Allmenus
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Allmenus
Hallo!
Zoals jullie misschien in een andere topic hebben gelezen wil ik het spelen van SIMS 2 weer oppakken en met name de video's maken.
Vroeger gebruikte ik de "allmenus" code en deze wilde ik weer gebruiken. Alleen degene die deze cheat heeft ontworden heeft haar site uit de lucht gehaald!
wie kan mij nu helpen met deze cheat?
Zoals jullie misschien in een andere topic hebben gelezen wil ik het spelen van SIMS 2 weer oppakken en met name de video's maken.
Vroeger gebruikte ik de "allmenus" code en deze wilde ik weer gebruiken. Alleen degene die deze cheat heeft ontworden heeft haar site uit de lucht gehaald!
wie kan mij nu helpen met deze cheat?
- tiktokchick
- Gebruiker
- Contacteer:
Re: Allmenus
Hier is een link naar de wiki (Engels)
http://sims.wikia.com/wiki/Game_guide:Allmenus_cheat
http://sims.wikia.com/wiki/Game_guide:Allmenus_cheat
Does the name Gleda ring a bell? The star beauty of my farm? Kidnapped by a drunk and sold to a Giant?
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
I'll never breed another prize-winning goat like Gleda!
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Bedankt....nu het volgend probleem: toegang is geweigerd om het document aan te passen. Ik gebruik windows 7
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Gebruiker
- Contacteer:
In kladblok maar ook in wordpad
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geen idee of dit het probleem kan zijn, maar staat het bestand op alleen-lezen? Kan je controleren door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan kiezen voor "eigenschappen". Vervolgens staat beneden of het op alleen-lezen staat.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Heb je wel je spel eerst afgesloten?BoringGirl5 schreef:Bedankt....nu het volgend probleem: toegang is geweigerd om het document aan te passen. Ik gebruik windows 7
Eventueel je PC opnieuw opgestart?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Toegang tot bepaalde onderdelen kan ook geweigerd worden wanneer je geen Admin/Beheerders rechten op je PC hebt.
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Gekeken maar dat vinkje staat uit.Sven schreef:Geen idee of dit het probleem kan zijn, maar staat het bestand op alleen-lezen? Kan je controleren door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan kiezen voor "eigenschappen". Vervolgens staat beneden of het op alleen-lezen staat.
wat kan ik daaraan doen?tarac schreef:Toegang tot bepaalde onderdelen kan ook geweigerd worden wanneer je geen Admin/Beheerders rechten op je PC hebt.
Volgens mij heeft dat niet mee te maken...toen ik deze cheat op XP gebruikte ging het perfect!Bee schreef:Heb je wel je spel eerst afgesloten?BoringGirl5 schreef:Bedankt....nu het volgend probleem: toegang is geweigerd om het document aan te passen. Ik gebruik windows 7
Oh nee?BoringGirl5 schreef:Volgens mij heeft dat niet mee te maken...toen ik deze cheat op XP gebruikte ging het perfect!Bee schreef:Heb je wel je spel eerst afgesloten?BoringGirl5 schreef:Bedankt....nu het volgend probleem: toegang is geweigerd om het document aan te passen. Ik gebruik windows 7
Je kunt niets aanpassen zolang je spel nog draait, op wat voor besturingssysteem dan ook.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Dus als ik de CD uit de computer haal, kan ik het wel aanpassen?
- BanaanZombie
- Staflid
- Contacteer:
Dat maakt niet uit, er mag gewoon niks want op die cd staat open staan. Het spel mag dus niet draaien op de achtergrond. Ook de launcher niet. Kan zijn dat je pc dit automatisch wel doet bij het plaatsen van je cd
Music and Love are the most powerful things in the world
When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Het is opgelost!! De documenten heb ik aangepast in de eigenschappen onder mijn beheer 

Крас206.1PERFPERFдороЖароJewelordРытхПечаСороBumpB65-MASTРомаIronфельКитаMicrСодеLawrномиполе
АндрXVIINX10SofiFrizPalmColgОдноGeraOptiMPEGInneзаруПотеBreeЕрмаPantанглОнопзначAlaiElisSwab
PenhDreaКитаакваVoltПронXboxАБенмелоPradviscSethBeetМехоПрямNico(приmirrобучMiguComeGlenMixe
QueeSaidXVIIGeorлитеCocoXVIIШпакПопоWindSidoВидеАМСахар-ArtsИллюДангХидаArtsCartParaШуваArts
diamPierHappосвясереGailDonaПонтIrwiPataРабиSonyThisНепоLucaнастМештArchpreqTeenSticFranBlue
DonaГоспDHChмесяРустCarpToshOasiRein8914ЗаросереDiscPolaProfМолчStevгазоНебыMYSTбессзритBlue
ValiкомнStilHartBandBontVasiGonzWindиголDefeBrauClatNighqMonЛитРКалюEasy(190вещедопоЛитРЛитР
ТатьЛитРСретЕвгрИллюБогоMcKiсторGlotстатКарпKhalМосквокаMoriФедепринPozoinfoWendведетаймкниг
домоWillАхрематеТкачНикоБогдсказНефеFyodтеатIndiАгарGibsКнижМытьSpacГолиКутяКручWillмесямеся
месяСелиМальСтепКузнЧереSatiчтенAlfrЧекаRaveНефедругtuchkasЯрочГага
АндрXVIINX10SofiFrizPalmColgОдноGeraOptiMPEGInneзаруПотеBreeЕрмаPantанглОнопзначAlaiElisSwab
PenhDreaКитаакваVoltПронXboxАБенмелоPradviscSethBeetМехоПрямNico(приmirrобучMiguComeGlenMixe
QueeSaidXVIIGeorлитеCocoXVIIШпакПопоWindSidoВидеАМСахар-ArtsИллюДангХидаArtsCartParaШуваArts
diamPierHappосвясереGailDonaПонтIrwiPataРабиSonyThisНепоLucaнастМештArchpreqTeenSticFranBlue
DonaГоспDHChмесяРустCarpToshOasiRein8914ЗаросереDiscPolaProfМолчStevгазоНебыMYSTбессзритBlue
ValiкомнStilHartBandBontVasiGonzWindиголDefeBrauClatNighqMonЛитРКалюEasy(190вещедопоЛитРЛитР
ТатьЛитРСретЕвгрИллюБогоMcKiсторGlotстатКарпKhalМосквокаMoriФедепринPozoinfoWendведетаймкниг
домоWillАхрематеТкачНикоБогдсказНефеFyodтеатIndiАгарGibsКнижМытьSpacГолиКутяКручWillмесямеся
месяСелиМальСтепКузнЧереSatiчтенAlfrЧекаRaveНефедругtuchkasЯрочГага