Sims in bibliotheek

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Sims in bibliotheek

Bericht door garapoes »

Ik heb al eerder een vraag gesteld over de Sims bibliotheek maar deze is net ietsjes anders.

Ik ben van plan om opnieuw met de Sims te beginnen en alle bestaande huishoudens en kavels te verwijderen. Is het veilig om huishoudens zoals de Pancakes te verwijderen in de bibliotheek? Omdat dit bij de Sims 2 ook niet kon.

Tweede vraag, kun je de bestaande Sims die niet in een wereld zijn geplaatst, ook allemaal verwijderen? Het is echt een gigantisch lange lijst maar ik ben bang dat het spel weer vanzelf nieuwe NPC's genereert ofzo.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims in bibliotheek

Bericht door Bee »

garapoes schreef:Ik heb al eerder een vraag gesteld over de Sims bibliotheek maar deze is net ietsjes anders.

Ik ben van plan om opnieuw met de Sims te beginnen en alle bestaande huishoudens en kavels te verwijderen. Is het veilig om huishoudens zoals de Pancakes te verwijderen in de bibliotheek? Omdat dit bij de Sims 2 ook niet kon.

Tweede vraag, kun je de bestaande Sims die niet in een wereld zijn geplaatst, ook allemaal verwijderen? Het is echt een gigantisch lange lijst maar ik ben bang dat het spel weer vanzelf nieuwe NPC's genereert ofzo.

Alvast bedankt!
Wat je zou kunnen doen op voorhand is de Saves en de Tray folders bewaren op een veilige plaats.
Daarna kun je losgaan met verwijderen want je kunt het altijd weer terugzetten bij problemen!
Ja, ik denk ook dat er vanzelf weer nieuwe NPC's zullen ontstaan anders krijg je een simloze wereld die niet speelbaar is ... toch wel leuk om dit uit te zoeken dus ben ook heel benieuwd hoe dit werkt! :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Sims in bibliotheek

Bericht door tarac »

Met een nieuw De Sims 4 mapje in Mijn Documenten -> Electronic Arts (noem het bestaande mapje de Sims 4_old) ben je al een heel eind.
Al je zelfgebouwde kavels en huishoudens zijn verdwenen wanneer je het spel opnieuw start.

NPC's worden idd opnieuw gegenereerd.

Je bibliotheek verwijderen kan als volgt.
Maak via Zloemu een nieuw account op Zclient met een nieuw email-adres.
Wanneer je dan met je nieuwe naam inlogt heb je niets meer in je bibliotheek.
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Re: Sims in bibliotheek

Bericht door garapoes »

Ik heb de standaard families zoals de Pancakes verwijderd, niets aan de hand. NPC's kun je verwijderen maar uiteindelijk respawnen ze in je bibliotheek per 5 ofzo.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”