groeps app

Vind hier alle informatie over het project FreeSO, een poging om de Sims Online opnieuw op te starten. Ook vind je meer informatie over een server van Simsforum zelf.
Gesloten
larissanijkamp
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2016, 21:27
Contacteer:

groeps app

Bericht door larissanijkamp »

Oproep verwijderd door het team.
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: groeps app

Bericht door Sven »

Ehm liever niet eigenlijk, ten eerste is er een chat waarvan gebruik gemaakt kan worden en daarbij hebben we slechte ervaring met chatgroepen die worden georganiseerd op het forum maar verder niet op het forum zijn (aka whatsappgroepen die door leden opgezet worden).
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
larissanijkamp
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2016, 21:27
Contacteer:

Re: groeps app

Bericht door larissanijkamp »

ik ben niet zoals de rest dus bedankt voor je oordeel
verder heb ik geen andere plek om een oproepje te doen
en die chat hier is troep zag ik
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: groeps app

Bericht door Sven »

Ik oordeel niet, ik zeg gewoon dat we het liever niet hebben omdat het in het verleden niet goed heeft uitgepakt.
We hebben denk twee groepschats en ze waren allebei beëindigd vanwege ruzies en gedoe.

Mag ik je er verder op wijzen dat je je net geregistreerd hebt en het lijkt me geen goed idee dat je opeens een groepsapp opstart terwijl je nieuw bent.
Ik zet er dus mijn vraagtekens achter helaas.

Verder, als je klachten hebt over dingen op het forum mag je het team altijd bereiken, we zouden het op prijs stellen als je liet weten waarom je de chat troep vindt.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
larissanijkamp
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2016, 21:27
Contacteer:

Re: groeps app

Bericht door larissanijkamp »

ik doe het hier omdat ik geen andere plek heb
en wat maakt t uit of ik hier een uur zit of 10 jaar?
iedereen komt hier voor ze eigen reden....jezus
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: groeps app

Bericht door Sven »

Mij maakt het wel iets uit of je hier een uur zit of 10 jaar.
Ik weet niet wie je bent, waarom je een groepsapp wil en wat voor doel je hebt daarbij.
Hoe cliche het ook klinkt, je kan ook die trucker zijn van 67 jaar. Je hebt niet eens de moeite gedaan om je voor te stellen, en toch heb je straks de privenummers van een aantal leden.
Daarbij wordt deze groepsapp op ONS forum georganiseerd, als daar nare dingen gebeuren komt dat dus ook op ONS bordje terecht.
Als je iets wil opzetten mag je dat doen, maar dat gebeurt dan via de chat op het forum zelf.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
larissanijkamp
Gebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 sep 2016, 21:27
Contacteer:

Re: groeps app

Bericht door larissanijkamp »

ik ga het niet volgens jou wet doen
voorstellen is niet eens verplicht en anders google je maar lekker me naam,kom je me vanzelf tegen
azijnzeiker
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: groeps app

Bericht door Sven »

Dan doe je het niet "volgens mijn wet" en dan doe je het ergens anders.
Het antwoord is nee en we kunnen er kort of lang over praten maar je gaat geen ja krijgen van mij of van iemand van het team (althans, dat zou me sterk verbazen).
Dit topic zal heel binnenkort verwijderd worden omdat mijn vertrouwen hierin een beetje gedaald is.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: groeps app

Bericht door BanaanZombie »

Buiten dit alles bestaat ook nog hrt feit dat social media hier niet is toegestaan.
Daarmee is de discussie gesloten
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gesloten

Terug naar “Overige Sims-spellen - Sims Online”