Introductie Vier huishoudens met kavels

Hier kan je al jouw eigen creaties plaatsen voor de Sims 3.
Karin
Gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 aug 2015, 11:37
Contacteer:

Introductie Vier huishoudens met kavels

Bericht door Karin »

Alle kavels die ik tot nu toe heb gedeeld komen uit één wereld, die ik Oranjeweide had genoemd. (Morgenglorie is de lege versie van Oranjeweide.)
In mijn stadje moest natuurlijk een beroemde muzikant wonen. En vond dat er ook een bepaalde sterallure en sex, drugs en rock-and-roll-gehalte aan toegevoegd moest worden. (..op een nette manier natuurlijk) Ik heb twee potentiële vriendinnetjes voor hem verzonnen: een gescheiden vrouw en een soort hippie-meisje met een tweelingzus. De ex-man van de gescheiden vrouw, had ik aanvankelijk alleen gemaakt om een zoontje te mixen die op hem zou lijken, maar uiteindelijk vond ik vader te leuk om uit de wereld te houden.

Er zijn vier kavels: het landhuis van de muzikant en zijn broer; het huisje van de tweeling, de woning van de gescheiden vrouw en haar zoontje en het huisje van de ex-man. Ik zal ze achterelkaar delen, hieronder alvast de instructies voor de plaatsing.

Als je de kavels/sims plaatst zijn alle relaties in eerste instantie verbroken.
Om de familiebanden en relaties te herstellen heb je twee mods nodig: Master controller van Nraas, en Porter van Nraas. https://drive.google.com/open?id=0B1Zla ... Dc2U1RaeWs
Deze plaatst je in de modsmap, in de map packages (procedure mods) en de Porterfamilie NRaas.Porter.MelodyZZ8, deze plaats je in de map Library. https://drive.google.com/open?id=0B1Zla ... Up3cTRsNzA
Dan start je het spel op.

Stappenplan Porterfamilie plaatsen:

1 Begin met 'stad bewerken' en plaats de vier kavels met sims.

2 Kies een willekeurige ander huishouden, maakt niet uit wie, als het maar niet één van de zojuist geplaatste sims is.

3 de gekozen actieve sim moet je pauzeren, en kies dan 'kaart bekijken'. Dan klik je op het gemeentehuis en kies NRaas, dan Master controller, dan Stad, dan Volledige vernietiging, dan Homeless non service. Vernietig deze allemaal.
(Dit is een voorzorgsmaatregel, want EA, of Porter zelf, maken soms duplicaten van de sims die je nieuw plaatst. Deze blijven dan als Homeless non service op de achtergrond, en maken het lastig om de Porterinstellingen goed toe te passen.)

4 Ga terug naar het spel, naar je actieve sim, maar blijf op pauze.
klik dan op de buitenmuur van een willekeurig leeg huis, kies Nraas, inpakken, uitpakken, en kies dan NRaas.Porter.MelodyZZ8.
meldingenPorter.jpg
Melding 1 verschijnt, (zie afbeelding) klik op het vinkje, dan verschijnt melding 2, klik ook op het vinkje.

Dit was het. De dame die in het aangewezen huis is geplaatst is een figurant, en kan ook verwijderd worden. Ik heb van haar een one-night stand (hartje) van de muzikant gemaakt voor de gezelligheid, maar ze was alleen nodig om de Porterprocedure toe te passen.

Voor de tweeling en de ex-man heb ikzelf custom content-beroepen gebruikt. Hoe deze te kiezen leg ik uit bij de betreffende sims.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Uitwisseling - Sims 3”