Stamboom

Algemene vragen kan je hier stellen.
iris

Stamboom

Bericht door iris »

Hallo allemaal,

Voor mij draait het spelen van sims 3 altijd om de missie een zo groot mogelijke stamboom te maken. Een hele grote teleurstelling dat er in de sims 4 geen stamboom meer te vinden is..

Denken jullie dat deze optie nog toegevoegd gaat worden of moeten we het gaan accepteren? En daarnaast, zijn er misschien mensen die dezelfde missie hadden maar deze nu hebben aangepast? Zo ja, wat is jullie missie dan bij de sims 4?

Groetjes Iris
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door tarac »

Ik hoop het wel, maar denk niet dat het er nog in komt
Gebruikersavatar
CSimsss
Oud-staflid
Berichten: 229
Lid geworden op: 16 nov 2014, 20:29
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door CSimsss »

Helaas zit het niet meer in de game inderdaad...
Wel zijn er allerlei losse site's waarop je zelf een stamboom kunt ontwerpen.
Bijvoorbeeld: http://www.familyecho.com/
Afbeelding
The road is long, we carry on, try to have fun in the meantime
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Katy Perry »

Ik hoop echt dat de stambomen nog komen. Stambomen bij de sims 3 gebruikte ik eigelijk nooit maar nu ik met de sims 4 speel mis ik ze wel.
Laatst gewijzigd door Katy Perry op 26 dec 2014, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door ElvisFannetjeh »

Voor mij waren stambomen ook tamelijk belangrijk in het spel. Jammer dat het er niet meer bij zit.
Sims 4 is wel leuk maar ik wacht nog een beetje op eigen carrières te kunnen maken, peuters en stambomen. Ik hoop echt dat dat nog komt, maar gelijk het budgetoverzicht bij Sims 1 is er misschien inderdaad maar een kleine kans dat het terug komt.
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door tiktokchick »

Misschien moeten we hooivorken gaan gebruiken om de missende functies te krijgen....
Spoiler: Open
EA Games bestormen
Afbeelding
Beeld uit Assassin's Creed Unity Cinematic Trailer
^Is als grapje bedoeld
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
HLM_
Gebruiker
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2014, 20:27
Contacteer:

Stamboom

Bericht door HLM_ »

Hee iedereen! Ik heb nog nooit eerder een bericht geplaatst dus ik weet niet of dit is hoe je het met doen, maar ik had een vraag over de stamboom in de Sims 4. In de Sims 3 kon je nog de hele familiestamboom zien, maar in de Sims 4 heb ik dit nog niet kunnen vinden. Je ziet alleen maar wie er de vader/moeder/broer/zus van je Sim is bij contacten, maar verder niet. Is er wel een stamboom voor je Sims in de Sims 4?
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Sven »

Welkom op het forum!
Helaas zijn er geen stambomen op het forum, zoals je in dit topic kan lezen.

Zou je misschien de volgende keer als je een vraag hebt, het forum even kunnen doorzoeken of het antwoord toevallig niet gegeven is? Vaak zijn de antwoorden al gegeven en scheelt dat ons moeite en houden we het forum overzichtelijk :knip: . Alvast bedankt!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Joyce »

"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door xSiimOne »

Ziet er tof uit die genealogie!
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Joyce »

xSiimOne schreef:Ziet er tof uit die genealogie!
Vindt ik ook! We hebben even moeten wachten, maar als je ziet hoeveel generaties het laat zien ect, is het toch zeker verbeterd! :grijns:
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door tiktokchick »

Eindelijk! :D
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door ElvisFannetjeh »

De stamboom is aangekondigd, maar wanneer zien we die in het spel zelf? Of is het iets apart?
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door xSiimOne »

Ik kreeg vandaag een update, dus ik denk dat het er al in zit :) Het zit sowieso bij de simologie als je met een familie speelt.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Joyce »

Aantal dagen geleden zag ik op origin al dat de update beschikbaar was, en ben het op meerdere simblrs tegen gekomen dmv een screenshot, dus als je een orginele versie hebt dat zal het al zijn dat je de stambomen hebt
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door ElvisFannetjeh »

Dan doe ik nog wel even zonder.
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door xSiimOne »

ElvisFannetjeh schreef:Dan doe ik nog wel even zonder.
Hoezo zonder? Als je je spel update heb je het al.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door ElvisFannetjeh »

Joyce schreef:Aantal dagen geleden zag ik op origin al dat de update beschikbaar was, en ben het op meerdere simblrs tegen gekomen dmv een screenshot, dus als je een orginele versie hebt dat zal het al zijn dat je de stambomen hebt
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door xSiimOne »

