kan expansion pakketten niet openen

Hier kan je technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nora
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jun 2015, 12:27
Contacteer:

kan expansion pakketten niet openen

Bericht door Nora »

Hey mensjes
ik had dus Sims 4 gekocht een jaar geleden en ik had die uitbreidings pack van Reloaded die Tarac op de downloads had gezet geinstalleerd
en ik heb ook precies gedaan wat er in het filmpje werd uitgelegd i.v.m. het installeren op windows 10

Maar dan kreeg ik dus die error melding dat Origin nog niet loopt terwijl het wel degelijk aan staat,
ik heb de 2 dingen die Tarac op een topic uitlegde geprobeerd en het werkt gewoon niet. Ik kan zegmaar wel het spel via origin spelen maar dan heb ik die uitbreidingen dus niet...

Ik snap echt niet hoe ik dit verder nog kan oplossen
Ik heb de van de crack het mapje "Game" in mijn Sims 4 mapje van Origin Games (Program Files x64 - Origin Games - The Sims 4 ) gekopieerd, en ja hoor het bestandje van die Origin DLL ofzo stond er nog wel gewoon in maar als ik dan op die TS4.exe klik komt dus die error dat Origin niet loopt.

Kan iemand zo snel mogelijk een fix uitleggen want ik wil al zoooo lang Aan Het Werk en In de Natuur spelen !!! :(

Dankje wel :)

-Nora
Animals are my friends, and I don't EAT my friends! :clown:
-George Bernard Shaw
#VegetarianForever
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: kan expansion pakketten niet openen

Bericht door tarac »

1. Iedere keer wanneer je via Origin de Sims-4 speelt zijn je downloads ongeldig gemaakt. Je moet ze dan volledig opnieuw installeren.
2. Na de laatste update van Origin zelf kan je gedownloade spellen NIET meer spelen.
3. Pas wanneer je Origin volledig van je computer verwijderd hebt (revo uninstaller op de hoogste instelling) kan je weer met downloads spelen.
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: kan expansion pakketten niet openen

Bericht door Bee »

tarac schreef:1. Iedere keer wanneer je via Origin de Sims-4 speelt zijn je downloads ongeldig gemaakt. Je moet ze dan volledig opnieuw installeren.
2. Na de laatste update van Origin zelf kan je gedownloade spellen NIET meer spelen.
3. Pas wanneer je Origin volledig van je computer verwijderd hebt (revo uninstaller op de hoogste instelling) kan je weer met downloads spelen.
Dat maakt de handleiding iig een STUK simpeler!! :)
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Sims 4 - Technisch”