Sims 4 werkt niet meer door?

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
ddamv12
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2017, 19:13
Contacteer:

Sims 4 werkt niet meer door?

Bericht door ddamv12 »

Hoi, een aantal maandjes geleden heb ik de sims 4 gekocht bij Bol.com . Toen ik de game binnen had gelijk gaan instaleren, dit ging niet zonder moeite.. Ik had vooral problemen met Origin die niet wilde werken. Uiteindelijk is dat wel gelukt en heb ik een paar keer de sims kunnen spelen zonder problemen. Toen waren opeens al mijn huishoudens weg. Ik kon ze nergens meer terug vinden. Ik weet niet waar dit aan zou kunnen liggen, ik download wel is dingen van Thesimsresoucrse maar dat is bij de meeste die de sims spelen geen probleem. Vandaag moest Origin een update hebben, ik kreeg allerlei foutmeldingen en kon uiteindelijk Origin weer openen na opnieuw downloaden. Ik logde opnieuw in op mijn account en opende mijn gamebibliotheek. De sims stond er niet meer in, ik vulde de productiecode opnieuw in. En daarvan werd gezegd dat hij al in gebruik was... Ik word hier een beetje gek van, ik koop dit spel (legaal) en hij doet het SOMS. Hopelijk weet iemand de oplossing!

M.V.G.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 werkt niet meer door?

Bericht door tarac »

Als het goed is staan je gekochte spellen keurig geregistreerd bij Electronic Arts.
Je kunt, bij wijze van spreken, in Timboektoe op een computer met internet aansluiting jouw aankopen gewoon weer downloaden via je account.

Als Simsforum kunnen wij hier weinig voor je doen.
Naam contact op met Electronic Arts, zie viewtopic.php?f=6&t=2186
ddamv12
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2017, 19:13
Contacteer:

Re: Sims 4 werkt niet meer door?

Bericht door ddamv12 »

tarac schreef:Als het goed is staan je gekochte spellen keurig geregistreerd bij Electronic Arts.
Je kunt, bij wijze van spreken, in Timboektoe op een computer met internet aansluiting jouw aankopen gewoon weer downloaden via je account.

Als Simsforum kunnen wij hier weinig voor je doen.
Naam contact op met Electronic Arts, zie viewtopic.php?f=6&t=2186

En hoe moet ik dat dan precies terug vinden als hij niks aangeeft??
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims 4 werkt niet meer door?

Bericht door Bee »

ddamv12 schreef:
tarac schreef:Als het goed is staan je gekochte spellen keurig geregistreerd bij Electronic Arts.
Je kunt, bij wijze van spreken, in Timboektoe op een computer met internet aansluiting jouw aankopen gewoon weer downloaden via je account.

Als Simsforum kunnen wij hier weinig voor je doen.
Naam contact op met Electronic Arts, zie viewtopic.php?f=6&t=2186

En hoe moet ik dat dan precies terug vinden als hij niks aangeeft??
Wat bedoel je?
Als jij een spel koopt op je account staat dat in je account geregistreerd, in dit geval bij Electronic Arts.
Een spel wat je op je PC hebt geïnstalleerd staat op de plek waar jij het geïnstalleerd hebt. Meestal is dat in C:\Program Files\Electronic Arts, maar als je voor een andere plaats hebt gekozen staat het daar natuurlijk (bv D: schijf, etc.)
Als je het spel al hebt gespeeld staan je spelgegevens (waaronder families, downloads, etc.) op je C: schijf, in de map:
C:\gebruikers\Documenten\Electronic Arts\ De Sims 4

Als jij je spel nergens op je PC kunt vinden en je kunt ook niet in je account bij Origin komen, moet je dus, zoals Tarac al aangaf, bij Electronic Arts verhaal halen. Zij kunnen je helpen weer in je account te komen, of het probleem voor je oplossen. Hopelijk is het nu duidelijk?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 werkt niet meer door?

Bericht door tarac »

Bee schreef:
ddamv12 schreef:
tarac schreef:Als het goed is staan je gekochte spellen keurig geregistreerd bij Electronic Arts.
Je kunt, bij wijze van spreken, in Timboektoe op een computer met internet aansluiting jouw aankopen gewoon weer downloaden via je account.

