Meningen over de Sims 4

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
PJOHNS
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 03 nov 2016, 23:50
Contacteer:

Meningen over de Sims 4

Bericht door PJOHNS »

Ben al sinds de Sims 3 uitkwam in 2009 al grote fan, en toen de Sims 4 werd geïntroduceerd was ik echt wel ff enthousiast.
Gelijk gekocht natuurlijk, maar man wat viel dat tegen voor mij.
Geen peuters, geen zwembaden, lange laad tijden (zelfs als je ff op thee wil bij je buren), meubels die je moest unlocken??
Het enigste wat ik wel leuk vond, waren de nieuwe features in Create a Sim, en de emoties. Het blijft dus alleen de Sims 3 voor mij.

Ik vraag me nu eigenlijk af wat jullie meningen zijn.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Meningen over de Sims 4

Bericht door tarac »

de Sims-1 was echt een leuk spel.
Vanaf Sims-2is het veranderd in een electronisch poppenhuis.
Ik speel het, behalve om dingen te testen, nooit.
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Meningen over de Sims 4

Bericht door WALUIGI96 »

Bij mij vallen de laadtijden van Sims 4 juist reuze mee en komt alles veel sneller over dan Sims 3. Ook vind ik 'm leuker in het algemeen.
Beantwoord (ook) technische vragen.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Meningen over de Sims 4

Bericht door BanaanZombie »

Ik speel de sims 4 meer omdat die veel soepelee loopt op mn laptop dan sims 3. Maar ik ben nu aan het sparen voor een goede nieuwe laptop geschikt voor games zoals sims
Ben begonnen met sims 2. En ik speelde sims 1 altijd bij een vriendinnetje. Als Sims 2 een muziekplaat was zou ik zeggen dat ik hem grijsgedraaid heb. Toen sims 3 net uit was heeft mn vader hem voor mij op mn computer gezet. Zag er mooi uit en alles maar was nog wel erg saai. Volgens mij ben ik pas met sims 3 begonnen toen seizoenen net uit was ofzo, ongeveer. Ing was sims 3 al halverwege. Toen ben ik ook op het oude forum gekomen, omdat ik mn zwembad hoeken niet gedraaid kreeg. gheghe
Sims 3 vond ik aan het begin dus ook super saai eb sims 4 eigenlijk ook. De uitbreidingen bij simz 4 duren gewoon erg lang en ze voegen niet zoveel toe als bij sims 3. Om heel eerlijk te zijn, ik speel bijna niet op t moment. Soms ff weer een paar dagen, en dan heb ik het ook wel weer gezien. To be fair, ik heb ook wel andere prioriteiten nu enneh mijn laptop is inmiddels 6 jaar en heeft er een beeeeetke moeite mee
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Meningen over de Sims 4

Bericht door Bee »

Ik vind sims 4 wel steeds leuker worden maar je mist inderdaad nog heel veel wat wel in sims 3 zit. Bovendien krijg ik zelf een staart van al die emoties en de laadschermen ... Als je het als een poppenhuis speelt is het met 2 of meer sims al heel moeilijk te doen om iedereen tevreden te houden en hun wensen uit te laten komen. Het leukst is het om met 1 of 2 sims te spelen en te proberen zover mogelijk te komen binnen 1 lifetime.
Mijn voorkeur heeft nog steeds sims 3, vanwege de open wereld en al het andere wat sims 4 niet heeft.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Zeekoei
Gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2015, 14:14
Contacteer:

Re: Meningen over de Sims 4

Bericht door Zeekoei »

ik vond de sims 4 in het begin heel erg tegenvallen, er miste nog teveel. Maar door de uitbreidingen wordt het wel steeds completer, wel jammer dat daardoor het spel heel duur wordt (als je alles zou kopen dus). Ook de reden dat ik alles download. Zag laatst een artikel over peuters in de sims 4 voorbij komen, weet iemand hier meer over of is het fake?
Gebruikersavatar
Roortje
Gebruiker
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 nov 2014, 22:49
Contacteer:

Re: Meningen over de Sims 4

Bericht door Roortje »

Ja inderdaad, wat ik allemaal langs zie komen in al die uitbreidingen, vooral Stedelijk leven! dat was mijn favoriete uitbreiding van de sims 3, dat maakt het spel toch veel leuker en uitgebreider maar ik heb mijn sims 4 nieuw gekocht rond de release datum voor 30,- (echt vet goedkoop!) en al die uitbreidingen zijn dezelfde prijs... Dat vind ik dus echt te duur, bijna een geheel spel op zich. Ik had de gehele sims 3 via iso uiteindelijk gedownload ookal had ik heel veel uitbreidingen van mezelf die wel legaal waren gekocht maar dat maakt het toch leuker. Dit vind ik allemaal een beetje te veel gedoe met de sims 4 en downloaden dus doe ik het met de middelen die ik heb.. En wat ik echt stom vind is de sims 2 opstelling qua buurt. Dat verdwijnen van je sim naar werk en laadschermen terwijl je al voor de deur staat van de buurman.. En peuters! maarja, er komen steeds nieuwe (oude weggehaalde) features weer bij dus wie weet.
'I'd rather be hated for who I am, then loved for who I am not' - K. Cobain
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Meningen over de Sims 4

Bericht door tarac »

Roortje schreef:Ja inderdaad, wat ik allemaal langs zie komen in al die uitbreidingen, vooral Stedelijk leven! dat was mijn favoriete uitbreiding van de sims 3, dat maakt het spel toch veel leuker en uitgebreider maar ik heb mijn sims 4 nieuw gekocht rond de release datum voor 30,- (echt vet goedkoop!) en al die uitbreidingen zijn dezelfde prijs... Dat vind ik dus echt te duur, bijna een geheel spel op zich.
Je kunt natuurlijk je gekochte spellen van de Sims 4 NAAST je gedownloade spellen gebruiken.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”