Alles is weg

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Krusty
Gebruiker
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 dec 2014, 18:49
Contacteer:

Alles is weg

Bericht door Krusty »

Alles wat ik heb opgeslagen is plotseling weg, geen opgeslagen sims of kavels in mijn gallerij.
Ik heb windows 10 laten updaten daarna de sims gespeeld, opgeslagen en afgesloten en mijn pc op slaapstand gezet.
Een uur later Sims weer opgestart en alles is weg :roodboos:
Ik kreeg opeens weer van die gameplay lessen en mijn graphics stonden anders ingesteld.
Heeft iemand een idee waar dit aan ligt of heeft iemand het zelfde?

Groeten, Krusty
Gebruikersavatar
Pomerani
Gebruiker
Berichten: 381
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:56
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door Pomerani »

Zijn er recente back ups gemaakt? En is dit het enige wat weg is?
~ Soy la puta ama ~
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door Bee »

Krusty schreef:Alles wat ik heb opgeslagen is plotseling weg, geen opgeslagen sims of kavels in mijn gallerij.
Ik heb windows 10 laten updaten daarna de sims gespeeld, opgeslagen en afgesloten en mijn pc op slaapstand gezet.
Een uur later Sims weer opgestart en alles is weg :roodboos:
Ik kreeg opeens weer van die gameplay lessen en mijn graphics stonden anders ingesteld.
Heeft iemand een idee waar dit aan ligt of heeft iemand het zelfde?

Groeten, Krusty
Kijk even je map C:Documenten/Electronic Arts/ Of je een nieuwe sims 4 map hebt toevallig - en of je de oude map nog ziet staan.
Het lijkt er een beetje op of je nu een nieuwe map hebt. Is de taal nog wel hetzelfde?

Kijk ook even in het spel bij de galery of je vinkje bij 'gevorderd' aan staat. Ik had het ook een keer dat dat weer uit stond en mijn content niet meer zichtbaar was.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Krusty
Gebruiker
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 dec 2014, 18:49
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door Krusty »

Ik heb een nieuwe Sims map want mijn mods zijn nu ook weg, en hij staat nu op mijn andere schijf.
Waarom heb ik dan een nieuwe map?
Gebruikersavatar
Krusty
Gebruiker
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 dec 2014, 18:49
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door Krusty »

Na veel zoeken heb ik mijn oude map met saves gevonden is er een mogelijkheid
om alles weer terug te zetten?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door Bee »

Ik heb echt geen idee. Dit kan iig niet komen door een update.

Ja hoor, plaats de inhoud van je mapjes saves en tray en je mods map gewoon weer terug
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door tarac »

Krusty schreef:Ik heb een nieuwe Sims map want mijn mods zijn nu ook weg, en hij staat nu op mijn andere schijf.
Waarom heb ik dan een nieuwe map?
Je hebt niet "zo maar ineens" een andere De Sims 4 map en zeer zeker niet op een andere schijf.
Ja, je kan een map De Sims 4 hebben op je C schijf onder Mijn Documenten - Electronic Arts en een De Sims 4 map op een andere (zelfs een externe) schijf hebben onder Program Files (x86) - Electronic Arts.
Je spelgegevens, zoals saves, tray, mods staan op je C schijf bij Mijn Documenten. Wanneer je de taal gewijzigd hebt staat daar weer een nieuw mapje, b.v. The Sims 4 of Die Sims 4 of Les Sims 4


Tenzij je originele spellen hebt en je de instellingen in Origin hebt aangepast.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door BanaanZombie »

Dit probleem is dus wel vakee voorgekomen bij het updsten naar windows 10.. dus ik vraag m sterk af waar het echt aan ligt
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door tarac »

BanaanZombie schreef:Dit probleem is dus wel vakee voorgekomen bij het updsten naar windows 10.. dus ik vraag m sterk af waar het echt aan ligt
Bij het updaten naar win 10 krijg je de mogelijkheid om te kiezen wat je wilt behouden.
Kies je voor schone installatie dan is ALLES van je C schijf verdwenen. Je D schijf blijft onaangeroerd.

Aangezien de Sims 4 niet gebonden is aan het register kan je na een dergelijke update nog steeds de Sims 4 spelen (als die op D of een externe HDD staat) en je krijgt dan een nieuwe map op C in Mijn Documenten - Electronic Arts.
Gebruikersavatar
Krusty
Gebruiker
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 dec 2014, 18:49
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door Krusty »

tarac schreef:
Krusty schreef:Ik heb een nieuwe Sims map want mijn mods zijn nu ook weg, en hij staat nu op mijn andere schijf.
Waarom heb ik dan een nieuwe map?
Je hebt niet "zo maar ineens" een andere De Sims 4 map en zeer zeker niet op een andere schijf.
Ja, je kan een map De Sims 4 hebben op je C schijf onder Mijn Documenten - Electronic Arts en een De Sims 4 map op een andere (zelfs een externe) schijf hebben onder Program Files (x86) - Electronic Arts.
Je spelgegevens, zoals saves, tray, mods staan op je C schijf bij Mijn Documenten. Wanneer je de taal gewijzigd hebt staat daar weer een nieuw mapje, b.v. The Sims 4 of Die Sims 4 of Les Sims 4


Tenzij je originele spellen hebt en je de instellingen in Origin hebt aangepast.

Ik heb in Origin mijn instellingen aangepast om games te installeren op mijn D schijf.
Maar die map in Documenten staan mijn saves enzv niet op, mijn oude staat nu ergens anders.
Gebruikersavatar
Krusty
Gebruiker
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 dec 2014, 18:49
Contacteer:

Re: Alles is weg

Bericht door Krusty »

tarac schreef:
BanaanZombie schreef:Dit probleem is dus wel vakee voorgekomen bij het updsten naar windows 10.. dus ik vraag m sterk af waar het echt aan ligt
Bij het updaten naar win 10 krijg je de mogelijkheid om te kiezen wat je wilt behouden.
Kies je voor schone installatie dan is ALLES van je C schijf verdwenen. Je D schijf blijft onaangeroerd.

Aangezien de Sims 4 niet gebonden is aan het register kan je na een dergelijke update nog steeds de Sims 4 spelen (als die op D of een externe HDD staat) en je krijgt dan een nieuwe map op C in Mijn Documenten - Electronic Arts.

Mijn andere documenten staan nog wel op mijn C schijf dus niet alles is verdwenen.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”