Als Simsforum kunnen wij hier weinig voor je doen.
Naam contact op met Electronic Arts, zie viewtopic.php?f=6&t=2186

En hoe moet ik dat dan precies terug vinden als hij niks aangeeft??
Wat bedoel je?
Als jij een spel koopt op je account staat dat in je account geregistreerd, in dit geval bij Electronic Arts.
Een spel wat je op je PC hebt geïnstalleerd staat op de plek waar jij het geïnstalleerd hebt. Meestal is dat in C:\Program Files\Electronic Arts, maar als je voor een andere plaats hebt gekozen staat het daar natuurlijk (bv D: schijf, etc.)
Als je het spel al hebt gespeeld staan je spelgegevens (waaronder families, downloads, etc.) op je C: schijf, in de map:
C:\gebruikers\Documenten\Electronic Arts\ De Sims 4

Als jij je spel nergens op je PC kunt vinden en je kunt ook niet in je account bij Origin komen, moet je dus, zoals Tarac al aangaf, bij Electronic Arts verhaal halen. Zij kunnen je helpen weer in je account te komen, of het probleem voor je oplossen. Hopelijk is het nu duidelijk?
De officiele Sims 4 via Origin wordt meestal geinstalleerd in C:\Program Files (x86) -> Origin Games -> The Sims 4

De keren dat ik contact met Electronic Arts opnam waren zeer positief. De mensen waren erg behulpzaam en losten het probleem op.
Aan de hand van jouw mail-adres kunnen ze je registratie terugzoeken en herstellen.
ddamv12
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 okt 2017, 19:13
Contacteer:

Re: Sims 4 werkt niet meer door?

Bericht door ddamv12 »

tarac schreef:
Bee schreef:
ddamv12 schreef:
tarac schreef:Als het goed is staan je gekochte spellen keurig geregistreerd bij Electronic Arts.
Je kunt, bij wijze van spreken, in Timboektoe op een computer met internet aansluiting jouw aankopen gewoon weer downloaden via je account.

Als Simsforum kunnen wij hier weinig voor je doen.
Naam contact op met Electronic Arts, zie viewtopic.php?f=6&t=2186

En hoe moet ik dat dan precies terug vinden als hij niks aangeeft??
Wat bedoel je?
Als jij een spel koopt op je account staat dat in je account geregistreerd, in dit geval bij Electronic Arts.
Een spel wat je op je PC hebt geïnstalleerd staat op de plek waar jij het geïnstalleerd hebt. Meestal is dat in C:\Program Files\Electronic Arts, maar als je voor een andere plaats hebt gekozen staat het daar natuurlijk (bv D: schijf, etc.)
Als je het spel al hebt gespeeld staan je spelgegevens (waaronder families, downloads, etc.) op je C: schijf, in de map:
C:\gebruikers\Documenten\Electronic Arts\ De Sims 4

Als jij je spel nergens op je PC kunt vinden en je kunt ook niet in je account bij Origin komen, moet je dus, zoals Tarac al aangaf, bij Electronic Arts verhaal halen. Zij kunnen je helpen weer in je account te komen, of het probleem voor je oplossen. Hopelijk is het nu duidelijk?
De officiele Sims 4 via Origin wordt meestal geinstalleerd in C:\Program Files (x86) -> Origin Games -> The Sims 4

De keren dat ik contact met Electronic Arts opnam waren zeer positief. De mensen waren erg behulpzaam en losten het probleem op.
Aan de hand van jouw mail-adres kunnen ze je registratie terugzoeken en herstellen.
Hoi ja dit weet ik, en heb ik al geprobeerd, hij opent alleen niet. Hij schakelt door naar origin en vraagt een game-pin in te vullen. dit heb ik gedaan en dan krijg ik de melding dat die game-pin al in gebruik is, dat klopt ook want dat is mijn gekochte versie die ik al had alleen die doet het dus niet meer.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims 4 werkt niet meer door?

Bericht door tarac »

Toen je destijds je spel kocht heb je dat geregistreerd met een email-adres en een wachtwoord.
Iedereen die nu dus probeert jouw productcode te gebruiken zonder het juiste mail adres en wachtwoord krijgt dr mededeling dat de code al gebruikt is.

Dus als jij een fout enail adres opgeeft (je destijds gebruikte mail adres is oud en misschien al lang vergeten) kan OOK jij niet je spel opnieuw registreren.
Electronic Arts zal je dus wat vragen stellen om jouw juiste gegevens te kunnen achterhalen zodat je weer kunt registreren.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”