Interhogan (0.1.4)

Hier kan je al jouw eigen creaties plaatsen voor de Sims 3.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Interhogan (0.1.4)

Bericht door Iemand1 »

Hallo allemaal! Hier komt de voortgang van een project van mij, een Sims 3-wereld genaamd Interhogan :)
Verhaal
Interhogan is een groot eiland in de buurt van het land Dlio. In de jaren 70 van de 20ste eeuw was het eiland de thuis van DriesTech Test Center 3 Ja ik weet het, shh, DriesTech bekt lekker die onderzoek deden naar de blijkbaar 'speciale eigenschappen' van het eiland. Test Center 3 heeft het klimaat zodanig beïnvloed dat het eiland nu een interesssante biotoop is, met weelderige graslanden maar evengoed bossen en een woestijn op de voormalige Test Center locatie.

Nadat de onderzoekstations om mysterieuze reden verlaten werden is het eiland echter een tijdlang onbewoond geweest. Sinds 10 jaar staat het eiland weer open voor bewoners en nu is Interhogan een divers eiland met interessante sims en gebouwen. (Of dat moet het toch worden lol)

Interhogan bestaat ook uit enkele steden en dorpen, de prominenste zijn:
Interhogan Stad

Interhogan Stad is de grootste stad van Interhogan met veel hoogbouw. Interhogan Stad was de residentie van het Test Center maar is nu een bruisende, moderne stad waar veel progressieve en interessante sims wonen. De meeste emigranten die naar Interhogan Stad zijn komen wonen komen uit Bridgeport en Miniopolis. Kunnen je Sims de snelheid van Interhogan Stad aan?

Queen Margareths


Een eindje van Interhogan Stad is misschien wel zijn complete tegenpool te vinden. Queen Margareths is een klein, British-like dorpje aan de rand van een bos waar rust en gemoedelijk de dagdagelijkse orde zijn. De mensen uit Queen Margareths zullen nooit iets spannends of boeiend meemaken, en daar zijn de meesten trots op. Is de schijnbaar gelukkige gemeenschap die Queen Margareths schijnt te hebben echt? Of is het dorpje achter de schermen helemaal niet zo eensgezind?

Oude Woud

Toen we zeiden dat Interhogan een tijd lang onbewoond was waren we misschien niet helemaal eerlijk... toen het eiland verlaten werd hebben een boel magische wezens zich in het Oude Woud genesteld en er een magische plek van gemaakt. Zal voor het Oude Woud en zijn bewoners de toekomst even mooi zijn nu er nieuwe bewoners trekken naar het eiland?

Test Center 3

Toen in de jaren 60 van de vorige eeuw door het bedrijf DriesTech 'speciale eigenschappen' gevonden werden op het toen nog onbewoonde eiland Interhogan, bouwden zij er verschillende onderzoekstations die onder andere het klimaat hebben gemanipuleerd. Nu zijn de stations om mysterieuze reden verlaten en de omgeving van de stations is een woestijn geworden.

Bedenk dat nog niet al het terrein af is aangezien dat het een ubergrote wereld is :) Er kunnen dus nog dorpjes of steden bijkomen ;)

Plaatjes:

Afbeelding
'Een Spooktaculaire Plek' 
Toen dit stuk van Interhogan nog een moerassig kerkhof was, kocht begrafenisondernemer Graaf 'Groovy' van de Kerkhof het stuk grond op. Hij nam de meest moerrasigste stukjes onder zijn handen en creeerde dit 'gewelf' van plezier!
Afbeelding
Het verlaten Test Center 3
Afbeelding

Afbeelding
Interhogan Stad

Afbeelding
Hennie´s Tropische Theetent
Toen de Oude Kluis en het kerkhof van Hennie de Heks minder winst begonnen te maken had Hennie de Heks een nieuw businesplan nodig, resulterend in een theehuis. Nu is Hennie trotse eigenares van Henny's Tropische Theetent

Afbeelding
Foto van ongeveer de helft van het eiland, de wegen onderaan worden later Queen Margareths, bovenaan zie je de kavels van Miniopolis Stad. Dit is een vrij oude foto, links-boven zie je de woestijn voordat de dam er werd geplaatst
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals jullie zien is het allemaal nogal ruw en onafgewerkt. Hier word natuurlijk nog aan gewerkt :D Interhogan is de grootse wereld die ik ooit heb aangemaakt, en ik doe mijn best om er dus een gevarieerde wereld van te maken die niet slechts rust op 1 facet :D Ik hoor dus ook graag jullie meningen!
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Interhogan (0.1.4)

Bericht door Sven »

WHAAAAT
Ik heb nog niet iemand op het forum echt zo'n wereld zien maken! (heeft iemand weleens een wereld gemaakt en daarover iets op het forum gezet?)
Hij is echt gaaf!

Hoe lang ben je er mee bezig geweest tot nu toe?
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Interhogan (0.1.4)

Bericht door BanaanZombie »

Ik heb het geprobeerd, tot ik de wereld in het spel qilde bewerken. Toeb liep het vast :P

Echt vet, ben benieuwd naar het eind resultaat
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Interhogan (0.1.4)

Bericht door Bee »

Knap gedaan, daar zit enorm veel werk in zo te zien!
Ik zie nog geen downloadknop (of mijn bril staat scheef :lol: ) maar deze is erg leuk voor de Uitwisseling, zeker als alles goed werkt!
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Re: Interhogan (0.1.4)

Bericht door Iemand1 »

Bedankt voor de reacties! Hij is nog lang niet af Bee, vandaar geen downloadknop :p Maar als hij af is in ieder geval wel :)
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Plaats reactie

Terug naar “Uitwisseling - Sims 3”