Rockstage 'Open Air Beats'

Hier kan je al jouw eigen creaties plaatsen voor de Sims 3.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Bee »

Rockstage 'Open Air Beats' - door Bee
openbaar kavel - plaatselijke kroeg 20x30
openingstijden: 11 uur 's ochtends - 3 uur 's nachts

Dit is The Stage waar iedere band van droomt. Wie hier gespeeld heeft kan rekenen op een roemrucht vervolg in hun Rockcarrière ...
De buren moeten gewoon hun bek houden, trouwens die zijn allang verhuisd.

Lees ook de tips bij dit onderdeel voor een Geweldig Uitje met je vrienden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze kavel en de tips zijn te vinden op de Uitwisseling!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Sven »

Bee schreef:De buren moeten gewoon hun bek houden
S A V A G E
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Bee »

Sven schreef:
Bee schreef:De buren moeten gewoon hun bek houden
S A V A G E
Rockers zijn geen kinderachtige jongens hè ... 8-)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door BanaanZombie »

Lol Bee
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Sven »

Bee schreef: trouwens die zijn allang verhuisd
RUN TO THE HIIIIIIIILS ------ RUN FOR YOUR LIIIIIIVES
+++++
Like a bat out of hell are we gone when the morning comes!

Sorry, genoeg offtopic vandaag :P

Ik vind het er goed uitzien hoor, alleen jammer dat ik geen Sims 3 heb!
Wel zonde, alle dingen die je plaatst zijn Sims 3, ik kan ze helaas niet uitproberen...
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Bee »

Sven schreef:
Bee schreef: trouwens die zijn allang verhuisd
RUN TO THE HIIIIIIIILS ------ RUN FOR YOUR LIIIIIIVES
Precies! :lol:
Sven schreef:Ik vind het er goed uitzien hoor, alleen jammer dat ik geen Sims 3 heb!
Wel zonde, alle dingen die je plaatst zijn Sims 3, ik kan ze helaas niet uitproberen...
Dan moet je Sims3 even installeren! :idee: :P

Ik ben niet zo thuis in de andere spellen ... mijn PC is ook niet zo best dus om die andere erbij te gaan zetten is bedenkelijk.
Misschien dat ik mettertijd sims3 verwijder en overga op een andere versie, maar weet dat nog niet.
Mijn hoop is nog steeds dat anderen ook mee gaan doen en kavels en sims uploaden, ook voor de andere spellen.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Sven »

Bee schreef:
Sven schreef:
Bee schreef: trouwens die zijn allang verhuisd
RUN TO THE HIIIIIIIILS ------ RUN FOR YOUR LIIIIIIVES
Precies! :lol:
Sven schreef:Ik vind het er goed uitzien hoor, alleen jammer dat ik geen Sims 3 heb!
Wel zonde, alle dingen die je plaatst zijn Sims 3, ik kan ze helaas niet uitproberen...
Dan moet je Sims3 even installeren! :idee: :P

Ik ben niet zo thuis in de andere spellen ... mijn PC is ook niet zo best dus om die andere erbij te gaan zetten is bedenkelijk.
Misschien dat ik mettertijd sims3 verwijder en overga op een andere versie, maar weet dat nog niet.
Mijn hoop is nog steeds dat anderen ook mee gaan doen en kavels en sims uploaden, ook voor de andere spellen.
Ik kan het niet zo goed vinden met Sims 3 helaas, dat spel loopt alleen maar vast en is traag :P
Maar ik begrijp dat je nog bij Sims 3 blijft hangen, heeft ook de meeste content en ja, als het toch geïnstalleerd staat... als is Sims 4 technisch gezien echt veel beter, en ik denk dat je die ook wel kan installeren.
Ik wilde trouwens ook een kavel installeren, alleen mijn PC crashte omdat ik te vaak op ctrl + z drukte tijdens het bouwen (drukte er een keer tien keer op ofzo en mijn PC deed plots niks meer). Misschien dat ik na de examens nog even aan de slag ga!
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Bee »

