. Staat er gewoon niet tussen.. De voordeur specifiek voor haar afsluiten kan ook niet.

Ze zou er wel bij moeten kunnen, want ze heeft het eerder gerepareerd en ik heb in de tussentijd niks verplaatst of verbouwd! Ik heb nog niet gespeeld dus heb moveobjects nog niet goed kunnen uitproberen. Ik hou jullie op de hoogte :P
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”