Sims 4 origineel+downloads+galerij

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Sims 4 origineel+downloads+galerij

Bericht door tarac »

Wanneer je b.v. het basisspel gekocht hebt en de rest gedownload dan heb je geen toegang meer tot de galerij.
Ik heb daar echter een trucje voor bedacht.

1. Maak een iso bestand van je huidige installatiemap, b.v. de map De Sims 4 in Program Files(x86).
Dit kan middels een originele of gekraakte versie van PowerIso

2. Laat je spel opzettelijk "verzieken" door Origin. Het gaat je spel dan bijwerken en je hebt alleen nog maar toegang tot die spellen die je ook werkelijk gekocht hebt. Met dat aangepaste spel kun je naar de Galerij.

3. Koppel de iso die je bij punt 1 gemaakt hebt aan een virtueel Poweriso-station en maak een snelkoppeling van TS4 of TS4_x64 uit het mapje Game - Bin.

4. Je hebt nu dus 2 spellen op je computer, 1x origineel en 1x gedownload die allebei hetzelfde mapje gebruiken om je spelgegevens op te slaan.
Klein probleempje, wanneer je de gedownloade versie start zal je de foutmelding krijgen dat het spel gemaakt is met een latere versie en dat je moet updaten via Origin. Geen probleem: Ga naar Mijn Documenten - Electronic Arts - de Sims 4 en verwijder het bestand GameVersion.
Nu zal het spel wel starten.

5. Stel Origin zo in dat het niet automatisch start en ook dat het niet automatisch update.

Wil je dus iets uit de Galerij halen, start dan je originele spel, ga online met Origin, download wat je wilt hebben. Sluit Origin weer af en open je gedownloade spel. De spullen uit de galerij zijn dan beschikbaar.
SimpieBerna
Gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 okt 2017, 20:14
Contacteer:

Re: Sims 4 origineel+downloads+galerij

Bericht door SimpieBerna »

Dat ga ik proberen! Dank je wel voor de tip
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 origineel+downloads+galerij

Bericht door tarac »

Deze "oplossing" is al meer dan 1 jaar oud.
De techniek staat niet stil.
zie http://sims-downloads.weebly.com/gekoch ... 1-map.html
Gebruikersavatar
simsprincessx
Gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 jan 2016, 13:54
Contacteer:

Re: Sims 4 origineel+downloads+galerij

Bericht door simsprincessx »

Heb dit geprobeerd met een download met CC, hij verscheen inderdaad in mijn gedownload spel maar met ontbrekende cc erin verwerkt terwijl ik dat ook in mijn mods mapje had! :shock: Hoe kan dit?
Love and gratitude
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”