Tweelingen en drielingen

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Tweelingen en drielingen

Bericht door garapoes »

Hoi!

Als je de vruchtbaarheidsbehandeling koopt of je geeft je huis de eigenschap voor meer kans op tweelingen/drielingen, geldt dit dan ook al voor de huidige zwangerschap?
Gebruikersavatar
maralicious
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 feb 2015, 00:57
Contacteer:

Re: Tweelingen en drielingen

Bericht door maralicious »

Bij mij telde dat toen in ieder geval nog niet, maar ik weet niet of dat anders is bij anderen? Ik verhuisde naar een kavel met meer kans op tweelingen/drielingen met een zwangere Sim en kreeg gewoon 1 kind.
I wanna cry and I wanna love, but all my tears have been used up on another love
WALUIGI96
Staflid
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 feb 2015, 23:43
Contacteer:

Re: Tweelingen en drielingen

Bericht door WALUIGI96 »

Het is natuurlijk ook een grotere kans op meerlingen. Het betekent dus niet dat iedere zwangerschap automatisch een meerling oplevert.
Beantwoord (ook) technische vragen.
bruhxwhat

Re: Tweelingen en drielingen

Bericht door bruhxwhat »

Hallo,
Ik vroeg me af hoe je een drieling of meer dan een drieling krijgt veel mensen zeggen dat je aardbeien moet eten voor meisjes of kinderzenders moet kijken maar dat werkt allemaal niet bij mij. Ze zeggen ook dat je 3 wiegjes kan klaar zetten en dan tijdens de bevalling te filmen maar dat lijkt me niet zo logish, iemand die tips heeft die we nog niet kennen ??

xxx alvast bedankt
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Tweelingen en drielingen

Bericht door BanaanZombie »

Je hebt een eigenschap voor huizen waarmee de kans groter is dat je meerlingen krijgt.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Tweelingen en drielingen

Bericht door Bee »

bruhxwhat schreef:Hallo,
Ik vroeg me af hoe je een drieling of meer dan een drieling krijgt veel mensen zeggen dat je aardbeien moet eten voor meisjes of kinderzenders moet kijken maar dat werkt allemaal niet bij mij. Ze zeggen ook dat je 3 wiegjes kan klaar zetten en dan tijdens de bevalling te filmen maar dat lijkt me niet zo logish, iemand die tips heeft die we nog niet kennen ??

xxx alvast bedankt
Ik vond dit op pinguïntech:
Eerst open je het cheatbalkje
Typ testingcheats true
Nu moet je achter het ID van je zwangere(!) sim komen. Dit doe je door de cheat sims.get_sim_id_by_name [voornaam] [achternaam]
Als het goed is verschijnt er nu een nummer op het scherm, dat is het ID van je zwangere sim.
Dan typ je pregnancy.force_offspring_count [ID van je sim] [aantal baby's]

Met deze cheat kun je ook 4, 5 of 6 lingen krijgen

Je kunt voor de zekerheid de cheat 2 keer achter elkaar invullen, dan weet je zeker dat je het goed gedaan hebt, je krijgt namelijk geen melding na het invullen van de laatste cheat
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”