Brand

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Simmer1520
Gebruiker
Berichten: 70
Lid geworden op: 17 nov 2014, 22:44
Contacteer:

Brand

Bericht door Simmer1520 »

Hey!

Net was weer de zoveelste keer dat ik besloot De Sims "zonder cheats" te spelen, waarna de hele familie alweer allemaal dood gingen door een brand. *Frustratie*

Weet iemand misschien een snelle manier om branden te blussen? Of beter nog, een manier om branden simpelweg uit te zetten.

Alvast bedankt! :?
Google 't maar!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Brand

Bericht door Bee »

Simmer1520 schreef:Hey!

Net was weer de zoveelste keer dat ik besloot De Sims "zonder cheats" te spelen, waarna de hele familie alweer allemaal dood gingen door een brand. *Frustratie*

Weet iemand misschien een snelle manier om branden te blussen? Of beter nog, een manier om branden simpelweg uit te zetten.

Alvast bedankt! :?
Vreemd, dat heb ik nog nooit gehad. Misschien is het handig je sims eerst koken te leren bv door een onschuldige salade te maken, boek lezen over koken, etc. Open haarden pas aansteken als je handigheid hebt geleerd? Heeft je appartement soms een 'brandbaar' indicatie? Heb je ook een brandalarm opgehangen? Branden uitzetten, geen idee of dat kan, snel branden blussen ook niet.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Brand

Bericht door BanaanZombie »

Hang zowel het brand alarm op als dat andere ding. Volgens mij een brandblusser iets? Ik weet de naam niet.

Leren koken is idd belangrijk maar het fornuis ook! 1 van de eerste dingen waar je in moet investeren, kwam ik ook achter haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”