Geen enkel (sims) spel start op sinds Windows 10

Hier kan je algemene technische vragen stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Geen enkel (sims) spel start op sinds Windows 10

Bericht door Bananenmoes »

Hallo allemaal.

Ik zit met een best wel groot probleem! Ik heb in een ander topic gevraagd waarom mij sims 4 niet wou opstarten maar er is nu meer :roodboos:
Ik dacht aangezien de sims 4 niet opstart installeer ik sims 3 middeleeuwen en piraten en adelen.

mijn laptop start GEEN enkel spel op!! Heb van alles geprobeerd maar sinds windows 10 is blijkbaar mijn laptop zo verslechterd.. Het is een laptop van 5 jaar oud een Dell. Ik baal er enorm van want ik kan niks meer spelen ni :huilen: Als ik de sims 4 aanklik krijg ik de melding dat hij al draait en bij sims 3 klik ik er op en gebeurd er gewoon niks..

Wie kan mij uit de brand helpen :vraagteken:

Groetjes Petra
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Geen enkel (sims) spel start op sinds Windows 10

Bericht door Bee »

Geen idee hoe het werkt bij windows 10 maar ik denk toch dat je dan dubbelklikt ergens op ...
Heb je geen taakmanager zodat je kunt zien wat er allemaal open staat? Is er een taakbalk ergens?
En heb je wel de goede snelkoppelingen?
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Geen enkel (sims) spel start op sinds Windows 10

Bericht door tarac »

Bananenmoes schreef:Hallo allemaal.

Ik zit met een best wel groot probleem! Ik heb in een ander topic gevraagd waarom mij sims 4 niet wou opstarten maar er is nu meer :roodboos:
Ik dacht aangezien de sims 4 niet opstart installeer ik sims 3 middeleeuwen en piraten en adelen.

mijn laptop start GEEN enkel spel op!! Heb van alles geprobeerd maar sinds windows 10 is blijkbaar mijn laptop zo verslechterd.. Het is een laptop van 5 jaar oud een Dell. Ik baal er enorm van want ik kan niks meer spelen ni :huilen: Als ik de sims 4 aanklik krijg ik de melding dat hij al draait en bij sims 3 klik ik er op en gebeurd er gewoon niks..

Wie kan mij uit de brand helpen :vraagteken:

Groetjes Petra
Wanneer je de mededeling krijgt dat de sims 4 al draait: Computer opnieuw opstarten. 1x op het ikoontje van de Sims 4 klikken en even afwachten wat er gebeurt. Klik je er 2x op dan is de kans groot dat je die foutmelding krijgt.

Sims 4 Piraten en Edelen heeft een patch nodig om het te kunnen spelen

Sims 3 - heb even geduld
Gebruikersavatar
Bananenmoes
Gebruiker
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 dec 2014, 18:03
Contacteer:

Re: Geen enkel (sims) spel start op sinds Windows 10

Bericht door Bananenmoes »

Sims 4 heb ik voor elkaar! Heb even mij buurjongen erbij geroepen en die kreeg het voor elkaar door hem als administrator te openen, nu alleen bij sims 3 Piraten en Edelen krijg ik wel het scherm dat ik op play kan drukken maar dan krijg ik dit
Afbeelding


Welke patch moet ik eventueel hebben ?
marie111

Re: Geen enkel (sims) spel start op sinds Windows 10

Bericht door marie111 »

ik krijg precies hetzelfde scherm als ik De Sims Middeleeuwen opstart.
Wie weet er een oplossing?
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Geen enkel (sims) spel start op sinds Windows 10

Bericht door Bee »

Start je PC opnieuw op.
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen - Technisch spreekuur”