Mijn eigen fansite

Hier mag alleen je sites plaatsen die niet onder een andere categorie vallen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nora
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jun 2015, 12:27
Contacteer:

Mijn eigen fansite

Bericht door Nora »

Hoi allemaal
Ik had een tijdje een blog, maar ik heb dat enkele maanden terug gewoon niet meer gebruikt.
Mijn vader had nog een One.com account en daarop ben ik dan vol op begonnen met een fansite te maken.
UPDATE: Link is down sorry!
Link is down. Sorry.

Ik heb zelf ook al TS4 CC gemaakt, als jullie daar interesse in hebben. ;)

Wat vinden jullie ervan? Ik heb hem in het Engels gemaakt omdat dat een van de meest gesproken talen is ter wereld, en als een anderstalige de site zou bezoeken verstaat die dat tenminste ;).

Mvg,
Nora
Laatst gewijzigd door Nora op 08 apr 2019, 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Animals are my friends, and I don't EAT my friends! :clown:
-George Bernard Shaw
#VegetarianForever
Gebruikersavatar
tarac
Forumbeheerder
Berichten: 4706
Lid geworden op: 15 nov 2014, 23:06
Contacteer:

Re: Mijn eigen fansite

Bericht door tarac »

Ziet er leuk uit.
Ik zie alleen het verband niet met een one.com site die je vader nog had liggen.
Je gebruikt nu deviant arts en dat heeft niets met one.com te maken.

Upcoming schrijf je met 1 m, dus niet upcomming.
Gebruikersavatar
BanaanZombie
Staflid
Berichten: 3039
Lid geworden op: 16 nov 2014, 11:40
Contacteer:

Re: Mijn eigen fansite

Bericht door BanaanZombie »

Ik moet wel zeggen dat je Engels redelijk goed is voor 16 jaar. Hier en daar wel wat vernederlandste dingen maar verder prima
Let wel even op typefoutjes. In het stukje waar je uitlegt dat alles gratis is etc heb je wat typefoutjes. Er staan bv een paar woorden aan elkaar en er zwerft een losse t rond

Site ziet er prima uit!
Music and Love are the most powerful things in the world

When you're with the ones you love, It's not hard to smile. It's hard not to smile
Gebruikersavatar
Sven
Forumbeheerder
Berichten: 2172
Lid geworden op: 15 nov 2014, 22:30
Contacteer:

Re: Mijn eigen fansite

Bericht door Sven »

Ik vind de website er toch prima uitzien hoor!
Jouw Engels is inderdaad prima, en ik vind het er een soort gezellig uit zien. Lijkt me een best goede site, en ik raad het je zeker aan om door te gaan!
Dit forum wordt trouwens ook door one.com gehost, maar hoe doe jij dat precies? Want het gaat over een .tk domein (die volgens mij gratis zijn), dus jij of je vader hebt het toch op een interessante manier aangepakt.
"καὶ ἐνθάδε καὶ ἐν τῇ χιλιέτει πορείᾳ, ἣν διεληλύθαμεν, εὖ πράττωμεν." -Plato, Politeia
Gebruikersavatar
Bee
Staflid
Berichten: 3549
Lid geworden op: 17 nov 2014, 10:14
Contacteer:

Re: Mijn eigen fansite

Bericht door Bee »

Leuke en mooie site.
Zeker mee doorgaan! :duimomhoog:
Don't let anybody tell you what you cannot do ...
Gebruikersavatar
Nora
Gebruiker
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jun 2015, 12:27
Contacteer:

Re: Mijn eigen fansite

Bericht door Nora »

Sven schreef:Ik vind de website er toch prima uitzien hoor!
Jouw Engels is inderdaad prima, en ik vind het er een soort gezellig uit zien. Lijkt me een best goede site, en ik raad het je zeker aan om door te gaan!
Dit forum wordt trouwens ook door one.com gehost, maar hoe doe jij dat precies? Want het gaat over een .tk domein (die volgens mij gratis zijn), dus jij of je vader hebt het toch op een interessante manier aangepakt.

Aangezien mijn vader het domeinnaam had genoemd naar mijn familienaam, vond ik het een beetje riskant om die domeinnaam te gebruiken. Toch wilde ik niet persee voor de site een nieuwe domeinnaam aanmaken, dus heb ik de domeinnaam gelinkt met dot.tk (is gratis) en daarom is de link dus anders. Ik heb geen idee hoe het komt dat als ik op de deviantart knop duw, het linkadres niet verandert.

Maarja, is niet erg xD.
Animals are my friends, and I don't EAT my friends! :clown:
-George Bernard Shaw
#VegetarianForever
Plaats reactie

Terug naar “Overige sites”