Teveel Dokters

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Teveel Dokters

Bericht door ellemich1 »

Hallo,

Mijn sim is dokter en telkens als ze aan het werk gaat is er ontzettend veel personeel, zoveel personeel dat het personeel gewoon staat te wachten bij de balie waar normaal ook de patiënten staan te wachten. Ook heeft ongeveer de helft van het personeel normale kleding aan ipv werkkleding. Weet iemand hoe dit kan? Ik wil graag minder personeel.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Teveel Dokters

Bericht door Bee »

ellemich1 schreef:Hallo,

Mijn sim is dokter en telkens als ze aan het werk gaat is er ontzettend veel personeel, zoveel personeel dat het personeel gewoon staat te wachten bij de balie waar normaal ook de patiënten staan te wachten. Ook heeft ongeveer de helft van het personeel normale kleding aan ipv werkkleding. Weet iemand hoe dit kan? Ik wil graag minder personeel.
Wat je kunt proberen:
Reis vanuit je thuiskavel een keer naar een ander kavel en weer terug. Dit zorgt ervoor dat verschillende situaties gereset worden.

Als dat niet helpt:
Maak een nieuwe simsmap aan om je spel grondig te resetten:

Hernoem de map De Sims 4 in C:\Documenten\Electronic Arts naar De Sims 4_oud
Start je spel op en je krijgt een nieuwe De Sims 4 map.
Sluit het spel weer af en open beide mappen in je verkenner.
Je kunt nu je eigen spelgegevens weer overkopiëren van de oude map naar de nieuwe map.
Je gegevens staan in de mappen 'saves' en 'Tray' en eventueel 'Mods' (doe deze als laatste om te controleren of hier de oorzaak ligt!)
Zet hierna wel je instellingen voor custom content weer op toelaten want die staan nu weer op 'niet toestaan'. En in de bibliotheek moet je dan onderaan de optie 'Gevorderd' aanklikken om je eigengemaakte sims en huizen weer te zien.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
ellemich1
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 jan 2015, 11:11
Contacteer:

Re: Teveel Dokters

Bericht door ellemich1 »

Super, dankjewel! Ben van een thuiskavel naar een andere kavel gegaan en weer terug dit heeft mijn probleem opgelost
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”