Sims in bibliotheek

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
garapoes
Gebruiker
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2014, 13:08
Contacteer:

Sims in bibliotheek

Bericht door garapoes »

Ik heb al eerder een vraag gesteld over de Sims bibliotheek maar deze is net ietsjes anders.

Ik ben van plan om opnieuw met de Sims te beginnen en alle bestaande huishoudens en kavels te verwijderen. Is het veilig om huishoudens zoals de Pancakes te verwijderen in de bibliotheek? Omdat dit bij de Sims 2 ook niet kon.

Tweede vraag, kun je de bestaande Sims die niet in een wereld zijn geplaatst, ook allemaal verwijderen? Het is echt een gigantisch lange lijst maar ik ben bang dat het spel weer vanzelf nieuwe NPC's genereert ofzo.

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Sims in bibliotheek

Bericht door Bee »

garapoes schreef:Ik heb al eerder een vraag gesteld over de Sims bibliotheek maar deze is net ietsjes anders.

Ik ben van plan om opnieuw met de Sims te beginnen en alle bestaande huishoudens en kavels te verwijderen. Is het veilig om huishoudens zoals de Pancakes te verwijderen in de bibliotheek? Omdat dit bij de Sims 2 ook niet kon.

Tweede vraag, kun je de bestaande Sims die niet in een wereld zijn geplaatst, ook allemaal verwijderen? Het is echt een gigantisch lange lijst maar ik ben bang dat het spel weer vanzelf nieuwe NPC's genereert ofzo.

Alvast bedankt!
Wat je zou kunnen doen op voorhand is de Saves en de Tray folders bewaren op een veilige plaats.
Daarna kun je losgaan met verwijderen want je kunt het altijd weer terugzetten bij problemen!
Ja, ik denk ook dat er vanzelf weer nieuwe NPC's zullen ontstaan anders krijg je een simloze wereld die niet speelbaar is ... toch wel leuk om dit uit te zoeken dus ben ook heel benieuwd hoe dit werkt! :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706