Verborgen en geheime plekken

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Verborgen en geheime plekken

Bericht door tarac »

Als je in de buurt van de Madeliefje hut bent zie je een mooie, met paddenstoelen bedekte boom. Je moet er geduldig na blijven kijken en dan zie je wat gaat gebeuren...

--------------------------------------------------------------------------------

Timme
Die heb ik idd al eens eerder gezien en de boom viel me ook op.. maar ik zou niet weten wat er mee kan gebeuren?

BTW! ik heb net even gekeken, EN JE HEBT GELIJK. Er staat een magische boom in de sims 4 naast het krakende hut (als die bij jullie er nog staat) En ik zie dat er een soort van doorgang in die boom zit alleen zo ver ben ik nog niet.. ben nu die boom aant bekijken met me sim!

OMG OMG OMG!!!! Ik ben in een geheime wereld gekomen

OMG!! ik heb nog een wereld ontdekt!! Het is in Oasis Springs bij het park... maar meer zeg ik niet


--------------------------------------------------------------------------------

Banaanzombie

Er zijn blijkbaar meer geheime plekken

http://electronica.infonu.nl/spellen... ... oners.html
http://www.pinguintech.nl/simclopedi... ... ontdekken/

Apart, wist ik niet haha, wel leuk. Ik verander de titel even
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Verborgen en geheime plekken

Bericht door Katy Perry »

Ik ben ook in de magische wereld gekomen. maar je kunt er niet echt veel alleen vissen.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Olivia

Re: Verborgen en geheime plekken

Bericht door Olivia »

Mijn sim is er ook geweest maar je kan er idd niks helaas.
Lizzy Happy

Re: Verborgen en geheime plekken

Bericht door Lizzy Happy »

Ik heb gehoord dat er een kluizenaar woont,Je moet er denk ik gewoon blijven vissen en kikkers zoeken...De kluizenaar komt denk ik vanzelf naar je toe,anders niet hij woont in boom denk ik..
:jazeker:
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”