Sven schreef: Ik kan het niet zo goed vinden met Sims 3 helaas, dat spel loopt alleen maar vast en is traag :P
Maar ik begrijp dat je nog bij Sims 3 blijft hangen, heeft ook de meeste content en ja, als het toch geïnstalleerd staat... als is Sims 4 technisch gezien echt veel beter, en ik denk dat je die ook wel kan installeren.
Ik wilde trouwens ook een kavel installeren, alleen mijn PC crashte omdat ik te vaak op ctrl + z drukte tijdens het bouwen (drukte er een keer tien keer op ofzo en mijn PC deed plots niks meer). Misschien dat ik na de examens nog even aan de slag ga!
Klinkt bekend!
Ik heb ook de instellingen vrij laag staan, dat kun je ook wel zien aan de plaatjes.
Zeker in Isla Paradiso moet je niet teveel gekke dingen doen met je spel anders kun je opnieuw beginnen. Ik heb nu de goede balans gevonden, kan zelfs duiken zonder direct weer op de kant te staan en ik heb maar liefst 2 kavels uitzicht! Ja Sims 4 heb ik ook eens geïnstalleerd en goed afgesteld. Grafisch gezien lukt dat ook wel maar niet samen met van allerlei andere spellen. Ik heb dus even voor Sims 3 gekozen ivm de Uitwisseling.

Succes met je examens! Ik kan me voorstellen dat dat heel veel tijd vergt, zeker ook nog eens naast het forum. :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door BanaanZombie »

Waar je gebruik ne ctrl z voor tijdens het bouwen?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Sven »

Het is jammer dat Sims 3 zo slecht gespeeld kan worden... hoewel alleen een paar uitbreidingspakketten nog wel te doen is is het onspeelbaar met teveel dingen geïnstalleerd... bedankt trouwens, Bee!
BanaanZombie schreef:Waar je gebruik ne ctrl z voor tijdens het bouwen?
Undo, laatste actie ongedaan maken.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Bee »

Sven schreef:Het is jammer dat Sims 3 zo slecht gespeeld kan worden... hoewel alleen een paar uitbreidingspakketten nog wel te doen is is het onspeelbaar met teveel dingen geïnstalleerd... bedankt trouwens, Bee!
Wanneer is je laatste examen?
Ik heb nu wel alle uitbreidingspakketten gewoon geïnstalleerd staan t/m Vooruit in de tijd.
Maar ik heb alle downloads verder verwijderd, dus ook de extra werelden die ik had en de Gecombineerde Packagefiles (waar alle downloads van de store inzitten). Ik heb dus niets extra's aan downloads in mijn spel, alleen de items en werelden die in de uitbreidingspakketten zitten. Isla Paradiso is een behoorlijk zware wereld waar je niets extra's bij kunt hebben inderdaad. Maar nu gaat het redelijk goed!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Sven »

Bee schreef:
Sven schreef:Het is jammer dat Sims 3 zo slecht gespeeld kan worden... hoewel alleen een paar uitbreidingspakketten nog wel te doen is is het onspeelbaar met teveel dingen geïnstalleerd... bedankt trouwens, Bee!
Wanneer is je laatste examen?
Ik heb nu wel alle uitbreidingspakketten gewoon geïnstalleerd staan t/m Vooruit in de tijd.
Maar ik heb alle downloads verder verwijderd, dus ook de extra werelden die ik had en de Gecombineerde Packagefiles (waar alle downloads van de store inzitten). Ik heb dus niets extra's aan downloads in mijn spel, alleen de items en werelden die in de uitbreidingspakketten zitten. Isla Paradiso is een behoorlijk zware wereld waar je niets extra's bij kunt hebben inderdaad. Maar nu gaat het redelijk goed!
Mijn laatste examen is 26 mei, en ik begin a.s. donderdag!
Ik had met Sims 3 toen alle uitbreidingen in een keer, maar zelfs al bij CAS ging het helemaal fout... hij was echt flink lang bezig met laden, dus ik was het al snel zat.
Dus ik vraag me af hoe je het vol houdt met een computer die al niet te snel is!
Misschien at ik het na de examens nog even probeer, heb nu ook een betere processor dan toen.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Rockstage 'Open Air Beats'

Bericht door Bee »

Ja ik heb er ook echt een hekel aan om mijn sims nieuwe kleding te geven ... daar moet je je echt op instellen. Bakkie koffie erbij en iets te lezen ... hahaha. Maar het scheelt wel een stuk als je verder geen kledingdownloads gebruikt! Verticale sychronisatie uit, instellingen lager zetten ... dat helpt allemaal best wel! Ook je instellingen voor beeldscherm op de goede stand zetten . Het is even puzzelen maar dan heb je ook wat. :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Uitwisseling - Sims 3”