verzamel objecten gereset?

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

verzamel objecten gereset?

Bericht door Mellanie »

hallo,

ik had zowat alle voorwerpen verzameld zoals: vissen edelstenen planten en alle anderen soorten sommigen miste ik enkle nog 2 stuks. maar sinds ik een nieuwe laptop heb, heb ik mijn save games overgezet en nu zijn dus die verzamelde collecties leeg wat normaal dus vol stond. speel nogsteets met de zelfde familie. en had ook heel wat carieres vrij gespeelt denk dat die nu ook weer gereset zijn ben ik bang :huilen:

weet iemand een oplossing of heb ik een bestandje vergeten over te plaatsen die dit bij houd?
alvast bedankt voor het lezen,
~Just believe~
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: verzamel objecten gereset?

Bericht door tarac »

Zet het hele mapje de Sims 4 uit mijn docmenten -Electronic Arts over van je oude naar je nieuwe computer
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: verzamel objecten gereset?

Bericht door Mellanie »

okee
welke bestanden moet ik verwijderen zodat de video kaart weer klopt?
~Just believe~
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: verzamel objecten gereset?

Bericht door Mellanie »

ah video kaart past hij autamatisch al aan :)
~Just believe~
Gebruikersavatar
Mellanie
Gebruiker
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 nov 2014, 19:46
Contacteer:

Re: verzamel objecten gereset?

Bericht door Mellanie »

helaas denk dat het ergens anders fout is gegaan.

ik heb de oude gehele map terug gezet en toen had ik inderdaad alles nog weer terug, (de missende cariere kamers die ik had vrij gespeelt en de verzamel objecten) enkel natuurlijk vele sim uren verloren maar dat was logiesch met een oudere save file.
maar toen ik de nieuwe(huidige) save slot terug zette van de familie die ik speelde was alles weer weg zoals het bij de nieuwe versie was. jammer genoeg zit alles dus opgelsagen in een save slot dus de vrij gespeelde dingen ook.

ik denk dat het ergens bij het uitwisselen van sims fout is gegaan. af en toe haal ik een sim weg van mijn spelende familie naar een andere familie. dit is het enigste wat ik kan bedenken :S

nu word het kiezen tussen die cariere kamers die ik vrij gespeelt had of de aantal velen gespeelde sim uren en verbouwingen die ik gedaan heb.
~Just believe~
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: verzamel objecten gereset?

Bericht door BanaanZombie »

Ik denk dat dat dus komt omdat je nieuwste spel is opgeslagen zonder die verzamelobjecten enzom. Dat zal ook zo blijven, omdat je hebt opgeslagen.
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: verzamel objecten gereset?

Bericht door tarac »

Bij het verwijderen van het spel, waarbij je hebt gekozen om je spelgegevens te bewaren, krijg je toch een melding dat diverse bonussen e.d. verloren zullen gaan.
Kennelijk zitten die dus opgeslagen in het mapje de Sims 4 in Program Files(x86).

Je zou kunnen proberen een kopie van de hele map op je oude computer over te zetten naar de nieuwe.
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”