resetten "getrouwd" status?

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

resetten "getrouwd" status?

Bericht door maramsp »

Dag mensen.

Ik zit met een probleempje.

1 van mijn sim families, zijn 2 vrouwen die met elkaar getrouwd zijn. Dit heb ik al ingesteld in CAS, aangezien in het verleden ze elkaar totaal niet lief en dergelijke vonden, en het vaker ruzie werd dan dat ze meer toenadering tot elkaar zochten.

Echter, heb ik mijn kavel nu die eigenschap gegeven dat romantische acties meer succesvol zijn.

Dus, leek het me wel leuk om opnieuw te beginnen? In sims 3 ging het soms wat moeilijk als je 2 sims van hetzelfde geslacht romantisch met elkaar wilde laten zijn, maar het lukte altijd wel.

Dus, is er een mogelijkheid mijn 2 sims weer "huisgenoten" te laten worden?

Alvast bedankt!

Groet van Martijn
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: resetten "getrouwd" status?

Bericht door tarac »

Plaats ze gewoon weer bij elkaar (verhuizen)
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: resetten "getrouwd" status?

Bericht door maramsp »

tarac schreef:Plaats ze gewoon weer bij elkaar (verhuizen)
Ze leven al met elkaar, maar zijn dus nu getrouwd, omdat ik dat zo in heb gesteld in CAS.
En als het mogelijk is, wilde ik niet helemaal opnieuw 2 sims aanmaken, dan mn huidige sims verwijderen, en zo opnieuw beginnen.
Volgens mij kon je in sims 3, een levenslange beloning kopen die je in staat stelde je huidige relatie met een andere sim te resetten.

Dus, dat was mijn vraag, of ik mijn 2 huidige sims, hun relatie kan resetten zodat ze opnieuw verliefd verloofd getrouwd kunnen raken?

Alvast bedankt weer :)

Edit: Probleem volgens mij opgelost:
https://forums.thesims.com/EN_US/discus ... ationships

Nu als ik bij mijn 2 sims relaties kijk die ze met andere sims hebben, staat er geen enkele sim in de lijst. Ze hebben ook nog geen andere sims ontmoet, aangezien ik nog aan het bouwen ben.

Volgens mij moet het nu opgelost zijn :)
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: resetten "getrouwd" status?

Bericht door BanaanZombie »

Handig! Dat wist ik niet eens, makkelijker an al dat nraas gerotzooi in de sims 3
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
maramsp
Gebruiker
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 dec 2014, 23:16
Contacteer:

Re: resetten "getrouwd" status?

Bericht door maramsp »

BanaanZombie schreef:Handig! Dat wist ik niet eens, makkelijker an al dat nraas gerotzooi in de sims 3
Ondertussen kan ik het helemaal bevestigen. Want toen ik even wat in leefmodus wilde testen tussen mijn 2 sims, kon ik in eerste instantie alleen maar kiezen voor begroeting, gemene begroeting, grappige begroeting en nog 2 die ik niet meer weet.

Voordat ik echter de relatie gereset had, konden mijn 2 sims wel normaal met elkaar "interacten".

Dus wat er bij de buren op het forum werd getyped werkt dus wel degelijk!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”