Snel oud en bugs

Algemene vragen kan je hier stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Snel oud en bugs

Bericht door xSiimOne »

Ligt het aan mij of worden de sim belachelijk snel oud? Ik heb al ingesteld dat dit langzaam moet gaan, maar ik had een uurtje of twee met een huishouden gespeeld en in een ander, ingespeeld huishouden waren twee volwassenen ineens bejaard en het kind al jongvolwassenen. Hallo zet, is dit normaal? En zo ja, is er misschien een mod? Het is niet tof als je lover ineens heel oud is.

En ik heb best wat bugs, ik heb de gekochte versie en heb moeite met die borden verslepen, laden in het algemeen en kan vaak bepaalde sims niet aanklikken. Het laden komt wellicht door de volle inventaris van mijn sim, maar ik krijg al die planten en groenten niet weg uit de inventaris? En is er een oplossing voor die klik bug?
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Snel oud en bugs

Bericht door tarac »

Welke versie heb je ?
zie Mijn Doucumenten - Electronic Arts - de Sims 4 - GameVersion
Die zou minstens 1.3.32.1010 moeten zijn.

Alhoewel 1.3.33.1010 al zou moeten bestaan, ik heb hem ook nog steeds niet.
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Snel oud en bugs

Bericht door xSiimOne »

Ik heb die allerlaatste! 1.3.33.1010
Gebruikersavatar
Katy Perry
Gebruiker
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 nov 2014, 18:47
Contacteer:

Re: Snel oud en bugs

Bericht door Katy Perry »

Als je sims niet kunt aanklikken moeten ze waarschijnlijk naar hun werk.
Katy Perry, Melanie Martinez, Space, Disney, Cartoons and Anime are my shit
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Snel oud en bugs

Bericht door xSiimOne »

Katy Perry schreef:Als je sims niet kunt aanklikken moeten ze waarschijnlijk naar hun werk.

Nee, laatst zat ie gewoon te computeren en het duurde een tijdje voordat ik hem kon aanklikken. Ik had dit ook met een gast die in het huis was. Soms lukt het gewoon bijna niet.
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Snel oud en bugs

Bericht door Joyce »

Heb je al geprobeerd je spel te repareren? In het gamesoverzicht van origin rechtermuisknop op de sims 4 en repareren maar!
Geen garantie maar niet geschoten is altijd mis
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Gebruikersavatar
xSiimOne
Gebruiker
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 dec 2014, 17:24
Contacteer:

Re: Snel oud en bugs

Bericht door xSiimOne »

Oh, goede! Had ik kort daarvoor ook al een keer gedaan, maar het is inderdaad het proberen waard.

Ik heb trouwens nog steeds last van het feit dat mijn huishoudens binnen no time afsterven. Ik mis alweer ineens een paar sims :S
Gebruikersavatar
Joyce
Gebruiker
Berichten: 236
Lid geworden op: 16 nov 2014, 12:10
Contacteer:

Re: Snel oud en bugs

Bericht door Joyce »

Zijn het de sims die je zelf speelt? anders kan je ze wel steeds jong houden via testingcheats on en dan cas.fulleditmode dan kan je de leeftijd aanpassen als je in cas gaaat.. en als het bewoners zijn kan je het beste hun veroudering uit zetten..
"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win." -Stephen King
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”