Sim tijdelijk in bibliotheek plaatsen: extra geld?

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Sim tijdelijk in bibliotheek plaatsen: extra geld?

Bericht door garapoes »

Hi!

Lang verhaal kort: als ik een Sim tijdelijk uit huis plaats (in de bibliotheek denk ik?), niet in een wereld. En daarna dan terug plaats, krijgt de familie dan extra geld? In de Sims 2 namelijk kreeg ieder nieuw huishouden 20.000. Ik wil dit namelijk juist niet..

Kort verhaal lang: ik heb een familie:
1 moeder
2 kind 1
3 kind 2
4 kind 3
5 vrouw van kind 3
6 kleinkind 1
7 kleinkind 1

Er is een familiedoel waarbij je 4 kleinkinderen moet krijgen. Ik wil dus nog 2 kinderen, dus kind 1 of kind 2 moet even tijdelijk het huis uit, vervolgens 2 kinderen erbij (liefst 2) en zodra het doel behaald is mag moeder dood en kan het kind weer terugkomen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sim tijdelijk in bibliotheek plaatsen: extra geld?

Bericht door Bee »

garapoes schreef:Hi!

Lang verhaal kort: als ik een Sim tijdelijk uit huis plaats (in de bibliotheek denk ik?), niet in een wereld. En daarna dan terug plaats, krijgt de familie dan extra geld? In de Sims 2 namelijk kreeg ieder nieuw huishouden 20.000. Ik wil dit namelijk juist niet..

Kort verhaal lang: ik heb een familie:
1 moeder
2 kind 1
3 kind 2
4 kind 3
5 vrouw van kind 3
6 kleinkind 1
7 kleinkind 1

Er is een familiedoel waarbij je 4 kleinkinderen moet krijgen. Ik wil dus nog 2 kinderen, dus kind 1 of kind 2 moet even tijdelijk het huis uit, vervolgens 2 kinderen erbij (liefst 2) en zodra het doel behaald is mag moeder dood en kan het kind weer terugkomen.
Ik denk het niet dat dat zo is ...
Maar wat je sowieso zou kunnen doen is precies het bedrag opschrijven wat ze nu hebben. Nadat je ze teruggezet hebt en ze bezitten toch opeens meer of minder geld, dan kun je gewoon weer dat bedrag veranderen.

Er is nl ook een cheat naast de kaching en motherlode om het bedrag in te geven:

Om deze cheats te kunnen gebruiken moet je eerst testingcheats true geactiveerd hebben

money [bedrag] – Deze cheat verandert het kapitaal van het huishouden naar het ingevulde bedrag. Het bedrag moet je zonder punten invoeren (bijvoorbeeld: money 1000).
sims.modify_funds +- [bedrag] – Met deze cheat kan je het kapitaal van het huishouden verminderen of vermeerderen met een bedrag naar keuze. Voorbeeld van gebruik: sims.modify_funds +1000.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Sim tijdelijk in bibliotheek plaatsen: extra geld?

Bericht door garapoes »

Thanks!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”