The Sims Online-Update Topic

Vind hier alle informatie over het project FreeSO, een poging om de Sims Online opnieuw op te starten. Ook vind je meer informatie over een server van Simsforum zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

The Sims Online-Update Topic

Bericht door Iemand1 »

Regelmatig worden voor The Sims Online/FreeSO nieuwe updates uitgebracht, omdat dit echter niet altijd zinvolle of belangrijke updates zijn zal de Simsforum-server niet altijd op de nieuwste update zitten, in de dit topic word bijgehouden op welke versie de server staat. Zorg er voor dat je op dezelfde versie zit als de server, anders kan je niet verbinden!

Server: Dist 336
Nieuwste: Dist 336

Weet je niet hoe je moet verbinden met een server? Lees dan deze handleiding: http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=97&t=1895
Weet je niet hoe je FreeSO/The Sims Online installeerd? Lees dan deze handleiding: http://www.tarac.nl/simsforum/viewtopic.php?f=97&t=1898

Veel plezier op de server! :)
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: The Sims Online-Update Topic

Bericht door BanaanZombie »

Wordt er door het programma aan gegeven als er updates zijn? Of staan doe online?
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: The Sims Online-Update Topic

Bericht door Sven »

Die staat online, je moet het spek handmatig updaten. Als je build #282 geïnstalleerd hebt (dat betekent dat je het spel voor 9 mei hebt geïnstalleerd), dan zit je goed.
Kijk anders nog even in de installatiegids, daar heb ik ook gezegd hoe je moet updaten.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Re: The Sims Online-Update Topic

Bericht door Iemand1 »

De server is zonet naar Dist 332 geupdate! Vergeet niet te updaten want anders kan je niet inloggen ;)
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Re: The Sims Online-Update Topic

Bericht door Iemand1 »

Beste spelers, er zijn momenteel enkele problemen met de nieuwe update voor FreeSO en en de server is mogelijk niet bereikbaar, hier word aan gewerkt. 23 Juli zal de server ook een nieuwe update krijgen met nieuwe features! Daarover later meer! :D
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Gebruikersavatar
Iemand1
Oud-staflid
Berichten: 94
Lid geworden op: 04 dec 2014, 16:17
Contacteer:

Re: The Sims Online-Update Topic

Bericht door Iemand1 »

De server staat nu op update 336! ;)
Afbeelding
Vragen over de Simsforum server? Stuur me gerust een PB!
Plaats reactie

Terug naar “Overige Sims-spellen - Sims Online”