Resort 'The Blue Mermaid'

Hier kan je al jouw eigen creaties plaatsen voor de Sims 3.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Bee »

Resort 'The Blue Mermaid' - openbaar kavel - 64x64

VAKANTIE!

Wordt het niet eens tijd voor Vakantie? Pak je koffers en boek je ticket naar de zon vandaag nog! De handdoeken zijn gewassen en de lekkere hapjes staan voor je klaar. Verzamel ook de kleinste gezinsleden want Cor en Don kennen ze hier niet, daar hebben ze ook geen tijd voor ...

Dit Resort is te koop voor een spotprijs en wacht op jouw zakelijk instinct en expertise. Lees ook de tips over hoe je de trotse Eigenaar wordt van 'The Blue Mermaid' en hoe je het best van start kunt gaan.

Durf jij de uitdaging aan in dit zeegroene paradijsje?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de Simsforum Uitwisseling!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
suikerklontje
Gebruiker
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 feb 2015, 17:17
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door suikerklontje »

dankje is heel handig
wees geen ander je bent gek genoeg :jazeker:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Bee »

Heel handig inderdaad! Je kunt hem gebruiken op kavel Hobarts Hoek en verder uitbouwen.

Als er meer mensen zijn die hun Resorts willen laten zien, we zijn super benieuwd, dus reacties zijn welkom :D
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door BanaanZombie »

Ik wil er wel heen haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Bee »

Anders ik wel hahaha.. Gaan we samen! :lol:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Sven »

:O :O :O
Bee die is zo gaaf!!!! Echt enorm goed gelukt!
Lol ik ga wel met jullie mee hahaha, echt fantastisch!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Bee »

Sven schreef::O :O :O
Bee die is zo gaaf!!!! Echt enorm goed gelukt!
Lol ik ga wel met jullie mee hahaha, echt fantastisch!
Zit je me nou te zieken? Grapjas! Anders heeeel erg bedankt!!
Hahaha ... ik zie ons al zitten in dat resort 8-)
Allemaal met laptop en/of mobiel :lol:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Sven »

Bee schreef:
Sven schreef::O :O :O
Bee die is zo gaaf!!!! Echt enorm goed gelukt!
Lol ik ga wel met jullie mee hahaha, echt fantastisch!
Zit je me nou te zieken? Grapjas! Anders heeeel erg bedankt!!
Hahaha ... ik zie ons al zitten in dat resort 8-)
Allemaal met laptop en/of mobiel :lol:

Neeee tuurlijk niet!!!! Ik wou dat ik zo goed iets kon bouwen op De Sims!!! Je hebt gewoon goede stijl ;)
Ja misschien kom ik wat overenthousiast over maar zo bedoel ik het niet.
Het ziet er gewoon serieus echt goed uit!
He ik zie het wel voor me, gewoon een teamuitje naar een of ander tropisch resort! Misschien is daar subsidie voor :P
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door BanaanZombie »

Een subsidie voor vrijwillige mods op een forum waar over downloaden wordt gepraat, jaaaa vast haha
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Sven »

BanaanZombie schreef:Een subsidie voor vrijwillige mods op een forum waar over downloaden wordt gepraat, jaaaa vast haha
Hahahaha je weet maar nooit :P
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
xJessica
Oud-staflid
Berichten: 526
Lid geworden op: 16 nov 2014, 10:34
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door xJessica »

BanaanZombie schreef:Een subsidie voor vrijwillige mods op een forum waar over downloaden wordt gepraat, jaaaa vast haha
Klinkt goed hoor haha xD Ik zou wel naar zo'n resort willen hoor ;p Mooi gedaan Bee!
Not all monsters do monstrous things
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Bee »

Dankjewel Jess! :D
Ben niet zo'n goede bouwer. In dit geval heb ik geprobeerd om de huisjes van de 'toren' een beetje na te maken zodat het hetzelfde aanzicht krijgt. Er zijn vele manieren om een Resort te bouwen, deze is ook nog lang niet 'volledig'. Vandaar ook dat ik nieuwsgierig ben naar hoe anderen dit doen.

Tuurlijk krijgen wij subsidie, ik ben mijn koffers al aan het pakken :lol:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Danjel »

Aah deze is echt heel leuk gemaakt! Ook niet zo extreem groot, echt heel leuk gemaakt c:
:normalelach:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Bee »

Danjel schreef:Aah deze is echt heel leuk gemaakt! Ook niet zo extreem groot, echt heel leuk gemaakt c:
Dankjewel! Ik heb er echt mijn best op gedaan .. :lol:
Ik ga ook even de bestaande resorts nog even uitproberen om te zien of dingen beter kunnen. Ik heb bijvoorbeeld heel veel verschillende tafels met voedsel en dat lijkt me zo overdreven. Zou dat echt de bedoeling zijn? En wat moet je met personeel dat niets uitvoert ... ben je aan het sporten en dan gaan ze meedoen haha ...

