Het geld waard?

Algemene vragen kan je hier stellen.
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Het geld waard?

Bericht door tarac »

van de Kerkhof schreef:Soms kun je op eBay ook goedkoop en nieuwe spellen vinden. Komt dan meestal wel uit Amerika dus duurt wel wat langer met verzenden.
Let je er wel op dat 2e hands spellen van de sims-4 NIET zullen werken !!!!!!
Gebruikersavatar
Hope
Gebruiker
Berichten: 104
Lid geworden op: 05 dec 2014, 16:42
Contacteer:

Re: Het geld waard?

Bericht door Hope »

tiktokchick schreef:Het ligt eraan welke functies en kwaliteiten je belangrijk vindt.

Bijvoorbeeld als je van cartoonachtige sims houdt en je het niet erg vindt om geen peuters en Creëer Een Stijl te hebben dan kan het wel wat zijn.
Verder heeft de sims 4 hele leuke opties voor sims en huizen creëren, en de emoties die voegen wel wat interessante gameplay toe.
Zelf vindt ik het gebrek aan peuters en de camerabesturing een echt minpunt, dus speel ik het niet zo veel.

En kwa geld waard, het ligt er nou net aan hoe en waar je het koopt, als je een digitale download koopt dan is het wel wat voordeliger dan op een cd-tje.
En per winkel kan de prijs nogal verschillen. ik heb die van mij (CD) gekocht van een Engelse webshop voor een euro of 30/40, helaas kan ik de naam niet meer herinneren, maar het was wel voordeliger dan Origin.
Omdat je zegt van die camera's, wist je dat je die ook kan kantelen? Gebruik 'ctrl' en de pijltjes.
Voor de rest heb je wel gelijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het geld waard?

Bericht door BanaanZombie »

Je kunt de camerabesturing ook hetzelfde zetten als bij sims 3, kijk bij de opties
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het geld waard?

Bericht door tiktokchick »

BanaanZombie schreef:Je kunt de camerabesturing ook hetzelfde zetten als bij sims 3, kijk bij de opties
Dat had ik al gedaan, maar toch doet hij erg stom.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Het geld waard?

Bericht door BanaanZombie »

Wat is 'stom' volgens jou?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tiktokchick
Gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 17 nov 2014, 21:17
Contacteer:

Re: Het geld waard?

Bericht door tiktokchick »

De camera beweegt vrij sloom en het werkt gewoon niet soepel, verder vindt ik het in- en uit zoomen ook gewoon vervelend.

Het kan ook komen door mijn muis (of eigenlijk pen) sinds ik de gewone muis alleen maar gebruik voor scrollen in Blender of CAW, maar ja, een paar maanden geleden begon dat ding kuren te krijgen en toen moest ik wel weer overschakelen naar mijn pen.
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Algemeen”