Ah, je zei het alsof je een keuze had dus ik ging er vanuit dat je de originele had, my bad.
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door ElvisFannetjeh »

Eerder een beetje teleurgesteld omdat ik nog moet wachten. Maar langs de andere kant speel ik toch niet zo heel veel dus kan dat niet zo'n kwaad.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Sven »

ElvisFannetjeh schreef:Eerder een beetje teleurgesteld omdat ik nog moet wachten. Maar langs de andere kant speel ik toch niet zo heel veel dus kan dat niet zo'n kwaad.
Teleurgesteld zijn omdat iets nog niet in een illegale download zit is net zoiets als teleurgesteld zijn dat je gestolen pak melk over de datum is.
Beetje treurig. Als je graag een bepaalde functie wil, koop dat spel dan, maar wees tot die tijd tevreden met wat je hebt.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door ElvisFannetjeh »

Sven schreef:
ElvisFannetjeh schreef:Eerder een beetje teleurgesteld omdat ik nog moet wachten. Maar langs de andere kant speel ik toch niet zo heel veel dus kan dat niet zo'n kwaad.
Teleurgesteld zijn omdat iets nog niet in een illegale download zit is net zoiets als teleurgesteld zijn dat je gestolen pak melk over de datum is.
Beetje treurig. Als je graag een bepaalde functie wil, koop dat spel dan, maar wees tot die tijd tevreden met wat je hebt.
Dat is waar. Je hebt helemaal gelijk dat ik hierop niet had mogen reageren. Mijn excuses voor mijn slechte woordkeuze. Ik wou mijn eerdere bericht "Dan doe ik nog wel even zonder." verklaren omdat het blijkbaar verkeerd over kwam "alsof ik een keuze had de functie te hebben of niet." Ik had verder moeten nadenken en meteen begrijpen waarom ik die optie nog niet zag. Ik had niet mogen reageren hierop. Nogmaals excuses.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door Sven »

ElvisFannetjeh schreef:Dat is waar. Je hebt helemaal gelijk dat ik hierop niet had mogen reageren. Mijn excuses voor mijn slechte woordkeuze. Ik wou mijn eerdere bericht "Dan doe ik nog wel even zonder." verklaren omdat het blijkbaar verkeerd over kwam "alsof ik een keuze had de functie te hebben of niet." Ik had verder moeten nadenken en meteen begrijpen waarom ik die optie nog niet zag. Ik had niet mogen reageren hierop. Nogmaals excuses.
O nee ik begrijp het.
Het is meer persoonlijk, ik heb de game zelf gekocht omdat ik ze wilde supporten, niet omdat ik het persé wilde spelen. Om mensen te helpen met downloaden vind ik zelf niet erg, iedereen heeft zijn eigen rede om het spel te downloaden (te weinig geld, het toch niet veel gaan spelen, eerst uitproberen etc.), alleen vind ik het wel vervelend als mensen gaan klagen over de download.
Maar goed, verder is het niet erg, dan had ik je bericht verkeerd begrepen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
ElvisFannetjeh
Gebruiker
Berichten: 324
Lid geworden op: 22 nov 2014, 21:25
Contacteer:

Re: Stamboom

Bericht door ElvisFannetjeh »

Ik klaag zeker niet over de download zelf. Ik ben ontzettend dankbaar dat jullie er zijn om anderen die kans te bieden. Zonder Simsforum zou ik nooit zoveel spullen kunnen maken voor De Sims. En inderdaad ik speel het veel te weinig om er zo veel geld aan te geven.
Ik steek veel meer tijd in spullen te maken, die ik ook upload, dan te spelen.

De stamboom is dus een leuke feature voor als ik het speel, maar op dat beetje langer wachten, komt het nu echt niet aan.
Ik zit meer te wachten op het kunnen maken van nieuwe carrières. Dan zou ik misschien wel wat meer spelen.
Gebruikersavatar
xNathalie
Gebruiker
Berichten: 60
Lid geworden op: 23 dec 2014, 22:53
Contacteer:

Stamboom :)

Bericht door xNathalie »

Hallow.

Ik zag van de week dat we eindelijk een stamboom hebben in de sims 4, ik weet niet of de meeste dat al van jullie weten.
maar wil graag weten wat jullie van die update vinden :)!

Ik persoonlijk vind het veel fijner en kan nu dus eindelijk een zoveel generatie maken :)

Greetz.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”