Hoop dat er meer mensen zijn die hun Resort willen delen!
Alle tips zijn welkom :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door tarac »

Bee schreef: Ik heb bijvoorbeeld heel veel verschillende tafels met voedsel en dat lijkt me zo overdreven.
Bij elk zwembad of plaats voor activiteiten is er altijd minimaal een Bar aanwezig en staat er voedsel "voor het grijpen". Nee, het is dus NIET overdreven, zeker niet in het Caraïbisch gebied waar je veel all-inclusive tegenkomt.
All-inclusive is daar ook werkelijk All-inclusive. Je hebt binnen het resort nooit een portemonnee nodig omdat alles gratis is (behalve natuurlijk in de kleding- en souvenir winkeltjes.)
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Bee »

tarac schreef: Bij elk zwembad of plaats voor activiteiten is er altijd minimaal een Bar aanwezig en staat er voedsel "voor het grijpen". Nee, het is dus NIET overdreven, zeker niet in het Caraïbisch gebied waar je veel all-inclusive tegenkomt.
All-inclusive is daar ook werkelijk All-inclusive. Je hebt binnen het resort nooit een portemonnee nodig omdat alles gratis is (behalve natuurlijk in de kleding- en souvenir winkeltjes.)
Ja in mijn Resort staat nog geen bar - een veelgehoorde klacht van de gasten :lol:
Wat ik bedoel met overdreven:
Afbeelding

Ik heb alle maaltijden en hapjes maar dag en nacht beschikbaar gesteld in dat Resort. Dus ontbijt - lunch - diner - toetjes - kindermenu - sushi - dim sum - (volgens mij is er nog een). Als je er eentje tijdelijk weglaat gaan ze er subiet over klagen. Ik heb nu ook bij andere Resorts gekeken en zelfs bij de zeer luxe resorts staan er maar 3 of 4 tafels met voedsel. De voedselsoort kun je per tafel instellen dus dat betekent dat je goed op de klok moet kijken wanneer het tijd is voor iets anders ... Maar dan nog zijn er gasten die klagen dat iets er niet is. Weet iemand hoe je dat op kunt lossen behalve dan alles dag en nacht beschikbaar te stellen?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door tarac »

Ook in de echte resorts zijn er altijd klagers.
Opvallend is dat dit meestal de mensen zijn die het thuis een stuk minder hebben.
Danjel
Gebruiker
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 nov 2014, 14:12
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Danjel »

Bee schreef:
Danjel schreef:Aah deze is echt heel leuk gemaakt! Ook niet zo extreem groot, echt heel leuk gemaakt c:
Dankjewel! Ik heb er echt mijn best op gedaan .. :lol:
Ik ga ook even de bestaande resorts nog even uitproberen om te zien of dingen beter kunnen. Ik heb bijvoorbeeld heel veel verschillende tafels met voedsel en dat lijkt me zo overdreven. Zou dat echt de bedoeling zijn? En wat moet je met personeel dat niets uitvoert ... ben je aan het sporten en dan gaan ze meedoen haha ...

Hoop dat er meer mensen zijn die hun Resort willen delen!
Alle tips zijn welkom :)
Haha ja ik vind die tafels ook altijd zo vreemd! Je hebt dan 8 (of was het zelfs 10?) tafels nodig om de gasten helemaal blij te maken. Het lijkt allemaal zo veel soms idd haha! Het personeel blijft een raadsel lijkt het wel, ze doen in ieder geval niet wat ze moeten doen :lol:
:normalelach:
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door Bee »

Danjel schreef: Haha ja ik vind die tafels ook altijd zo vreemd! Je hebt dan 8 (of was het zelfs 10?) tafels nodig om de gasten helemaal blij te maken. Het lijkt allemaal zo veel soms idd haha! Het personeel blijft een raadsel lijkt het wel, ze doen in ieder geval niet wat ze moeten doen :lol:
Bij Resort 'Sprankelzand' staan maar 2 buffettafels, eentje met Dim Sum en een met Sushi.
Misschien is het andere overbodig als je dat hebt? Maar het kan heel goed dat als je eigenaar bent van het resort je wel klachten krijgt daarover ... hahaha - mijn sim viert nu een welverdiende vakantie in dit resort 8-)

Personeel - nee, inderdaad! Daar zit verschil in, ook in het echte leven ... Misschien is duurder personeel beter? Of juist niet!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Resort 'The Blue Mermaid'

Bericht door BanaanZombie »

Dat resort van mij heeft 5 sterren nu. Mijn ervaring is dat er i het begin altijd lage scores zijn net klachten. Ook al heb je het wel, dan klagenn ze erover dat jet er niet is ( het lijkt het echte leven wel haha ). Naarmate je resort meer sterren krijgt wordt dat minder
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Plaats reactie

Terug naar “Uitwisseling - Sims 3”